Aplikacja Oferteo
Znajdź Wykonawcę!
Joanna
Oferteo.pl
2
minuty
16 lut 18:39
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe przedsiębiorstwa w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem firmy. Dlatego firma otrzymała znak Sprawdzona Firma.
Nasz zespół składa się z praktyków z wieloletnim doświadczeniem w kontakcie z klientami i prowadzaniu projektów Call Center / Customer Care / Customer Expierience. Poparte sukcesami doświadczenia wykorzystujemy m.in w codziennym zwiększaniu Twoich sprzedaży, generowaniu leadów, pozyskaniu partnerów czy w obsłudze Twoich klientów. Możemy dla Ciebie zająć się całym procesem od pozyskania baz ...
1
godzina
16 lut 19:59
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe przedsiębiorstwa w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem firmy. Dlatego firma otrzymała znak Sprawdzona Firma.
Firma Sanmarks Sp. z o.o. od 2005 roku dostarcza swoim klientom zaawansowane rozwiązania z zakresu usług i produktów Contact Center (systemów Call Center, baz danych i usług telemarketingowych). 1. ...
Przedstawicielka firmy skontaktowała się bardzo szybko i w rozmowie telefonicznej zadawała wiele szczegółowych pytań aby zapoznać się ze specyfika prowadzonej przez nas działalności dzięki temu przygotować dobrze dopasowaną ofertę. Propozycja została przygotowana i przesłana w ustalonym wcześniej terminie, a zaproponowane warunki są bardzo korzystne.
Usługa: Umawianie wizyt
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: firmy
Wymagania dodatkowe: Firmy powyżej 15 osób
Termin rozpoczęcia współpracy: jak najszybciej
...
|
Usługa: obsługa infolinii
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy
Wymagania dodatkowe: Profesjonalna obsługa połączeń wychodzących.
Termin rozpoczęcia współpracy: w ciągu 3 miesięcy
...
|
Usługa: telesprzedaż
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy
Wymagania dodatkowe: baza klientów - firmy budowlane
Termin rozpoczęcia współpracy: jak najszybciej
...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci:...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne
Wymagania dodatkowe: Szukam leadów generowanych przez call...
|
Usługa: telesprzedaż
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy, organizacje
Wymagania dodatkowe: Wynagrodzenie godzinowe...
|
Usługa: Były pracownik
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: firmy
Wymagania dodatkowe: Dzień dobry, właśnie zakończyłam współpracę z Państwa firma i mimo moich najszczerszych checi, niestety chyba moja...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne, firmy
Wymagania...
|
Usługa: obsługa infolinii
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby...
|
Usługa: umawianie spotkań pod ubezpieczenia grupowe
Klient korzysta z usług call center:...
|
Usługa: obsługa infolinii, telemarketing
Klient korzysta z usług call center:...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy
Termin rozpoczęcia współpracy:...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: osoby...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne
Termin rozpoczęcia...
|
Usługa: negocjacja usunięcia negatywnych ocen
Klient korzysta z usług call center: obecnie bez usług call-center
Klienci: osoby prywatne
Wymagania dodatkowe: prowadzimy handel internetowy na allegro, sprzedajemy suplementy wspomagające głównie potencję, libido itp....
|
Usługa: telesprzedaż
Klient korzysta z usług call center:...
|
Usługa: telesprzedaż, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne, firmy
Wymagania dodatkowe: Outsourcing stanowiska...
|
Usługa: obsługa infolinii
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne
Wymagania dodatkowe: Dzien Dobry
Miałem aplikacje call master i odinstalowałem przypadkiem,miałem tam rozmowe z 2022 czy...
|
LGW Perito
LGW Perito specjalizuje się w odzyskiwaniu zaległych płatności na terenie całego kraju. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu w branży, udało nam się wypracować najefektywniejsze metody dotarcia do dłużników oraz windykacji. Oferujemy Państwu kompleksową obsługę, w skład której wchodzą takie działania jak:
- mediacje
- monitoring
- windykacja na...
|
Contact Solutions
Contact Solutions dołączył do jednostki dominującej SGP – Sorting Group Poland, działającej na europejskim rynku od przeszło 9 lat w 10 różnych krajach. Wraz z pozostałymi spółkami SGP – Training & Consulting oraz Human & Hunter...
|
PHU BUDPOLT Tomasz Polka
Zajmuje się pomocą w eksporcie i imporcie towarów na rynki;
Rosja, Białoruś, Kazachstan, Armenia. Litwa, Łotwa ,Estonia
Wykonuje usługi;
Certyfikacji GOST i rejstracji TC.
Logistyka...
|
Kredi Sp. z o.o.
Jesteśmy niezależną firmą doradztwa finansowego na rynku. Wyznacznikiem naszego sukcesu jest spełnianie potrzeb naszych klientów i uśmiech na twarzach. Dla nas - Ty jesteś najważniejszy
Doradca KREDI to wykwalifikowany specjalista w swoim fachu. Posiadamy dostęp do...
|
ZIELINET Wojciech Zieliński
Firma ZIELINET powstała w 2015 r.
Świadczymy usługi call center/contact center. Specjalizujemy się w telefonicznej obsłudze klienta biznesowego. Naszą ofertę kierujemy w szczególności do małych firm i osób fizycznych prowadzących własną działalność gospodarczą.
Realizujemy projekty z zakresu telefonicznej obsługi procesu rekrutacji,...
|
Call4you Sp.z.o.o
Misją Call4You jest pomoc przedsiębiorcom w zwiększeniu ilości klientów. Rozumiemy jak ważne jest zapewnienie swoim pracownikom umówionych kontaktów.
Nasz zespół składa się z nie przypadkowych osób które każdego dnia do zleceń podchodzą z zapałem i energią. Na czele zespołu stoi...
|
Wool Star Poland Sp. z o.o. Spółka komandytowa
Jeśli szukasz ofert skorzystaj z naszych usług w zakresie zadań takich jak umawianie spotkań, zapraszanie klientów na spotkania, sprzedaż produktów, zdobywanie leadów.
Działamy od 2001 roku na terenie całej Polski.
Dbamy o...
|
Business Call sp. z o.o.
Jesteśmy dynamicznie rozwijającą się firmą świadczącą usługi telemarketingu dla branży OZE. Obsługujemy klientów na terenie wszystkich województw w Polsce, a dzięki sprawdzonym narzędziom wspieramy naszych zleceniodawców w zakresie docierania do nowych klientów, jak i obsługi tych...
|
KT-TECH
Firma KT-TECH OD 8 lat zajmuje się profesjonalnym outsourcingiem sił sprzedaży oraz wsparcia sprzedaży dla firm. Głównie realizujemy projekty dla: branży Energetycznej, Gazowej, Telekomunikacyjnej i Ubezpieczeniowej oraz z zakresu marketingu internetowego. Nasz zespół to: grupa Przedstawicieli Handlowych D2D działających na rynku SOHO/SME w...
|
Call4U
Oferuję usługi Call Center, bardzo mały zespół 3 osób co znacznie ograniczy koszty tej usługi. Jestem nową osobą na rynku,lecz posiadam wystarczające doświadczenie, ażeby zapewnić Państwu najlepszą...
|
Alsinus SA
- Tworzenie serwisów i stron www oraz aplikacji na telefony i tablety
- Tworzenie reklam wideo i filmowych - youtube, TV, kina, prowadzenie kampanii reklamowych.
- Dbamy o wizerunek w Internecie i pozycję w wyszukiwarkach
- Filmujemy, tworzymy animacje 2D/3D, efekty specjalne, zajmujemy się montażem i...
|
Pro-d Dorota Słowińska
Posiadamy dwa biura Call Center wyposażone w 40 stanowisk w pełni obsadzonych. Umawiamy na spotkania lokalowe, indywidualne w zależności od potrzeb. Posiadamy w pełni przeszkoloną kadrę , która cały czas monitoruje prace CC....
|
National Financial Group Sp. z o.o.
Jesteśmy profesjonalną, niezależną grupą działającą w sektorach: finansowym, szkoleniowo-doradczym, windykacyjnym, marketingowym. W swoich brandach posiadamy także podmioty zajmujące się interaktywną reklamą, outsourcingiem, pośrednictwem...
|
Halo Polska Sp. z o.o.
Jesteśmy zespołem profesjonalistów z wieloletnim doświadczeniem w dziedzinie obsługi klientów zewnętrznych i wewnętrznych.
Naszą misją jest...
|
Nasz zespół składa się z praktyków z wieloletnim doświadczeniem w kontakcie z klientami i prowadzaniu projektów Call Center / Customer Care / Customer Expierience. Poparte sukcesami doświadczenia wykorzystujemy m.in w codziennym zwiększaniu Twoich sprzedaży, generowaniu leadów, pozyskaniu partnerów czy w obsłudze...
|
Firma Sanmarks Sp. z o.o. od 2005 roku dostarcza swoim klientom zaawansowane rozwiązania z zakresu usług i produktów Contact Center (systemów Call Center, baz danych i usług telemarketingowych).
1. Pozyskiwanie klienta:
Sprzedaż B2C (firma do klienta)
Sprzedaż B2B (firma do firmy)
Stworzenie baz danych
Linie informacyjne
Przyjmowanie...
|
Liczba wyświetleń strony: 28 |