Aplikacja Oferteo
Znajdź Wykonawcę!
Agata
Oferteo.pl
5
minut
2 wrz 11:01
Oferujemy usługi contact center w co najmniej 5 językach. Zajmujemy się kompleksową obsługą klienta zaczynając od sprzedaży przez realizację zamówień kończąc na pełnej obsłudze posprzedażowej w ...
Korzystam z ich usług call center i jestem zadowolona. Bez zastrzeżeń.
9
minut
2 wrz 11:04
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe przedsiębiorstwa w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem firmy. Dlatego firma otrzymała znak Sprawdzona Firma.
Do dyspozycji oddajemy 24 stanowiska Call Center z nowoczesnym systemem obsługi klienta, który pozwalała nam na budowanie trwałych relacji z Twoim klientem. Stały monitoring efektywności ...
Zakład aktywności zawodowej Victoria zapewnia terminowość i solidność, znakomita i kulturalna kadra. Polecam.
1
dzień
4 wrz 09:58
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe przedsiębiorstwa w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem firmy. Dlatego firma otrzymała znak Sprawdzona Firma.
Simio to istniejące w Polsce od roku 2012 profesjonalne Call/Contact Center, z doświadczeniem zdobywanym we współpracy z najbardziej wymagającymi klientami w Czechach, Słowacji i Polsce. Odróżnianie się od innych CC to nasza strategia budowy przewagi konkurencyjnej. Tworzymy synergię w międzynarodowym środowisku współdzieląc wiedzę i doświadczenia na rynkach Polski, Czech i Słowacji. Wymieniamy ...
Usługa: telesprzedaż, obsługa infolinii, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy
Termin rozpoczęcia współpracy: jak najszybciej
...
|
Usługa: telesprzedaż, obsługa infolinii, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne, firmy
Termin rozpoczęcia współpracy: Klient nie wie
...
|
Usługa: telesprzedaż, obsługa infolinii, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy
Wymagania dodatkowe: Witam, szukamy firmy call center która będzie pozyskiwać dla nas klientów na usługi prawne - abonament miesięczny, najlepiej rozliczenie za sukces ponieważ na chwilę obecną 4 firmy się chwaliły a nic nie sprzedały a 20k poszło fr
Termin rozpocz...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne
Termin rozpoczęcia współpracy: w...
|
Usługa: telesprzedaż, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne, firmy,...
|
Usługa: telesprzedaż, obsługa infolinii, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby...
|
Usługa: obsługa infolinii
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci:...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne
Wymagania dodatkowe: doświadczenie umawiania spotkań B2C, B2B...
|
Usługa: Pozyskiwanie leadów B2B
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: firmy
Wymagania dodatkowe: Warunki...
|
Usługa: obsługa infolinii
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: osoby prywatne
Termin rozpoczęcia...
|
Usługa: telesprzedaż
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy
Wymagania dodatkowe: Sprzedaż B2B, generowanie leadów, branża FMCG, Produkt polega na cyfryzacji poprzez Rozszerzoną...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne, firmy
Termin...
|
Usługa: telesprzedaż, obsługa infolinii, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne, firmy, organizacje, urzedy
Wymagania dodatkowe: praca zdalna
Termin...
|
Usługa: telesprzedaż, obsługa infolinii, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne
Termin...
|
Usługa: telesprzedaż, obsługa infolinii, Bramka SMS; Mailing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne
Termin...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne
Termin...
|
Poziom7
CloudPBX to darmowa, wirtualna centrala telefoniczna IP-PBX dostępna w technologi "cloud-computing". Twój telefon VoIP jest obsługiwany przez CloudPBX za pośrednictwem sieci Internet. Możesz rozbudować swoją wirtualną centralę o dowolną ilość stacjonarnych numerów miejskich. Dzięki nim realizujesz...
|
High Sales
High Sales to usługowe contact center, które zostało zbudowane przez managerów z wieloletnim doświadczeniem na każdym szczeblu pracy w działach obsługi klienta.
Specjalizujemy się w telefonicznych procesach przychodzących,
wychodzących oraz w oparciu o takie kanały...
|
APSTEL Anna Piątek
Jesteśmy profesjonalnym Call Center z wieloletnim doświadczeniem. Chcemy doskonale realizować projekty dla naszych klientów, zachowując najwyższy standard jakości, bezpieczeństwa, wykorzystując profesjonalizm oraz potencjał naszych pracowników. Jesteśmy przygotowani na duże projekty. Wdrożone...
|
TELE CONTACT SERVICE sp. z o.o.
Wykonujemy prace od 2001.
Jeśli szukasz ofert skorzystaj z naszych usług w zakresie zadąń takich jak umawianie spotkań, zapraszanie klientów na spotkania, sprzedaż produktów, zdobywanie leadów.
Działamy na terenie...
|
Expansion Vision Jacek Lackowski Sp. k.
Spółka Expansion Vision Jacek Lackowski Sp. k. została założona w 2016 roku. W 2017 roku przejęliśmy Ideal Contact Center, które działa na polskim rynku usług outsourcingowych kontakt center od roku 2013. ICC pierwsze kroki...
|
Key Decisions Business Consulting Sp. z o.o.
Key Decisions Business Consulting Sp. z o.o.
Jesteśmy zespołem profesjonalnych, niezależnych, odpowiedzialnych i zaufanych ekspertów. Nasze usługi kierujemy do mikro, małych i średnich firm. Pozyskujemy kapitał na...
|
Vendere Polska Sp. z o o
TELEMARKETING B2B EUROPA
Nasi partnerzy mają większą szansę na sukces sprzedażowy ponieważ znajdujemy potencjalnych klientów szczególnie na rynkach zagranicznych.
Pomagamy partnerom w umawianiu spotkań biznesowych, dzięki temu rozmawiają oni z klientami, z...
|
Simio Polska Sp. z o.o.
Simio to istniejące w Polsce od roku 2012 profesjonalne Call/Contact Center, z doświadczeniem zdobywanym we współpracy z najbardziej wymagającymi klientami w Czechach, Słowacji i Polsce.
Odróżnianie się od innych CC to nas...
|
Golden Mean Agency Joanna Łukianiuk
Nasza firma oferuje usługi w nawiązywaniu kontaktów handlowych pomiędzy firmami polskimi oraz polskimi i zagranicznymi. Nasze działania polegają na pozyskiwaniu klienta/dostawcy, usługach call center, logistyce, poprowadzeniu...
|
GMINA WAŁBRZYCH - MIASTO NA PRAWACH POWIATU
Do dyspozycji oddajemy 24 stanowiska Call Center z nowoczesnym systemem obsługi klienta, który pozwalała nam na budowanie trwałych relacji z Twoim klientem. Stały monitoring efektywności ...
|
TELBRIDGE Sp. z o.o.
Telbridge to firma specjalizująca się w outsourcingu procesów sprzedaży. Posiadamy wieloletnie doświadczenie w sprzedaży telefonicznej produktów ubezpieczeniowych, bankowych, telekomunikacyjnych itp. Obsługujemy klientów m.in. z takich branży jak bankowość,...
|
Milord Michał Lorkowski
Nasza specjalizacja to usługi typu doradztwo w zarządzaniu firmą, rozwój firmy, projekty new business, marketing finansowy, marketing w gastronomii, doradztwo finansowe.
Świadczymy usługi na rynku od 2005....
|
Oferujemy usługi contact center w co najmniej 5 językach.
Zajmujemy się kompleksową obsługą klienta zaczynając od sprzedaży przez realizację zamówień kończąc na pełnej obsłudze posprzedażowej w zakresie zwrotów lub reklamacji.
Gwarantujemy bieżący...
|
Do dyspozycji oddajemy 24 stanowiska Call Center z nowoczesnym systemem obsługi klienta, który pozwalała nam na budowanie trwałych relacji z Twoim klientem. Stały monitoring efektywności podejmowanych działań oraz analiza jakości rozmów są gwarancją dobrze wykonanego zadania.
Każdy z naszych...
|
Simio to istniejące w Polsce od roku 2012 profesjonalne Call/Contact Center, z doświadczeniem zdobywanym we współpracy z najbardziej wymagającymi klientami w Czechach, Słowacji i Polsce.
Odróżnianie się od innych CC to nasza strategia budowy...
|
Liczba wyświetleń strony: 62 |