Aplikacja Oferteo
Znajdź Wykonawcę!
Karol
Oferteo.pl
53
minuty
16 cze 11:57
3
godziny
16 cze 14:50
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe przedsiębiorstwa w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem firmy. Dlatego firma otrzymała znak Sprawdzona Firma.
Firma ZIELINET powstała w 2015 r. Świadczymy usługi call center/contact center. Specjalizujemy się w telefonicznej obsłudze klienta biznesowego. Naszą ofertę kierujemy w szczególności do małych firm ...
W ostatnim czasie przeprowadziłem dużo rozmów z przedstawicielami firm o zbieżnym profilu działalności, ale na ich tle firma ZIELINET wyróżniła się w znaczący sposób. W odpowiedzi na moje zapytanie ofertowe, błyskawicznie skontaktował się ze mną właściciel firmy, który profesjonalnie zakreślił profil jej działalności i możliwości współpracy. Szczegóły określam już z dedykowanym opiekunem, który dostosowuje ofertę do moich potrzeb i profesjonalnie reaguje na moje wymagania. Polecam zapoznanie się z profilem działalności firmy ZIELINET bez wahania.
1
dzień
17 cze 13:18
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe przedsiębiorstwa w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem firmy. Dlatego firma otrzymała znak Sprawdzona Firma.
Contact center proponuje profesjonalne usługi skierowane do najbardziej wymagających Klientów, oczekujących również rozwiązań nietypowych, indywidualnego podejścia i profesjonalizmu. Oferujemy: - umawianie spotkań, - poszukiwanie nowych odbiorców, - przeprowadzanie kampanii reklamowych i marketingowych, - badanie satysfakcji klientów, - ankiety telefoniczne, - akcje promocyjne e-mailingowe, - ...
Usługa: obsługa infolinii
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne
Wymagania dodatkowe: Zlecenie na telemarketing
- outsourcing call center
Usługa: obsługa infolinii, back office
Termin rozpoczęcia współpracy: w ciągu 3 miesięcy
...
|
Usługa: obsługa infolinii, BackOffice
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: osoby prywatne, firmy
Termin rozpoczęcia współpracy: 2024-12-01
...
|
Usługa: obsługa infolinii, BackOffice
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: osoby prywatne, firmy
Termin rozpoczęcia współpracy: 2024-12-01
...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy
Termin rozpoczęcia...
|
Zakres zlecenia: umawianie spotkań handlowych
Teren: Kraków i okolice
Stawka: 60zł plus prowizja
Branża: gaz +...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy
Termin rozpoczęcia współpracy: w ciągu miesiąca
Informacje dodatkowe:
- umawianie spotkań (branża...
|
Usługa: telesprzedaż
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: osoby prywatne
Wymagania...
|
Usługa: obsługa infolinii
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne
Wymagania dodatkowe:
1. Obsługa klientów wirtualnych portfeli banków na dostarczonej aplikacji.
2. Języki angielski, niemiecki lub inne języki.
3. First line - raportowanie błędów, dodawanie uwag (JIRA).
4....
|
Usługa: telesprzedaż
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: osoby prywatne
Wymagania dodatkowe:
Zlecenie polega na sprzedaży zestawów złożonych z produktów do prania (płyny, proszki...
|
Zlecę pozyskiwanie klientów na:
- organizację imprez okolicznościowych,
- dostawę obiadów szkolnych, firmowych,
- dostawę produktów garmażeryjnych,
- prowadzenie bufetów szkolnych i pracowniczych.
Termin...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy
Wymagania dodatkowe: Klienta interesują przede wszystkim firmy zatrudniające dużą ilość niewykwalifikowanych pracowników i mające braki kadrowe - firmy produkcyjne,...
|
Zakres zlecenia:
I Telefoniczna sprzedaż diet lub/i suplementów diety w kuracjach oraz produktów wspomagających dla mężczyzn.
Zapewnione szkolenia i wsparcie sprzedaży, wynagrodzenie w...
|
COTEL Sp. z o.o.
Call Center Cotel od 2006 roku specjalizuje się w świadczeniu wysokiej jakości usług outsourcingowych takich jak telemarketing. Poprzez udział w różnego rodzaju projektach informacyjnych, promocyjnych i...
|
IT Personal
IT Personal oferuje usługi analizy i opracowania planów w dziedzinie wykorzystania istniejącej infrastruktury IT oraz jej modyfikacji w przyszłości. Posiadamy doświadczenie oraz odpowiednią wiedzę umożliwiającą zlokalizowanie problemów, dokonanie analizy zasobów informatycznych firmy oraz...
|
Multi Interactive Solutions Sp. z o.o.
Multi Interactive Solutions, to marka tworzona przez doświadczonych praktyków branży Call/Contact Center. Jesteśmy firmą świadcząca usługi w zakresie obsługi klienta oraz sprzedaży wykorzystując Contact Center wielojęzykowe.Naszą siłą jest know how i niezmierzone pokłady...
|
Siły Sprzedaży
Marka Siły Sprzedaży to zespół handlowców i menadżerów z wieloletnim doświadczeniem w budowaniu struktur handlowych. Przejmujemy na siebie zadania od budowania najprostszych relacji naszych klientów z potencjalnymi odbiorcami ich towarów i/lub usług, po budowanie wyprofilowanych działów handlowych o...
|
CONFRONTER SP. Z O.O.
Confronter to nie tylko nowoczesna porównywarka finansowa, dzięki której szybko i bezpłatnie porównasz najlepszy kredyt, konto, ubezpieczenie, lokatę czy platformę inwestycyjną na rynku forex. Nasza firma to także baza wiedzy, tworzona przy współpracy ze specjalistami, bardzo pomocna w rozwikłaniu wątpliwości ze...
|
Databroker S.A.
DATABROKER S.A. od ponad 11 lat świadczy kompleksowe usługi wsparcia sprzedaży i promocji.
Realizuje projekty sprzedażowe prowadzone z pominięciem standardowej sieci sprzedaży (hurtowni,...
|
Biznesport.pl
BiznesPort.pl (http://biznesport.pl)
Innowacyjna agencja interaktywna, specjalizująca się w projektowaniu, budowaniu oraz promocji i reklamie (SEO/SEM, PR, ATL/BTL, marketing etc.) portali i serwisów internetowych, platform biznesowych, a także świadczeniu pionierskich rozwiązań, efektywnie uzupełniających...
|
Saveadvisor
Call Center Saveadvisor, realizuje projekty związane ze sprzedażą usług sieci komórkowej PLAY, umawianie spotkań dla Doradców PLay, Doradców sprzedających energię elektryczną, programy utrzymaniowe.
Posiadamy 40 stanowisk oraz profesjonalną kadrę menadżerską.Wyróżnia nas profesjonalizm i zaangażowanie w...
|
Lemani Sp. z o.o.
Firma LEMANI jest sprawnie funkcjonującą i dynamicznie rozwijającą się firmą działającą w branży informatycznej i teleinformatycznej, której głównym zadaniem jest dostarczenie swoim klientom kompleksowej obsługi.
Oferujemy profesjonalne usługi dla biznesu:
- rejestrację i utrzymanie domen
- tworzenie stron, sklepów...
|
ERBE CENTER
Małe Call Center z długoletnim doświadczeniem specjalizujące się w projektach wychodzących jak i przychodzących (sprzedaż usług telekomunikacyjnych, generowanie leadów, umawianie spotkań dla...
|
Lux-Stige Centrum Usług Biznesowych
Lux-Stige Centrum Usług Biznesowych to przede wszystkim pomoc dla Państwa biznesu.
Skupiamy się na tym, aby poprawić jakość Polskich firm.
W Naszej ofercie znajdują się takie usługi jak szeroko pojęty Marketing, Kampanie...
|
...
|
Firma ZIELINET powstała w 2015 r.
Świadczymy usługi call center/contact center. Specjalizujemy się w telefonicznej obsłudze klienta biznesowego. Naszą ofertę kierujemy w szczególności do małych firm i osób fizycznych prowadzących własną działalność gospodarczą.
Realizujemy projekty z zakresu telefonicznej obsługi procesu rekrutacji,...
|
Contact center proponuje profesjonalne usługi skierowane do najbardziej wymagających Klientów, oczekujących również rozwiązań nietypowych, indywidualnego podejścia i profesjonalizmu.
Oferujemy:
-...
|
Liczba wyświetleń strony: 130 |