Aplikacja Oferteo
Znajdź Wykonawcę!
Karolina
Oferteo.pl
1
minuta
6 maj 16:52
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe przedsiębiorstwa w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem firmy. Dlatego firma otrzymała znak Sprawdzona Firma.
Nasz zespół składa się z praktyków z wieloletnim doświadczeniem w kontakcie z klientami i prowadzaniu projektów Call Center / Customer Care / Customer Expierience. Poparte sukcesami doświadczenia wykorzystujemy m.in w codziennym zwiększaniu Twoich sprzedaży, generowaniu leadów, pozyskaniu partnerów czy w obsłudze Twoich klientów. Możemy dla Ciebie zająć się całym procesem od pozyskania baz ...
33
minuty
6 maj 17:26
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe przedsiębiorstwa w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem firmy. Dlatego firma otrzymała znak Sprawdzona Firma.
Firma Sanmarks Sp. z o.o. od 2005 roku dostarcza swoim klientom zaawansowane rozwiązania z zakresu usług i produktów Contact Center (systemów Call Center, baz danych i usług telemarketingowych). 1. ...
Przedstawicielka firmy skontaktowała się bardzo szybko i w rozmowie telefonicznej zadawała wiele szczegółowych pytań aby zapoznać się ze specyfika prowadzonej przez nas działalności dzięki temu przygotować dobrze dopasowaną ofertę. Propozycja została przygotowana i przesłana w ustalonym wcześniej terminie, a zaproponowane warunki są bardzo korzystne.
1
dzień
8 maj 12:34
Nasze doświadczenie w call center sięga 2012 roku. Nasza specjalność to Usługi Call Center, outsourcing, sprzedaż, umawianie spotkań dla handlowców. Branże m in: -Nieruchomości -Kursy językowe -Windykacja (prowadzimy własną kancelarie windykacyjną) -Finanse -Suplementy diety Kampanie outbound i inbound, sprzedaż, generowanie leadów. ...
8
dni
14 maj 19:37
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe przedsiębiorstwa w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem firmy. Dlatego firma otrzymała znak Sprawdzona Firma.
Evetel - świadczymy kompleksowe usługi outsourcingowe na terenie całej Polski. Twój biznes z Naszym Call Center to rozwiązanie, w którym uzyskasz maksymalizację zysku przy min. nakładzie kosztów. ...
Mega pozytywna firma! Zlecenie przyjęte, zrealizowanie na 5+, sprawnie, komunikatywnie, bezproblemowo i co najważniejsze w bardzo przyzwoitej cenie. I nawiązaliśmy stałą współpracę - jak się okazuje - korzystna dla obu stron. Serdecznie polecam - jeśli ktoś się zastanawia, to Mówię otwarcie: nie ma nad czym! Brać i korzystać, warto, solidna firma.
Usługa: obsługa infolinii
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne
Termin rozpoczęcia współpracy: 2024-05-23
...
|
Usługa: Umawiane spotkań, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: osoby prywatne
Wymagania dodatkowe: Umawianie 20 spotkań /tygoniowo na fotowoltaikę.
Woj.śląskie.
Termin rozpoczęcia współpracy: jak najszybciej
...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: osoby prywatne
Wymagania dodatkowe: Interesuje mnie pozyskanie leadów do klientów zainteresowanych montażem instalacji fotowoltaicznych
Termin rozpoczęcia współpracy: jak najszybciej
...
|
Usługa: telesprzedaż
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy, organizacje
Termin...
|
Usługa: telesprzedaż, obsługa infolinii, telemarketing
Klient korzysta z usług call center:...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy
Termin...
|
Usługa: telesprzedaż, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne, firmy, organizacje
Termin rozpoczęcia...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne, firmy
Wymagania dodatkowe: Szukam bazy na całą Polskę firm z branży...
|
Usługa: telesprzedaż, obsługa infolinii, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby...
|
Usługa: obsługa infolinii
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: osoby prywatne
Termin...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy
Termin...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby...
|
Usługa: rozmowa z osobami które zgłoszą infomacje o zdarzeniu
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy
Wymagania dodatkowe: chodzi o okresowy odbiór informacji od osób, które w oparciu o publikację prasową pomogą ustalić sprawców - przyczyny zdarzenia jakim jest pożar...
|
Usługa: obsługa infolinii
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne
Termin rozpoczęcia współpracy: jak...
|
Usługa: umawianie spotkań
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy
Termin...
|
SHEINTER CONTACT
Sheïnter Contact oferuje profesjonale usługi telesprzedażowe.
Nasze dziedziny to: Sprzedaż, Telemarketing oraz Obsługa klienta.
DZIAŁAMY W BRAZYLII, PORTUGALII I...
|
DWS Pro
1) bazy danych - aktualizowane na bieżąco profilowane bazy danych klientów indywidualnych z całej Polski
2) leady sprzedażowe - pozyskujemy osoby zainteresowane...
|
Anna Szkutkowska
Doskonałe Zarządzanie Social Media
Cześć! Jestem copywriterem i specjalistą od mediów społecznościowych. Jeśli Twoja firma potrzebuje profesjonalnej obsługi mediów społecznościowych, jesteś we właściwym miejscu!
O mnie:
Ukończyłem kursy u uznanych ekspertów, takich jak Mir...
|
First Contact Group
First Contact Group specjalizuje się w dostarczaniu swoim klientom najwyższej jakości rozwiązań biznesowych, których celem jest skuteczne dotarcie do nowych odbiorców i ciągłe poszerzanie ich grona. Usługi, które oferujemy skupiają się wokół wielu działań telemarketingowych, zapewniających osiąganie przez naszych klientów...
|
TIM Call Center P. Kałużny Sp. K.
Firma TIM Call Center została założona w 2003 roku. Zdobyte doświadczenie, innowacyjna wiedza oraz zaufanie Klientów sprawia, ze należymy do ścisłej czołówki firm świadczących usługi z zakresu telemarketingu, telefonicznej...
|
"4EverNET Sp. z o.o.
Od 18 lat świadczymy usługi w zakresie Business Process Outsourcing w ramach Contact Center. Świadcząc nasze usługi wykorzystujemy wiele kanałów: telefon, chat, video, mail, MMS, SMS. Realizujemy zlecenia dla dużych firm i liderów rynku w branży ubezpieczeń, bankowości,...
|
PIĄTA ZASADA BIZNESU ANNA WERBICKA, SŁAWOMIR WERBICKI
Mamy sprawdzonych handlowców w kilku branżach na rynku. Szukamy klientów przedsiębiorcom przekazując im firmy zainteresowane ich propozycją.
Nasi handlowcy pracują zdalnie,...
|
CAF Call Sp. z o.o.
Jesteśmy Call center, które powstało w 2014 r.
Posiadamy 2 biura w Legionowie oraz Ełku, łącznie 50 stanowisk.
Specjalizujemy się w obsłudze kampanii...
|
FINESTRAL MATEUSZ CHINCZEWSKI
Każdy przedsiębiorca potrzebuje rozmowy i wsparcia od osoby, która rozumie biznes. W ramach naszej wyjątkowej usługi wspólnie przeanalizujemy Państwa biznes oraz jego otoczenie, określimy kierunki rozwoju, dobierzemy najlepsze, sprawdzone rozwiązania oraz...
|
ALLIGO Sp. z o.o. Sp. k.
Firma ALLIGO zajmuje się kompleksowym wsparciem informatycznym firm i instytucji. W codziennej obsłudze skupiamy się na dostarczeniu klientom wysokiej jakości usług helpdesku - wsparcia użytkowników...
|
Nasz zespół składa się z praktyków z wieloletnim doświadczeniem w kontakcie z klientami i prowadzaniu projektów Call Center / Customer Care / Customer Expierience. Poparte sukcesami doświadczenia wykorzystujemy m.in w codziennym zwiększaniu Twoich sprzedaży, generowaniu leadów, pozyskaniu partnerów czy w obsłudze Twoich klientów.
Możemy dla Ciebie...
|
Firma Sanmarks Sp. z o.o. od 2005 roku dostarcza swoim klientom zaawansowane rozwiązania z zakresu usług i produktów Contact Center (systemów Call Center, baz danych i usług telemarketingowych).
1....
|
...
|
Nasze doświadczenie w call center sięga 2012 roku. Nasza specjalność to Usługi Call Center, outsourcing, sprzedaż, umawianie spotkań dla handlowców. Branże m in:
-Nieruchomości
-Kursy językowe
-Windykacja (prowadzimy własną kancelarie...
|
Evetel - świadczymy kompleksowe usługi outsourcingowe na terenie całej Polski.
Twój biznes z Naszym Call Center to rozwiązanie, w którym uzyskasz maksymalizację zysku przy min. nakładzie kosztów.
Nasz zespół...
|
Liczba wyświetleń strony: 1 |