Szczegóły zlecenia
Kategoria:
Zlecenia na sprzątanie Biur
Miejsce: Wejherowo - powiat wejherowski, Pomorskie
Zakres zlecenia: sprzątanie obiektu
Częstotliwość: 2 razy w tygodniu rano
Powierzchnia: 2400m2 (5 klatek + teren zewnętrzny)
Zakres obowiązków:
1. Zamiatanie i mycie klatek schodowych oraz usuwanie reklam - 2 razy w tygodniu (wtorek i piątek - dni sprzątania).
2. Czyszczenie wycieraczek i mycie schodów przed wejściami do budynku oraz wycieraczek wewnątrz klatek schodowych – 2 razy w tygodniu w dni sprzątania klatek schodowych.
3. Czyszczenie poręczy i parapetów 1 raz w miesiącu.
4. Usuwanie pajęczyn ze ścian i sufitów klatek schodowych oraz korytarzy piwnicznych - 2 razy w roku.
5. Zamiatanie korytarzy piwnicznych i schodów do piwnic oraz ich mycie - 1 raz w miesiącu.
6. Mycie i czyszczenie drzwi wejściowych do budynku – 1 raz w miesiącu.
7. Sprzątanie wiaty śmietnikowej – 2 razy w tygodniu w dni sprzątania klatek schodowych.
8. Mycie okien na klatkach schodowych – 2 razy w roku (maj oraz grudzień).
9. Sprzątanie terenu wokół budynku, zamiatanie chodników, usuwanie nieczystości z trawników, rabat, krzewów, usuwanie reklam, itp. – 2 razy w tygodniu w dni sprzątania klatek schodowych.
10. Zamiatanie chodników – w dni sprzątania.
11. E okresie zimowym podczas opadów śniegu usuwanie śniegu, lodu i błota pośniegowego ze schodów wejściowych do klatek, z chodników od frontu budynku i dojść do altany śmietnikowej.
12. Posypywanie solą/piaskiem ciągów pieszych i schodów w stopniu zapobiegającym gołoledzi – materiał (sól/piasek, itp.) dostarcza Zamawiający.
13. Odśnieżanie wejść do klatek schodowych i chodników obywać się będzie nie później niż dwie godziny po opadzie.
14. Usuwanie trawy, chwastów, mchu, itp. przy krawężnikach, z chodników i opaski dookoła budynku oraz rabat – 2 razy w roku.
15. Koszenie trawników – 5 razy w roku.
16. Przycinanie krzewów – 2 razy w sezonie.
17. Odczytywanie liczników indywidualnych z.w. i c.w.u. - na 30 czerwca i 31 grudnia - (w terminie +/- 5 dni).
18. Dostarczanie mieszkańcom korespondencji od Administratora i Zarządu Wspólnoty.
19. Informowanie Administratora i Zarządu Wspólnoty o awariach na częściach wspólnych budynku.
20. Weryfikacja nieczystości gromadzonych w sposób selektywny w pojemnikach we wiacie śmietnikowej w dniu sprzątania wiaty oraz zgłoszenie do Zarządu i Administratora stwierdzonych nieprawidłowości.
21. Wymiana żarówek w lampach w częściach wspólnych nieruchomości – żarówki dostarcza Zamawiający.
Termin: możliwy od zaraz
Nr zapytania ofertowego:
7701769