Aplikacja Oferteo
Znajdź Wykonawcę!
Justyna
Oferteo.pl
Usługa: obsługa infolinii
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne
Wymagania dodatkowe: Zlecenie na telemarketing
- outsourcing call center
Usługa: obsługa infolinii, back office
Termin rozpoczęcia współpracy: w ciągu 3 miesięcy
...
|
Usługa: obsługa infolinii, BackOffice
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: osoby prywatne, firmy
Termin rozpoczęcia współpracy: 2024-12-01
...
|
Usługa: obsługa infolinii, BackOffice
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: osoby prywatne, firmy
Termin rozpoczęcia współpracy: 2024-12-01
...
|
Usługa: telesprzedaż, telemarketing
Klient korzysta z usług call center:...
|
Usługa: obsługa infolinii
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne
Termin rozpoczęcia...
|
Usługa: telesprzedaż, obsługa infolinii, telemarketing
Klient korzysta z usług call center:...
|
Usługa: telesprzedaż
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby...
|
Usługa: telesprzedaż, obsługa infolinii, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne, firmy, organizacje
Termin rozpoczęcia...
|
Usługa: obsługa infolinii, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne
Termin rozpoczęcia...
|
Usługa: telesprzedaż, Umawianie spotkań, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne
Wymagania dodatkowe: Umawianie spotkań dla biura...
|
Usługa: pozyskanie zainteresowanych klientów do spotkań/umów
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne, różne
Wymagania dodatkowe:...
|
Usługa: obsługa infolinii
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne
Wymagania dodatkowe: Interesuje mnie praca do końca...
|
Usługa: telesprzedaż, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci:...
|
Usługa: obsługa infolinii
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne
Wymagania dodatkowe: Damian Liberda lat 16 numer telefonu 518 773 064
Termin...
|
Usługa: telesprzedaż, obsługa infolinii
Klient korzysta z usług call center:...
|
Cassis Grupa Finansowa
Cassis Grupa Finansowa Sp. z o.o. jest podmiotem wyspecjalizowanym w skutecznym dochodzeniu należności, zarówno na drodze przedsądowej, sądowo-egzekucyjnej jak również i w sprawach, w których egzekucja okazała się bezskuteczna.
Zajmujemy się...
|
Motiva Sp. z o.o.
EPozytywnie.pl to agencja e-commerce, która specjalizuje się w świadczeniu usług umożliwiających handel w Internecie. Pomagamy sklepom internetowym zyskać przewagę nad konkurencją dzięki profesjonalnemu podejściu do sfery...
|
WiTech Web & IT Management
Oferujemy szeroki zakres usług kompleksowo obsługujący prezentację i działalność Firmy w internecie.
Specjalizujemy się w projektach o podwyższonym...
|
M.Telecom, Marcin Stąsiek
Firma M. Telecom, Marcin Stąsiek istnieje na rynku od 5 lat. Mimo, że jesteśmy młodą firmą to możemy pochwalić się wieloma sukcesami. Jako jedni z nielicznych dostarczamy nowoczesne systemy telekomunikacyjne i usługi IT "skrojone" na miarę potrzeb naszych Klientów.
Swoją ofertę kierujemy między innymi...
|
"CENTRUM OBSŁUGI BIZNESU" S.C. DANIEL KUBIAK, ROBERT MIREK
W Centrum Obsługi Biznesu od 7 lat z powodzeniem zajmujemy się profesjonalną obsługą klienta i skuteczną sprzedażą. Oferujemy kompleksowy zakres usług obejmujący prowadzenie contact center, sprzedaż przez telefon, outsourcing sił sprzedaży oraz marketing sms.
Wykwalifikowani pracownicy...
|
B.O.W. Infos
Naszym celem jest udzielanie pomocy klientom w zarządzaniu wierzytelnościami. Bogate doświadczenie, zdobyte przez lata praktyki oraz gruntowna wiedza pozwalają nam świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Nasza firma windykacyjna prowadzi działania...
|
Pomorska Grupa Sprzedażowa Sp. z o.o.
Direct Call - Pomorska Grupa Sprzedażowa
Obecnie cały świat biznesu oparty jest na jednej podstawowej wartości jest nią zrozumienie wzajemnych potrzeb i opracowanie strategii, która zadowoli obie strony. Aby do tego doszło potrzebny jest przede wszystkim dialog. Właśnie to jesteśmy w stanie zapewnić...
|
SP CallCenter
Witam serdecznie ,
Szanowni Pańswto
Nasza firma zajmujesie profesjonalnym pozyskianiem Klienta.Posiadamy własne bazy , które wciąż aktualizujemy.Działamy głównie w obszarze Finanse Direct ale również realizujemy projekty niezwiązane z tym obszarem.Prowadzimy akcje sprzedażowe, kampanie leadowe ,badamy rynek i wiele innych...
|
iFON.pl VARS Sp. z o.o
W Vars Sp. z o.o. od 2004 roku zajmujemy się dostarczaniem nowoczesnych rozwiązań telekomunikacyjnych. Specjalizujemy się w usługach dostępnych w modelu SaaS (Software as a Service) gdzie jako medium dostępowe wykorzystywane są sieci IP w tym Internet.
Jako polski operator...
|
Milord Michał Lorkowski
Nasza specjalizacja to usługi typu doradztwo w zarządzaniu firmą, rozwój firmy, projekty new business, marketing finansowy, marketing w gastronomii, doradztwo finansowe.
Świadczymy usługi na rynku od 2005. Firma świadczy...
|
DIF-SERVICE
Nasza oferta skierowana jest do instytucji rozważających możliwość skorzystania z bogactwa jakie daje oprogramowanie Open Source w zakresie telekomunikacji. Projektujemy, instalujemy i utrzymujemy systemy oparte o oprogramowanie tego typu, a w szczególności o otwartą...
|
ARSTELE Sp. z o. o.
Oferujemy kompleksowe usługi call center. Naszą pracę wspiera wysokiej klasy system informatyczny dedykowany do obsługi call center, który pozwala jednocześnie zapewnić płynną pracę konsultantów, jak również stały monitoring efektywności...
|
Firma Sanmarks Sp. z o.o. od 2005 roku dostarcza swoim klientom zaawansowane rozwiązania z zakresu usług i produktów Contact Center (systemów Call Center, baz danych i usług telemarketingowych).
1. Pozyskiwanie klienta:
Sprzedaż B2C (firma do klienta)
Sprzedaż B2B (firma do firmy)
Stworzenie baz danych
Linie informacyjne
Przyjmowanie...
|
Liczba wyświetleń strony: 15 |