Aplikacja Oferteo
Znajdź Wykonawcę!
Karol
Oferteo.pl
1
minuta
3 cze 13:52
Oferujemy kompleksowe usługi call center. Naszą pracę wspiera wysokiej klasy system informatyczny dedykowany do obsługi call center, który pozwala jednocześnie zapewnić płynną pracę konsultantów, jak ...
Firma terminowo wywiązuje się z umowy natomiast robi problemy z uwzględnieniem reklamacji.
1
minuta
3 cze 13:53
Przyjmujemy zlecenia z całej Polski. Branża, w której się specjalizujemy to CallCenter. Serdecznie zapraszam do skorzystania z naszych usług. ...
8
minut
3 cze 14:00
Oferujemy usługi contact center w co najmniej 5 językach. Zajmujemy się kompleksową obsługą klienta zaczynając od sprzedaży przez realizację zamówień kończąc na pełnej obsłudze posprzedażowej w ...
Korzystam z ich usług call center i jestem zadowolona. Bez zastrzeżeń.
22
minuty
3 cze 14:14
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe przedsiębiorstwa w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem firmy. Dlatego firma otrzymała znak Sprawdzona Firma.
Misją Call4You jest pomoc przedsiębiorcom w zwiększeniu ilości klientów. Rozumiemy jak ważne jest zapewnienie swoim pracownikom umówionych kontaktów. Nasz zespół składa się z nie przypadkowych osób ...
Call4You od roku umawia leady dla naszej firmy. Widać, że konsultanci są dobrze przeszkoleni i wiedza co robią. Dzięki dobrze umówionym spotkaniom nasz zespół 200 handlowców ma ręce pełne roboty. Sprzedaż paneli i pomp ciepła znacznie rośnie. Konwersja na leadach wynosi około 70%. Polecam.
1
godzina
3 cze 14:52
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe przedsiębiorstwa w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem firmy. Dlatego firma otrzymała znak Sprawdzona Firma.
Firma Sanmarks Sp. z o.o. od 2005 roku dostarcza swoim klientom zaawansowane rozwiązania z zakresu usług i produktów Contact Center (systemów Call Center, baz danych i usług telemarketingowych). 1. ...
Przedstawicielka firmy skontaktowała się bardzo szybko i w rozmowie telefonicznej zadawała wiele szczegółowych pytań aby zapoznać się ze specyfika prowadzonej przez nas działalności dzięki temu przygotować dobrze dopasowaną ofertę. Propozycja została przygotowana i przesłana w ustalonym wcześniej terminie, a zaproponowane warunki są bardzo korzystne.
2
dni
5 cze 20:21
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe przedsiębiorstwa w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem firmy. Dlatego firma otrzymała znak Sprawdzona Firma.
Rozpoczęliśmy działalność w 2009 roku. Nasza specjalność to CALL CENTER, na terenie CAŁA POLSKA. ...
Pracuje w tej firmie już spory czas i jestem zadowolona, polecam - dogodne godziny pracy, ale również wynagrodzeni.
Usługa: obsługa infolinii
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne
Wymagania dodatkowe: Zlecenie na telemarketing
- outsourcing call center
Usługa: obsługa infolinii, back office
Termin rozpoczęcia współpracy: w ciągu 3 miesięcy
...
|
Usługa: obsługa infolinii, BackOffice
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: osoby prywatne, firmy
Termin rozpoczęcia współpracy: 2024-12-01
...
|
Usługa: obsługa infolinii, BackOffice
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: osoby prywatne, firmy
Termin rozpoczęcia współpracy: 2024-12-01
...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy
Wymagania dodatkowe: Właściciele JDG zatrudniający od 0-10...
|
Usługa: obsługa infolinii
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: osoby prywatne
Wymagania dodatkowe:...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne
Wymagania dodatkowe: Generowanie leadów zainteresowanych...
|
Usługa: telesprzedaż, obsługa infolinii, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: osoby...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne
Termin...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne
Wymagania dodatkowe: Pozyskiwanie stałych...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne, firmy
Wymagania dodatkowe: Pozyskanie leadów...
|
Usługa: leady dla dealera samochodowego, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: osoby...
|
Talking People Poland sp. z o.o.
Talking People Poland Sp. z o.o. to niezwykle prężne Call Centre, zlokalizowane w samym centrum Warszawy.
Firma powstała w październiku 2012 roku i obok Talking People Finland jest drugim oddziałem w Europie.
Dzięki wykorzystaniu najnowocześniejszych rozwiązań technologicznych oraz doświadczonej kadrze,...
|
sadas
Firma Biznesgift.pl zajmuje się drukiem materiałów poligraficznych jak: banery, wizytówki, ulotki, papier firmowy, katalogi, teczki ofertowe. Wykonujemy usługi aplikacji foli na różnych materiałach,...
|
Fundacja Pracy Narodów
OFERTA:
Marketing i promocja:
- Strony www
- Sklepy internetowe
- Aplikacje mobilne
- Obsługa reklam w internecie
- Działania social media
- Projektowanie grafiki i brandingu
- Animacje 2D
- Mailing
Wirtualny adres:
To jedna z naszych usług, która cieszy się dużym powodzeniem...
|
WiTech Web & IT Management
Oferujemy szeroki zakres usług kompleksowo obsługujący prezentację i działalność Firmy w internecie.
Specjalizujemy się w projektach o podwyższonym...
|
Synergia Polska
Nasza działalność koncentruje się przede wszystkim na perfekcyjnym zabezpieczeniu państwa dóbr. Oferujemy najnowocześniejszy sprzęt który z połączeniu z naszym doświadczeniem stanowi idealną obronę przed intruzami. Wykonujemy drobne zlecenia...
|
Contact Center One Sp. z o.o.
Mamy 10 letnie doświadczenie w sprzedaży telefonicznej i wiemy jak z sukcesem realizować sprzedaż przez telemarketing
✓ Pracowaliśmy dla wielu branż: telekomunikacyjna, energetyczna, nieruchomości, finanse, prawnicza, odszkodowania, inwestowanie, transport, gazownictwo,...
|
Toseda
Zajmujemy się usługami finansowymi mając umowy z kilkunastoma bankami m.in. Alior Bank oraz Credit Agricole. Posiadamy także doświadczenie i wiedzę dotyczącą usług telekomunikacyjnych, prawa oraz BHP. Służymy równocześnie wsparciem przy pozyskiwaniu pracowników, głównie zza wschodniej granicy...
|
Pomorska Grupa Sprzedaż Sp. z o. o.
Naszym zadaniem jest stworzenie i podtrzymanie jak najlepszych relacji biznesowych, które będą otwierać drogę do porozumienia i wzajemnej współpracy. Zatrudniamy najlepszych, uznanych specjalistów w branży call center. Przeszkoleni...
|
Simio Polska Sp. z o.o.
Simio to istniejące w Polsce od roku 2012 profesjonalne Call/Contact Center, z doświadczeniem zdobywanym we współpracy z najbardziej wymagającymi klientami w Czechach, Słowacji i Polsce.
Odróżnianie się od innych CC to nasza strategia budowy przewagi konkurencyjnej. Tworzymy synergię w międzynarodowym środowisku współdzieląc wied...
|
Oferujemy kompleksowe usługi call center. Naszą pracę wspiera wysokiej klasy system informatyczny dedykowany do obsługi call center, który pozwala jednocześnie zapewnić płynną pracę konsultantów, jak również stały...
|
Przyjmujemy zlecenia z całej Polski.
Branża, w której się specjalizujemy to...
|
Oferujemy usługi contact center w co najmniej 5 językach.
Zajmujemy się kompleksową obsługą klienta zaczynając od sprzedaży przez realizację zamówień kończąc na pełnej obsłudze posprzedażowej w zakresie zwrotów lub reklamacji.
Gwarantujemy bieżący kontakt z Państwa klientami, szybką wysyłkę zamówień oraz profesjonalizm w...
|
Misją Call4You jest pomoc przedsiębiorcom w zwiększeniu ilości klientów. Rozumiemy jak ważne jest zapewnienie swoim pracownikom umówionych kontaktów.
Nasz zespół składa się z nie przypadkowych osób które każdego dnia do zleceń podchodzą z zapałem i...
|
Firma Sanmarks Sp. z o.o. od 2005 roku dostarcza swoim klientom zaawansowane rozwiązania z zakresu usług i produktów Contact Center (systemów Call Center, baz danych i usług telemarketingowych).
1. Pozyskiwanie klienta:
Sprzedaż B2C (firma do...
|
Rozpoczęliśmy działalność w 2009 roku. Nasza specjalność to CALL CENTER, na terenie CAŁA POLSKA.
...
|
Liczba wyświetleń strony: 13 |