Dzień dobry,
Jako kupiec z ponad 7 letnim doświadczeniem w działach zakupów oraz dużą wiedzą praktyczną z zakresu łańcucha dostaw, negocjacji, optymalizacji kosztów działalności gospodarczej, Lean menagmentu, Lean manufacturing oraz gospodarki odpadami, jestem gotów pomóc Państwa Firmie w osiągnięciu lepszego wyniku finansowego.
Oferuję:
• Optymalizację kosztów produkcji, magazynowania oraz logistyki towarów;
1. Audyt
2. Optymalizacja w/w działów w oparciu o zasady Lean Manufacturing;
3. Skrócenie czasu dostawy surowców na produkcję oraz wyrobów gotowych z produkcji na właściwy magazyn.
4. Uproszczenie zasad przepływu informacji pomiędzy w/w działami zgodnie z zasadami Lean Menagment.
5. Uproszczenie procedur działających w w/w działach.
6. Zagospodarowanie „martwych Stocków”,towarów słabo rotujących oraz nadprodukcji;
• Redukcję kosztów zaopatrzenia oraz zakupów;
1. Audyt stanu faktycznego;
2. Renegocjacje bieżących cenników zakupowych oraz kontraktów;
3. Optymalizacja zarządzania bazą dostawców oraz wprowadzanie nowych;
4. Optymalizacja istniejących procedur zakupowych
5. Poprawa komunikacji pomiędzy działem zakupów i zaopatrzenia a magazynem, produkcją oraz działem sprzedaży.
• Zastępstwo negocjacyjne;
1. Zakres zakupy bieżące;
2. Negocjacje kontraktów;
• Optymalizacje kosztów gospodarki odpadami;
1. Audyt stanu faktycznego oraz z dokumentów;
2. Optymalizacja sposobów segregacji i zbierania odpadów;
3. Proponowanie nowych odbiorców odpadów;
• Optymalizacja kosztów prowadzenia działalności gospodarczej;
1. Redukcja kosztów związanych z technologiami IT tj. kosztów Internetu i telefonii komórkowej;
2. Optymalizacja kosztów ogrzewania i wentylacji: ciepło miejskie, ogrzewanie gazem, energią elektryczną, paliwami stałymi;
3. Redukcja kosztów energii elektrycznej.
4. Optymalizacja kosztów zużycia wody i odprowadzenia ścieków.
5. Redukcja kosztów magazynowania w temp pokojowej, chłodni oraz mroźni.
Zapewniam poufność danych oraz dogodną i elastyczną formę współpracy.
Gwarantuję bezpłatną analizę we wskazanym powyżej zakresie oraz określenie faktycznego zysku jaki jestem w stanie dla Państwa wygenerować, jeśli zdecydujecie się na współpracę ze mną. Służę również fachowym poradnictwem, które z pewnością zaprocentuje dla moich klientów w najbliższej przyszłości. Posiadam także wiedzę handlową i negocjacyjną, którą jestem w stanie przekazać w formie szkolenia.
Moje wynagrodzenie uzależnione jest od efektów pracy tzw. „success fee”.
tel.: mail: ryszard.kowalski04@gmail.com
Zachęcam do kontaktu oraz spotkania, na którym będę mógł dostosować strategię działań do Państwa indywidualnych potrzeb, analizując i omawiając Państwa oczekiwania wobec mojej pracy.
Serdecznie zachęcam do kontaktu
Z pozdrowieniami,
Ryszard Kowalski
Mazowieckie, Opolskie, Dolnośląskie, Warmińsko-mazurskie, Zachodniopomorskie, Małopolskie, Podlaskie, Podkarpackie, Śląskie, Łódzkie, Lubuskie, Świętokrzyskie, Lubelskie, Kujawsko-pomorskie, Wielkopolskie, Pomorskie
Powiązane produkty i usługi: Biuro rachunkowe, Kredyt, Kredyt dla firm, Kredyt konsolidacyjny, Nieruchomości, Prawo pracy Skierniewice, Ubezpieczenie na życie Skierniewice
Nazwa firmy | Ryszard Kowalski biznes na najwyższym poziomie |
Imię (pierwsze) | RYSZARD |
Nazwisko | KOWALSKI |
Data rozpoczęcia działalności | 2018-08-16 |
NIP | 8371654964 |
Regon | 380988735 |
Kraj | Polska |
Województwo | MAZOWIECKIE |
Powiat | sochaczewski |
Gmina | Sochaczew |
Miejscowość | Andrzejów Duranowski |
Kod pocztowy | 96500 |
Poczta | Sochaczew |
Numer nieruchomości | 19A |
Kod i nazwa podstawowej formy prawnej | 9 - Osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą |
Kod i nazwa szczegółowej formy prawnej | 099 - Osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą |
Kod i nazwa formy własności | 214 - Własność krajowych osób fizycznych |
Data wpisu do bazy REGON | 2018-08-14 |
Data powstania | 2018-08-13 |
Data rozpoczęcia działalności | 2018-08-16 |
Data zawieszenia działalności | 2019-08-31 |
Kod PKD | Nazwa |
7022Z |
POZOSTAŁE DORADZTWO W ZAKRESIE PROWADZENIA DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ I ZARZĄDZANIA Przeważające PKD |
4617Z | DZIAŁALNOŚĆ AGENTÓW ZAJMUJĄCYCH SIĘ SPRZEDAŻĄ ŻYWNOŚCI, NAPOJÓW I WYROBÓW TYTONIOWYCH |
4618Z | DZIAŁALNOŚĆ AGENTÓW SPECJALIZUJĄCYCH SIĘ W SPRZEDAŻY POZOSTAŁYCH OKREŚLONYCH TOWARÓW |
4619Z | DZIAŁALNOŚĆ AGENTÓW ZAJMUJĄCYCH SIĘ SPRZEDAŻĄ TOWARÓW RÓŻNEGO RODZAJU |
4725Z | SPRZEDAŻ DETALICZNA NAPOJÓW ALKOHOLOWYCH I BEZALKOHOLOWYCH PROWADZONA W WYSPECJALIZOWANYCH SKLEPACH |
4779Z | SPRZEDAŻ DETALICZNA ARTYKUŁÓW UŻYWANYCH PROWADZONA W WYSPECJALIZOWANYCH SKLEPACH |
4791Z | SPRZEDAŻ DETALICZNA PROWADZONA PRZEZ DOMY SPRZEDAŻY WYSYŁKOWEJ LUB INTERNET |
4799Z | POZOSTAŁA SPRZEDAŻ DETALICZNA PROWADZONA POZA SIECIĄ SKLEPOWĄ, STRAGANAMI I TARGOWISKAMI |
4941Z | TRANSPORT DROGOWY TOWARÓW |
Dane zostaną pobrane i zaktualizowane w ciągu kilku minut.
W razie potrzeby prosimy o kontakt przez Formularz kontaktowy.