Aplikacja Oferteo
Znajdź Wykonawcę!
Karolina
Oferteo.pl
Liczba posiadanych telefonów: 1
Liczba potrzebnych telefonów: 1
Liczba jednoczesnych połączeń: Klient nie wie
Połączenia bez kosztowe: między oddziałami, wewnątrz firmy
Integracja telefonów z CRMem: tak
Termin zakupu: w ciągu miesiąca
...
|
Liczba posiadanych telefonów: 6
Liczba potrzebnych telefonów: 6
Liczba jednoczesnych połączeń: około 5
Połączenia bez kosztowe: wewnątrz firmy
Integracja telefonów z CRMem: Klient prosi o poradę
Wymagania dodatkowe: sieć po remoncie przestała działać, potrzebna naprawa wewnętrznych linii
Termin zakupu: jak najszybciej
...
|
Liczba posiadanych telefonów: 5
Liczba potrzebnych telefonów: 6
Liczba jednoczesnych połączeń: około 6
Połączenia bez kosztowe: nie są wymagane
Integracja telefonów z CRMem: Klient prosi o poradę
Wymagania dodatkowe: Aplikacja na komputerach która pozwala na wykonywanie połączeń pracownikom zdalnym
Termin zakupu: w ciągu miesiąca
...
|
Liczba posiadanych telefonów: 6
Liczba potrzebnych telefonów: 6
Liczba jednoczesnych połączeń: Klient nie wie
Połączenia bez kosztowe: wewnątrz firmy
Integracja telefonów z CRMem: Klient prosi o...
|
Liczba posiadanych telefonów: 1
Liczba potrzebnych telefonów: 1
Liczba jednoczesnych połączeń: Klient prosi o poradę
Połączenia bez kosztowe: nie są wymagane
Integracja telefonów z CRMem: nie
Wymagania dodatkowe: Dzień...
|
Liczba posiadanych telefonów: 1
Liczba potrzebnych telefonów: 2
Liczba jednoczesnych połączeń: około 2
Połączenia bez kosztowe: między oddziałami, wewnątrz firmy
Integracja telefonów z CRMem: nie
Wymagania dodatkowe: Chcemy zakupić centrale o następujących parametrach:
Centrala Slican IPU14.105 WM (wersja wisząca) z
wyposażeniem:
- 6 numerów...
|
Liczba posiadanych telefonów: 10
Liczba potrzebnych telefonów: 10
Liczba jednoczesnych połączeń: Klient nie wie
Połączenia bez kosztowe:...
|
Liczba posiadanych telefonów: 20
Liczba potrzebnych telefonów: 20
Liczba jednoczesnych połączeń: około 2
Połączenia bez kosztowe: między oddziałami
Integracja telefonów z CRMem: Klient prosi o poradę
Wymagania dodatkowe: mam telefon...
|
Liczba posiadanych telefonów: 4
Liczba potrzebnych telefonów: 4
Liczba jednoczesnych połączeń: około 10
Połączenia bez kosztowe:...
|
Liczba posiadanych telefonów: 7
Liczba potrzebnych telefonów: 7
Liczba jednoczesnych połączeń: Klient nie wie
Połączenia bez kosztowe: wewnątrz firmy
Integracja telefonów z CRMem: Klient prosi o...
|
Liczba posiadanych telefonów: 20
Liczba potrzebnych telefonów: 20
Liczba jednoczesnych połączeń: Klient nie...
|
Liczba posiadanych telefonów: 5
Liczba potrzebnych telefonów: 5
Liczba jednoczesnych połączeń: Klient nie wie
Połączenia bez...
|
Liczba posiadanych telefonów: 19
Liczba potrzebnych telefonów: 19
Liczba jednoczesnych połączeń: Klient nie wie
Połączenia bez kosztowe: wewnątrz...
|
Liczba posiadanych telefonów: 3
Liczba potrzebnych telefonów: 3
Liczba jednoczesnych połączeń: około 2
Połączenia bez...
|
Liczba posiadanych telefonów: 8
Liczba potrzebnych telefonów: 8
Liczba jednoczesnych połączeń: około 2
Połączenia bez kosztowe: wewnątrz firmy
Integracja telefonów z CRMem: Klient prosi o...
|
ALLIGO Sp. z o.o. Sp. k.
Firma ALLIGO zajmuje się kompleksowym wsparciem informatycznym firm i instytucji. W codziennej obsłudze skupiamy się na dostarczeniu klientom wysokiej jakości usług helpdesku - wsparcia użytkowników komputerów w ich codziennej pracy, administracji serwerami,...
|
Foxir Sp.z o.o.
Firma Foxir Sp. z o.o. posiada wieloletnie doświadczenie w świadczeniu usług branży Call Center.
Chcąc rozwijać zakres świadczonych przez nas usług, pragniemy podjąć współpracę w zakresie prowadzenia Infolinii.
Oferujemy do dyspozycji centra operacyjne w kilku polskich miastach, które prowadzone są przez wykwalifikowaną...
|
Direct Center
W branży contact center działamy już od 2008 roku. Ponad 13 lat na rynku zaowocowało unikalną znajomością potrzeb i oczekiwań partnerów. Wieloletnie doświadczenie i nieustanny rozwój oferty produktowej jest gwarancją dostosowania do dynamicznie zmieniających się trendów...
|
Mobime Studio
Nasza firma zajmuje się głównie projektowaniem stron internetowych i ich pozycjonowaniem, ale także kreowaniem marki, tworzeniem projektów graficznych na potrzeby...
|
Datera
Firma Datera mająca siedzibę w Gdańsku oferuje sprzęt VOIP, telefony biurkowe, wyposażenie do telekonferencji oraz kamery i akcesoria. Dzięki kupnu sprzętu dostępnego w Daterze można wyposażyć swoją firmę w system...
|
Itel Pro
Zapewniamy kompleksową obsługę klienta w zakresie projektowania, wykonawstwa i serwisu instalacji:
- elektrycznych
- oświetleniowych
- komputerowych
- multimedialnych
- teletechnicznych
- antenowych
-...
|
Avides.pl
Avides Polska z siedziba w Gdańsku jest oddziałem niemieckiej firmy Avides Media AG. Bazując na naszym wieloletnim doświadczeniu na rynku europejskim oraz korzystając ze sprawdzonego systemu pracy, z...
|
BREAKWATER FINANCE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Świadczymy wsparcie Przedsiębiorcom w pokonywaniu przeszkód biznesowych z którymi borykają się na co dzień.
Dzięki naszej pomocy przedsiębiorcy mogą skupić się na rozwoju firmy, pozyskiwaniu oraz...
|
SZYMEX Szymon Grzybowski
Przedsiębiorstwo Telekomunikacyjne "SZYMEX" Szymon Grzybowski prowadzi usługi z zakresu:
•Sprzedaży, instalacji i konserwacji analogowych oraz cyfrowych central telefonicznych (Panasonic, Slican, Alcatel, Telesis, inne typy).
•Sprzedaży, instalacji i konserwacji systemów alarmowych...
|
Północny Klaster ICT
Północny Klaster ICT jest klastrem zrzeszającym lokalnych operatorów telekomunikacyjnych działających na terenie północno-wschodniej Polski (głównie województwo warmińsko-mazurskie, podlaskie, pomorskie). Firmom przyświeca przede wszystkim hasło: "Współpraca, Zaufanie, Innowacja". Klaster formalnie został powołany w 2014 roku. Celem działalności...
|
Usługi, które świadczymy:
- systemy Contact Center/Call Center
- telefoniczne łącza VoIP ( SiP Trunk
-...
|
NFON jest ogólnoeuropejskim dostawcą komunikacji głosowej w chmurze dla biznesu. Oferujemy m.in. rozmowy telefoniczne (centrale telefoniczne w chmurze, SIP Trunk, VoIP, IVR itd.), audio- i wideokonferencje, software do obsługi klienta i dla contact center -...
|
Nasz zespół składa się z praktyków z wieloletnim doświadczeniem w kontakcie z klientami i prowadzaniu projektów Call Center / Customer Care / Customer Expierience. Poparte sukcesami doświadczenia wykorzystujemy m.in w codziennym zwiększaniu Twoich sprzedaży,...
|
Liczba wyświetleń strony: 30 |