Aplikacja Oferteo
Znajdź Wykonawcę!
Karol
Oferteo.pl
22
godziny
19 lip 12:39
W VoiceConnect specjalizujemy się w outsourcingu usług call center. Dostosowujemy kanały komunikacji z klientem do oczekiwań Kontrahentów. Realizujemy projekty sprzedażowe, przeprowadzamy analizę ...
Usługa: telesprzedaż, obsługa infolinii, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne, firmy
Termin rozpoczęcia współpracy: Klient nie wie
...
|
Usługa: telesprzedaż, obsługa infolinii, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy
Wymagania dodatkowe: Witam, szukamy firmy call center która będzie pozyskiwać dla nas klientów na usługi prawne - abonament miesięczny, najlepiej rozliczenie za sukces ponieważ na chwilę obecną 4 firmy się chwaliły a nic nie sprzedały a 20k poszło fr
Termin rozpocz...
|
Usługa: telesprzedaż, obsługa infolinii, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: osoby prywatne, firmy
Termin rozpoczęcia współpracy: jak najszybciej
...
|
Poszukujemy CC, które wesprze nas w procesie pozyskiwania kontaktów tzw. leadów.
Lead interpretujemy jako klienta zainteresowanego oferowanym przez nas produktem, który wyrazi zgodę na spotkanie z nami i spełni minimalne...
|
Usługa: telesprzedaż, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy, organizacje
Wymagania dodatkowe: Poszukujemy firmy, której zlecimy pozyskiwanie leadów - zapytań na wynajem podnośników. Oferujemy wynajem krótkoterminowy i...
|
Usługa: telesprzedaż, generowanie leadów, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy, Małe i Średnie...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: obecnie z usługami call-center
Klienci: klienci: firmy
Wymagania dodatkowe:
- kontakt z firmami (jednoosobowe działalności gospodarcze,...
|
Usługa: Umawianie spotkań dla doradców, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy
Wymagania dodatkowe: Lokalizacja Warszawa po okresie wstępnym województwo...
|
Usługa: obsługa infolinii
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne
Termin rozpoczęcia...
|
Usługa: obsługa infolinii
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne, firmy
Termin...
|
Usługa: umawianie spotkań
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne, firmy
Wymagania dodatkowe: Biuro nieruchomości zatrudni osobę do umawiania spotkań z klientami którzy chcą sprzedać swoją nieruchomość. Pracuję tylko na umowach na wyłączność, ale ważne jest dla mnie to aby...
|
Usługa: zebranie opinii od klientów
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy
Termin rozpoczęcia...
|
Usługa: umawianie spotkań na ubezpieczenia grupowe, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy
Termin...
|
Usługa: telesprzedaż
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne, firmy
Termin...
|
Usługa: obsługa infolinii
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne, firmy
Termin rozpoczęcia współpracy: jak...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne
Termin...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: własna działalność
Wymagania dodatkowe: leady ubezpieczeniowe-indywidualne i grupowe
Termin rozpoczęcia...
|
Usługa: telesprzedaż, obsługa infolinii, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: brak
Termin rozpoczęcia...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: osoby prywatne, firmy
Wymagania dodatkowe: pozyskiwania kontaktów i umawiania spotkań z potencjalnymi Klientami indywidualnymi w temacie ubezpieczenia na życie oraz z Klientem korporacyjnym odnośnie grupowego...
|
Usługa: telesprzedaż
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne, firmy
Wymagania dodatkowe:
- portal Klienta jest w trakcie wchodzenia na rynek,
- potrzebne wsparcie w kontaktowaniu...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy
Wymagania dodatkowe: - kontakt z firmami transportowymi;
- wysłanie e-maili do firm transportowych.
Termin rozpoczęcia...
|
Usługa: telesprzedaż, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: firmy
Wymagania dodatkowe: Pozyskujemy Fundusze UE dla Firm.
Szukamy Partnera do działań marketingowych, w związku z pojawiającymi się w całym kraju programami dla Firm.
Pozyskujemy dotacje tylko dla Firm...
|
Usługa: telesprzedaż, obsługa infolinii
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: firmy
Wymagania...
|
Cc one
Firma zajmuje się szeroko rozumianą obsługą projektów call center. W obecnej chwili prowadzimy projekty sprzedażowe ale także badawcze. Obszar działania obejmuje całą Polskę. Na ten moment prowadzone projekty są skierowane dla rynku b2c oraz b2b. Firma powstała w...
|
CYFRANET
10 lat działamy w branży teleinformatycznej(sieci LAN, centralki, monitoring, sieci hotelowe), w najbliższym czasie, około 3 miesięcy, firma rozwinie działalność, ponieważ uruchamiamy nową linie technologiczną do konfekcjonowania płynów, suplementów diety. Nasza strona...
|
Europejskie Centrum Certyfikacji
Ogólnopolski Certyfikat Uczciwy Przedsiębiorca to wyróżnienie odznaczające firmy, które są rzetelne, wiarygodne i godne zaufania. Dążymy do podniesienia standardów biznesowych w Polsce, dzięki weryfikacji firm współpraca staje się prostsza i bezpieczna. Przystępując do Programu zwiększasz konkurencyjność swojej firmy oraz budujesz pozytywne relacje i...
|
Pomorska Grupa Sprzedażowa Sp. z o.o
Zapraszamy do kontaktu, jeżeli potrzebujesz ofert w zakresie call center, telemarketingu, sprzedaży, generowania leadów.
Realizujemy zlecenia od 2012.
Nasz obszar działania to cała...
|
VOICE CENTER Sp. z o.o.
Contact center proponuje profesjonalne usługi skierowane do najbardziej wymagających Klientów, oczekujących również rozwiązań nietypowych, indywidualnego podejścia i profesjonalizmu.
Oferujemy:
- umawianie spotkań,
- poszukiwanie nowych odbiorców,
-...
|
ZIELINET Wojciech Zieliński
Firma ZIELINET powstała w 2015 r.
Świadczymy usługi call center/contact center. Specjalizujemy się w telefonicznej obsłudze klienta biznesowego. Naszą ofertę kierujemy w szczególności do małych firm i osób fizycznych prowadzących własną działalność...
|
Mercado
Oferujemy usługi call center w zakresie kampanii - inbound – obsługa po sprzedażowa, help desc oraz -outbound – telemarketing, badania rynku, ankieterzy, "tajemniczy klient".
W branży aktywnie działamy od kilku lat, przez ten czas realizowaliśm...
|
Multipomoc sp. z o.o.
Rozpoczęliśmy działalność od 2016. Zajmujemy się zagadnieniami z zakresu pogotowia komputerowego, stron internetowych, informatyki.
Nasza firma obsługuje zlecenia z obszaru Warszawy, Legionowa. Realizujemy nasze usługi stawiając...
|
Compol II Spółka z o.o.
Firma Compol2 Sp. zo.o. jest producentem rejestratorów rozmów telefonicznych o nazwie Corsac. Urządzenia te przeznaczone są do rejestracji na platformie PC rozmów telefonicznych lub radiotelefonicznych prowadzonych na łączach analogowych, radiowych lub specjalizowanych cyfrowych. Nagrywanie rozmów telefonicznych dokonuje się w czasie...
|
Spatior
Dla podmiotów wielu branż automatyzujemy call center w zakresie procesów; windykacji (robowindykator.pl) i obsługi klienta.
Mam 12-letnie doświadczenie w prowadzeniu projektów call contact center.
Obsługuję zlecenia z obszaru całej Polski.
Realizuję usługi ...
|
Successful Mental Salle
Dlaczego to robię?
Po pierwsze dlatego, że KOCHAM SPRZEDAŻ!
Nie ma rzeczy, które da się sprzedać i takie, których sprzedać się nie da. Są tylko takie, które wymagają innego podejścia i na tym głównie polega moje zadanie. Jak pomagać sprzedawco...
|
Talking People Poland sp. z o.o.
Talking People Poland Sp. z o.o. to niezwykle prężne Call Centre, zlokalizowane w samym centrum Warszawy.
Firma powstała w październiku 2012 roku i obok Talking People Finland jest drugim oddziałem w Europie.
Dzięki wykorzystaniu najnowocześniejszych rozwiązań technologicznych oraz doświadczonej kadrze, TPP oferuje usługi...
|
Saviano sp z.o.o
Umawianie spotkań domowych. W zależności od wymagań projektu oraz bazy za umówione spotkanie podstawa oraz za każde odbyte dodatkowa prowizja. Przygotowanie projektu, skryptu. Schemat współpracy na zasadzie sekretarki każdy handlowiec ma przypisanego stałego tele. który z nim współpracuje – wprowadza spotkania do kalendarza oraz...
|
Interactive Tiger Jacolik Jacek
Instalacja i konserwacja central telefonicznych producentów m.in. Slican, Panasonic, Nec Philips, Elmeg, Platan, Tiptel (a także systemów bilingowych) oraz działających z nimi urządzeń końcowych (telefony, faxy, modemy, terminale płatnicze, bramki GSM,...
|
First Contact Group
First Contact Group specjalizuje się w dostarczaniu swoim klientom najwyższej jakości rozwiązań biznesowych, których celem jest skuteczne dotarcie do nowych odbiorców i ciągłe poszerzanie ich grona. Usługi, które oferujemy skupiają się wokół wielu działań telemarketingowych, zapewniających osiąganie przez naszych klientów...
|
GMINA WAŁBRZYCH - MIASTO NA PRAWACH POWIATU
Do dyspozycji oddajemy 24 stanowiska Call Center z nowoczesnym systemem obsługi klienta, który pozwalała nam na budowanie trwałych relacji z Twoim klientem. Stały monitoring efektywności podejmowanych działań oraz analiza jakości rozmów są gwarancją dobrze wykonanego zadania.
Każdy z naszych k...
|
Siły Sprzedaży
Marka Siły Sprzedaży to zespół handlowców i menadżerów z wieloletnim doświadczeniem w budowaniu struktur handlowych. Przejmujemy na siebie zadania od budowania najprostszych relacji naszych klientów z potencjalnymi odbiorcami ich towarów i/lub usług, po budowanie wyprofilowanych działów handlowych o skomplikowanych strukturach...
|
MAXCORE Adrian Kowalczyk
Kim jesteśmy, dlaczego warto nam zaufać?
Osoby, które na co dzień pracują w firmie MAXCORE, to zespół ludzi wykonujących powierzoną sobie pracę z pasją i zaangażowaniem. Są to specjaliści, którzy...
|
Transcom Worldwide Poland sp. z o.o.
Transcom WorldWide Poland jest częścią międzynarodowej korporacji zajmującej się outsourcingiem usług call/contact center, mającej 70 lokalizacji w 27 krajach, zatrudniającej ok 30,000 specjalistów obsługujących klientów w 33 językach. Polski oddział...
|
Klub Przedsiębiorcy
Klub Przedsiębiorcy:
Klub kontaktuje przedsiębiorców, inspiruje ich do współpracy, wzajemnego wsparcia, rekomendowania produktów i usług.
Zaprasza na bankiety biznesowe oraz spotkania networkingowe.
Organizuje prelekcje, wykłady ekspertów oraz szkolenia, eventy, konferencje i...
|
Axionea
Świadczymy usługi kreacji, marketingu i PR, wzmacniające wizerunek marki oraz skutecznie promujące produkty i usługi za pomocą tradycyjnych nośników (na które składają się projektowanie materiałów marketingowych, copywriting, organizowanie imprez branżowych, czy audyt usług marketingowych), jak i technologii internetowych (e-marketing, e-PR,...
|
W VoiceConnect specjalizujemy się w outsourcingu usług call center. Dostosowujemy kanały komunikacji z klientem do oczekiwań Kontrahentów. Realizujemy projekty sprzedażowe, przeprowadzamy analizę potrzeb, zajmujemy się windykacją telefoniczną i nie tylko. Współpraca z VoiceConnect w zakresie outsourcingu call center pozwala zredukować koszty...
|
Liczba wyświetleń strony: 52 |