Aplikacja Oferteo
Znajdź Wykonawcę!
Karolina
Oferteo.pl
7
minut
18 paź 14:05
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe przedsiębiorstwa w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem firmy. Dlatego firma otrzymała znak Sprawdzona Firma.
Firma Sanmarks Sp. z o.o. od 2005 roku dostarcza swoim klientom zaawansowane rozwiązania z zakresu usług i produktów Contact Center (systemów Call Center, baz danych i usług telemarketingowych). 1. ...
Przedstawicielka firmy skontaktowała się bardzo szybko i w rozmowie telefonicznej zadawała wiele szczegółowych pytań aby zapoznać się ze specyfika prowadzonej przez nas działalności dzięki temu przygotować dobrze dopasowaną ofertę. Propozycja została przygotowana i przesłana w ustalonym wcześniej terminie, a zaproponowane warunki są bardzo korzystne.
20
godzin
19 paź 10:09
Oferujemy kompleksowe usługi call center. Naszą pracę wspiera wysokiej klasy system informatyczny dedykowany do obsługi call center, który pozwala jednocześnie zapewnić płynną pracę konsultantów, jak ...
Firma terminowo wywiązuje się z umowy natomiast robi problemy z uwzględnieniem reklamacji.
Usługa: telesprzedaż, obsługa infolinii, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne, firmy
Termin rozpoczęcia współpracy: Klient nie wie
...
|
Usługa: telesprzedaż, obsługa infolinii, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy
Wymagania dodatkowe: Witam, szukamy firmy call center która będzie pozyskiwać dla nas klientów na usługi prawne - abonament miesięczny, najlepiej rozliczenie za sukces ponieważ na chwilę obecną 4 firmy się chwaliły a nic nie sprzedały a 20k poszło fr
Termin rozpocz...
|
Usługa: telesprzedaż, obsługa infolinii, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: osoby prywatne, firmy
Termin rozpoczęcia współpracy: jak najszybciej
...
|
Usługa: umawianie spotkań
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne, firmy, organizacje
Wymagania dodatkowe: Powierzymy zadanie powiązane z umawianiem spotkań dotyczących współpracy z podmiotami leczniczymi-kardiologia. grupa docelowa ok. 300 podmiotów...
|
Usługa: umawianie spotkań
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne, firmy, organizacje
Wymagania dodatkowe: Powierzymy zadanie powiązane z umawianiem spotkań dotyczących współpracy z podmiotami leczniczymi-kardiologia. grupa docelowa ok. 300 podmiotów z naszej bazy danych. Prosimy o składanie ofert na adres:...
|
Usługa: telesprzedaż
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci:...
|
Usługa: telesprzedaż, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: firmy
Wymagania dodatkowe: Poszukuje fimt teleamrketingowej zbierajacej leady z polskich frim...
|
Usługa: telesprzedaż
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: organizacje
Termin...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: osoby prywatne, firmy
Termin rozpoczęcia współpracy:...
|
Usługa: Umawianie spotkań handlowych
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: osoby prywatne, firmy
Termin...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne
Wymagania dodatkowe: Nauka języka
Termin rozpoczęcia...
|
Usługa: telesprzedaż, telemarketing
Klient korzysta z usług call center:...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne
Termin rozpoczęcia...
|
Mruczek
Nasz teren działania to woj. opolskie i dolnośląskie.
Realizujemy prace w zakresie prac ziemnych oraz...
|
RSM-Consulting
Jesteśmy młodą firmą która działa na terenie Niemiec.
Naszym celem jest rozrost działalności na terenie Polski. Przyjmujemy również zlecenia od przedsiębiorców którzy chcą swój projekt w Niemczech...
|
S8 S.A.
Jesteśmy S8 SA - Outsourcingowym Centrum Obsługi Klienta.
Od 14 lat prowadzimy dla naszych partnerów działania na różnych płaszczyznach związanych z obsługą Contact / Call Center.
Cechujemy się niespotykaną elastycznością oraz jakością na najwyższym poziomie.
Zapraszamy do krótkiej...
|
Kasjan Zarzycki
Projektowanie graficzne, typu loga, wizytówki, plakaty itp. jest moją odskocznią od codzienności. Obsługuję klientów na terenie całego kraju. Wykonuję swoja prace rzetelnie i bardzo szybko jednocześnie podchodząc do każdego klienta indywidualnie. Moje motto to ''...
|
Contact Solutions Sp.z o.o.
Contact Solutions to Contact Center z doświadczeniem o stabilnej pozycji na rynku. Jako nieliczni w branży posiadamy certyfikat ISO 27001. Ochrona danych Twoich Klientów oraz jakość obsługi są dla nas priorytetem....
|
SEMTIM Skuteczny marketing internetowy
Firma z Poznania SEMTIM zajmuje się kreowaniem stron www oraz szeroko pojętym marketingiem internetowym. Kilkanaście lat doświadczenia w branży e-marketingowej przełożyło się na liczne nagrody i osiągnięcia, także setki...
|
Aplitt sp. z o.o.
️ Aplitt Serwis: usługi informatyczne dla firm ️
Awarie uniemożliwiającej pracę całej organizacji lub wielu jednostek biznesowych realizujemy w ciągu jednego dnia roboczego!
Działamy na rynku od ponad 26 lat. Usługi serwisu...
|
PIĄTA ZASADA BIZNESU ANNA WERBICKA, SŁAWOMIR WERBICKI
Mamy sprawdzonych handlowców w kilku branżach na rynku. Szukamy klientów przedsiębiorcom przekazując im firmy zainteresowane ich...
|
Mediadress polonia Sp. z o.o.
Wykonujemy prace od 1994.
Wykonamy dla Ciebie prace w zakresie takim jak call center, pakowanie materiałów reklamowych, coopaking, magazynowanie.
Terenem...
|
EnterpriseVoice
Usługi Call Center
Niezależnie od tego jaką branżę reprezentujesz pierwszy kontakt z potencjalnymi i obecnymi Klientami odbywa się drogą telefoniczną. Jest to prosty i szybki sposób na uzyskanie potrzebnych informacji.
Na podstawie zleceń naszych kontrahentów tworzymy kompleksowe...
|
Firma Sanmarks Sp. z o.o. od 2005 roku dostarcza swoim klientom zaawansowane rozwiązania z zakresu usług i produktów Contact Center (systemów Call Center, baz danych i usług telemarketingowych).
1....
|
Oferujemy kompleksowe usługi call center. Naszą pracę wspiera wysokiej klasy system informatyczny dedykowany do obsługi call center, który pozwala jednocześnie zapewnić płynną pracę konsultantów, jak również stały...
|
Liczba wyświetleń strony: 15 |