Aplikacja Oferteo
Znajdź Wykonawcę!
Karolina
Oferteo.pl
7
minut
18 paź 14:05
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe przedsiębiorstwa w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem firmy. Dlatego firma otrzymała znak Sprawdzona Firma.
Firma Sanmarks Sp. z o.o. od 2005 roku dostarcza swoim klientom zaawansowane rozwiązania z zakresu usług i produktów Contact Center (systemów Call Center, baz danych i usług telemarketingowych). 1. ...
Przedstawicielka firmy skontaktowała się bardzo szybko i w rozmowie telefonicznej zadawała wiele szczegółowych pytań aby zapoznać się ze specyfika prowadzonej przez nas działalności dzięki temu przygotować dobrze dopasowaną ofertę. Propozycja została przygotowana i przesłana w ustalonym wcześniej terminie, a zaproponowane warunki są bardzo korzystne.
20
godzin
19 paź 10:09
Oferujemy kompleksowe usługi call center. Naszą pracę wspiera wysokiej klasy system informatyczny dedykowany do obsługi call center, który pozwala jednocześnie zapewnić płynną pracę konsultantów, jak ...
Firma terminowo wywiązuje się z umowy natomiast robi problemy z uwzględnieniem reklamacji.
Usługa: telesprzedaż, obsługa infolinii, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne, firmy
Termin rozpoczęcia współpracy: Klient nie wie
...
|
Usługa: telesprzedaż, obsługa infolinii, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy
Wymagania dodatkowe: Witam, szukamy firmy call center która będzie pozyskiwać dla nas klientów na usługi prawne - abonament miesięczny, najlepiej rozliczenie za sukces ponieważ na chwilę obecną 4 firmy się chwaliły a nic nie sprzedały a 20k poszło fr
Termin rozpocz...
|
Usługa: telesprzedaż, obsługa infolinii, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: osoby prywatne, firmy
Termin rozpoczęcia współpracy: jak najszybciej
...
|
Usługa: umawianie spotkań
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne, firmy, organizacje
Wymagania dodatkowe: Powierzymy zadanie powiązane z umawianiem spotkań dotyczących współpracy z podmiotami leczniczymi-kardiologia. grupa docelowa ok. 300 podmiotów...
|
Usługa: umawianie spotkań
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne, firmy, organizacje
Wymagania dodatkowe: Powierzymy zadanie powiązane z umawianiem spotkań dotyczących współpracy z podmiotami leczniczymi-kardiologia. grupa docelowa ok. 300 podmiotów z naszej bazy danych. Prosimy o składanie ofert na adres:...
|
Usługa: telesprzedaż
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci:...
|
Usługa: telesprzedaż, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: firmy
Wymagania dodatkowe: Poszukuje fimt teleamrketingowej zbierajacej leady z polskich frim...
|
Usługa: telesprzedaż
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: organizacje
Termin...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: osoby prywatne, firmy
Termin rozpoczęcia współpracy:...
|
Usługa: Umawianie spotkań handlowych
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: osoby prywatne, firmy
Termin...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne
Wymagania dodatkowe: Nauka języka
Termin rozpoczęcia...
|
Usługa: telesprzedaż, telemarketing
Klient korzysta z usług call center:...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne
Termin rozpoczęcia...
|
Mruczek
Nasz teren działania to woj. opolskie i dolnośląskie.
Realizujemy prace w zakresie prac ziemnych oraz...
|
RSM-Consulting
Jesteśmy młodą firmą która działa na terenie Niemiec.
Naszym celem jest rozrost działalności na terenie Polski. Przyjmujemy również zlecenia od przedsiębiorców którzy chcą swój projekt w Niemczech...
|
S8 S.A.
Jesteśmy S8 SA - Outsourcingowym Centrum Obsługi Klienta.
Od 14 lat prowadzimy dla naszych partnerów działania na różnych płaszczyznach związanych z obsługą Contact / Call Center.
Cechujemy się niespotykaną elastycznością oraz jakością na najwyższym poziomie.
Zapraszamy do krótkiej...
|
Kasjan Zarzycki
Projektowanie graficzne, typu loga, wizytówki, plakaty itp. jest moją odskocznią od codzienności. Obsługuję klientów na terenie całego kraju. Wykonuję swoja prace rzetelnie i bardzo szybko jednocześnie podchodząc do każdego klienta indywidualnie. Moje motto to ''...
|
Contact Solutions Sp.z o.o.
Contact Solutions to Contact Center z doświadczeniem o stabilnej pozycji na rynku. Jako nieliczni w branży posiadamy certyfikat ISO 27001. Ochrona danych Twoich Klientów oraz jakość obsługi są dla nas priorytetem....
|
SEMTIM Skuteczny marketing internetowy
Firma z Poznania SEMTIM zajmuje się kreowaniem stron www oraz szeroko pojętym marketingiem internetowym. Kilkanaście lat doświadczenia w branży e-marketingowej przełożyło się na liczne nagrody i osiągnięcia, także setki...
|
Aplitt sp. z o.o.
️ Aplitt Serwis: usługi informatyczne dla firm ️
Awarie uniemożliwiającej pracę całej organizacji lub wielu jednostek biznesowych realizujemy w ciągu jednego dnia roboczego!
Działamy na rynku od ponad 26 lat. Usługi serwisu...
|
PIĄTA ZASADA BIZNESU ANNA WERBICKA, SŁAWOMIR WERBICKI
Mamy sprawdzonych handlowców w kilku branżach na rynku. Szukamy klientów przedsiębiorcom przekazując im firmy zainteresowane ich...
|
Mediadress polonia Sp. z o.o.
Wykonujemy prace od 1994.
Wykonamy dla Ciebie prace w zakresie takim jak call center, pakowanie materiałów reklamowych, coopaking, magazynowanie.
Terenem...
|
EnterpriseVoice
Usługi Call Center
Niezależnie od tego jaką branżę reprezentujesz pierwszy kontakt z potencjalnymi i obecnymi Klientami odbywa się drogą telefoniczną. Jest to prosty i szybki sposób na uzyskanie potrzebnych informacji.
Na podstawie zleceń naszych kontrahentów tworzymy kompleksowe...
|
Firma Sanmarks Sp. z o.o. od 2005 roku dostarcza swoim klientom zaawansowane rozwiązania z zakresu usług i produktów Contact Center (systemów Call Center, baz danych i usług telemarketingowych).
1. Pozyskiwanie klienta:
Sprzedaż B2C (firma do...
|
Oferujemy kompleksowe usługi call center. Naszą pracę wspiera wysokiej klasy system informatyczny dedykowany do obsługi call center, który pozwala jednocześnie zapewnić płynną pracę konsultantów, jak również stały monitoring efektywności podejmowanych działań, w tym przygotowywania...
|
Liczba wyświetleń strony: 14 |