Aplikacja Oferteo
Znajdź Wykonawcę!
Justyna
Oferteo.pl
2
godziny
17 maj 17:43
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe przedsiębiorstwa w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem firmy. Dlatego firma otrzymała znak Sprawdzona Firma.
Firma Sanmarks Sp. z o.o. od 2005 roku dostarcza swoim klientom zaawansowane rozwiązania z zakresu usług i produktów Contact Center (systemów Call Center, baz danych i usług telemarketingowych). 1. ...
Przedstawicielka firmy skontaktowała się bardzo szybko i w rozmowie telefonicznej zadawała wiele szczegółowych pytań aby zapoznać się ze specyfika prowadzonej przez nas działalności dzięki temu przygotować dobrze dopasowaną ofertę. Propozycja została przygotowana i przesłana w ustalonym wcześniej terminie, a zaproponowane warunki są bardzo korzystne.
4
dni
22 maj 14:57
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe przedsiębiorstwa w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem firmy. Dlatego firma otrzymała znak Sprawdzona Firma.
Dzięki profesjonalnemu podejściu i bardzo elastycznej kadrze prowadzimy nie tylko skuteczny marketing telefoniczny, czy udzielamy rzeczowych informacji za pomocą infolinii, lecz przede wszystkim ...
Współpracujemy z IPTCC od 4 lat, prowadzą dla nas kampanie telefoniczne - umawiają spotkania z Klientami zainteresowanymi serwisem brokerskim. Wszystkie prace realizowane są terminowo i profesjonalnie z uwzględnieniem naszych spostrzeżeń. Współpracę z IPTCC oceniamy bardzo wysoko i polecamy wszystkim firmom korzystanie z ich usług. ProAsekuracja Sp. z o.o.
Usługa: obsługa infolinii
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne
Wymagania dodatkowe: Zlecenie na telemarketing
- outsourcing call center
Usługa: obsługa infolinii, back office
Termin rozpoczęcia współpracy: w ciągu 3 miesięcy
...
|
Usługa: obsługa infolinii, BackOffice
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: osoby prywatne, firmy
Termin rozpoczęcia współpracy: 2024-12-01
...
|
Usługa: obsługa infolinii, BackOffice
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: osoby prywatne, firmy
Termin rozpoczęcia współpracy: 2024-12-01
...
|
Zakres zlecenia: usługa ma dotyczyć umawianie spotkań w tematyce...
|
Usługa: telesprzedaż, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: firmy
Wymagania dodatkowe: sprzedaż umów na fotowoltaikę dla firm, umawianie spotkań dla przedstawicieli handlowych,...
|
Usługa: telesprzedaż, telemarketing
Klient korzysta z usług call...
|
Usługa: telefoniczne pozyskiwanie bezpłatnych użytkowników usługi e-commerce
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy
Wymagania dodatkowe: użytkownicy muszą aktywować...
|
Zakres zlecenia: poszukiwane Call Center do generowania leadów
Nasze wymagania na samym wstępie co do zleceniobiorcy:
- bardzo duże doświadczenie w sprzedaży (poparte mierzalnymi sukcesami i rekomendacjami),
- dostępność do TM z wysokim doświadczeniem sprzedażowym,
- zaangażowanie ok. 5-10TM od samego początku projektu...
|
Usługa: telesprzedaż
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: osoby prywatne
Wymagania dodatkowe: potrzebne contact center z doświadczeniem w sprzedaży suplementów diety
Termin rozpoczęcia...
|
Współpraca przy pozyskiwaniu reklamodawców do bezpłatnej gazety.
Termin...
|
Usługa: umawianie spotkań B2B
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: firmy
Wymagania dodatkowe:
Poszukuję usług CC do umawiania spotkań handlowych w firmach B2B.
Interesuje nas pozyskanie leadów,...
|
Usługa: telesprzedaż
Klient korzysta z usług call center:...
|
Usługa: telesprzedaż, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy,...
|
Usługa: obsługa infolinii
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: osoby prywatne
Wymagania dodatkowe:
- chodzi o wynajęcie 2-3 osób tylko na noce,
- firma to startup, nie wiadomo ile połączeń w...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy, organizacje
Wymagania dodatkowe: umawianie spotkań w celu przedstawienia ofert...
|
Snapcall
Snapcall to nowoczesna firma o stabilnych perspektywach rozwojowych, zajmująca się outsourcingiem procesów sprzedażowych (BPO – Business Process Outsorcing). Działamy w branży o ponad czterdziestoletniej tradycji, czerpiąc doświadczenie z historii i opracowując własne...
|
Kredi Sp. z o.o.
Jesteśmy niezależną firmą doradztwa finansowego na rynku. Wyznacznikiem naszego sukcesu jest spełnianie potrzeb naszych klientów i uśmiech na twarzach. Dla nas - Ty jesteś najważniejszy
Doradca KREDI to wykwalifikowany specjalista w swoim fachu. Posiadamy dostęp do największych instytucji...
|
Call-Master
Czym się zajmujemy:
Termin call center wpisał się już na stałe do polskiego słownictwa. Kojarzony jest z działem w ramach firmy, który służy utrzymywaniu kontaktów z klientami za pomocą infrastruktury teleinformatycznej. Nie ma branży, która nie mogłaby korzystać z usług call center naszej firmy. Call-Master obsługuje infolinie i serwisy...
|
Agencja reklamowa Format A4 Sp. z o.o.
Agencja reklamowa Format A4 została założona 13 stycznia 2014r. z myślą
o potrzebach klientów. Tworzy ją młody zespół, dzięki któremu prężnie rozwija się
na rynku reklamy. Naszym klientom oferujemy kompleksową obsługę reklamową
z zakresu produktów oraz usług....
|
CallSpace.pl
CallSpace.pl oferuje Państwu w pełni skalowalny outsourcing usług telemarketingowych. Oznacza to, że niezależnie od zapotrzebowania jesteśmy w stanie sprostać wymaganiom i podjąć współpracę z...
|
Call Center Katowice
Możesz odnosić niebagatelne korzyści bazując na naszym doświadczeniu, które zbieraliśmy świadcząc usługi dla wymagających klientów w każdej branży. Nasza firma skupia się przede wszystkim na zapewnieniu usług spełniających określone kryteria jakości. Natomiast każdy nowy projekt to nowe ciekawe wyzwanie. Aby im sprostać wspólnie z...
|
iFON.pl VARS Sp. z o.o
W Vars Sp. z o.o. od 2004 roku zajmujemy się dostarczaniem nowoczesnych rozwiązań telekomunikacyjnych. Specjalizujemy się w usługach dostępnych w modelu SaaS (Software as a Service) gdzie jako medium dostępowe wykorzystyw...
|
APSTEL Anna Piątek
Jesteśmy profesjonalnym Call Center z wieloletnim doświadczeniem. Chcemy doskonale realizować projekty dla naszych klientów, zachowując najwyższy standard jakości, bezpieczeństwa, wykorzystując profesjonalizm oraz potencjał naszych pracowników. Jesteśmy przygotowani na duże projekty. Wdrożone procesy oraz systemy informatyczne, z jakich korzys...
|
Firma Sanmarks Sp. z o.o. od 2005 roku dostarcza swoim klientom zaawansowane rozwiązania z zakresu usług i produktów Contact Center (systemów Call Center, baz danych i usług telemarketingowych).
1....
|
Dzięki profesjonalnemu podejściu i bardzo elastycznej kadrze prowadzimy nie tylko skuteczny marketing telefoniczny, czy udzielamy rzeczowych informacji za pomocą infolinii, lecz przede wszystkim budujemy relacje.
Naszą wizją jest dostarczanie rzetelnych informacji oraz realizacja sprzedaży telefonicznej na masową skalę, przy...
|
Liczba wyświetleń strony: 94 |