Aplikacja Oferteo
Znajdź Wykonawcę!
Karol
Oferteo.pl
3
minuty
16 lis 10:22
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe przedsiębiorstwa w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem firmy. Dlatego firma otrzymała znak Sprawdzona Firma.
Firma Sanmarks Sp. z o.o. od 2005 roku dostarcza swoim klientom zaawansowane rozwiązania z zakresu usług i produktów Contact Center (systemów Call Center, baz danych i usług telemarketingowych). 1. ...
Przedstawicielka firmy skontaktowała się bardzo szybko i w rozmowie telefonicznej zadawała wiele szczegółowych pytań aby zapoznać się ze specyfika prowadzonej przez nas działalności dzięki temu przygotować dobrze dopasowaną ofertę. Propozycja została przygotowana i przesłana w ustalonym wcześniej terminie, a zaproponowane warunki są bardzo korzystne.
4
minuty
16 lis 10:23
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe przedsiębiorstwa w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem firmy. Dlatego firma otrzymała znak Sprawdzona Firma.
Jesteśmy doświadczoną firmą, działamy od kilku lat w branży. Świadczymy usługi takie jak: 1) Telemarketing 2) Generowanie leadów 3) Bazy danych Proponujemy współpracę przy wyszukiwaniu oraz ...
Współpraca dotycząca telemarketingu przebiegła pomyślnie. Polecam
7
dni
23 lis 17:02
Oferujemy kompleksowe usługi call center. Naszą pracę wspiera wysokiej klasy system informatyczny dedykowany do obsługi call center, który pozwala jednocześnie zapewnić płynną pracę konsultantów, jak ...
Firma terminowo wywiązuje się z umowy natomiast robi problemy z uwzględnieniem reklamacji.
Usługa: obsługa infolinii
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne
Wymagania dodatkowe: Zlecenie na telemarketing
- outsourcing call center
Usługa: obsługa infolinii, back office
Termin rozpoczęcia współpracy: w ciągu 3 miesięcy
...
|
Usługa: obsługa infolinii, BackOffice
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: osoby prywatne, firmy
Termin rozpoczęcia współpracy: 2024-12-01
...
|
Usługa: obsługa infolinii, BackOffice
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: osoby prywatne, firmy
Termin rozpoczęcia współpracy: 2024-12-01
...
|
Zakres zlecenia: usługi call center
Dodatkowe informacje: umawianie spotkań przez customer service, Klient preferuje kontakt...
|
Usługa: generowanie leadów pompy ciepła
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci:...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci:...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne
Termin rozpoczęcia współpracy:...
|
Usługa: obsługa infolinii, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: osoby prywatne, firmy, organizacje
Wymagania dodatkowe: Witam, poszukuję partnera który będzie umawiał spotkania/pozyskiwał leady sprzedażowe do klientów zainteresowanych spotkaniem w sprawie instalacji fotowoltaicznej lub montażu pompy ciepła. Proszę...
|
Usługa: telesprzedaż, obsługa infolinii, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: osoby prywatne
Wymagania dodatkowe: Język...
|
Usługa: umawianie spotkań
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne, firmy, organizacje
Wymagania dodatkowe: Dzień dobry.
Zlecę usługę umawiania spotkań z funduszami inwestycyjnymi lub inwestorami, inwestującymi lub finansującymi małe i średnie projekty mieszkaniowe w...
|
Rodzaj współpracy: Firma potrzebuje Podwykonawcy
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: firmy
Termin rozpoczęcia współpracy:...
|
Usługa: telesprzedaż
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy
Termin rozpoczęcia współpracy:...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy
Wymagania dodatkowe: Przy aktualnych cenach prądu wzrosło zainteresowanie klientów biznesowych na fotowoltaikę. Kampania ma na celu sprawdzić bazy...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne
Wymagania dodatkowe: Umawianie spotkań handlowych. Temat sprzedaż...
|
Usługa: telesprzedaż, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci:...
|
Usługa: obsługa infolinii
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: osoby prywatne
Termin...
|
Usługa: telesprzedaż, Sprzedaż produktów i usług
Klient korzysta z usług call center:...
|
Usługa: telesprzedaż
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci:...
|
credit assistance
W ofercie mamy BANKOWE kredyty gotówkowe, konsolidacyjne, dla firm i osób fizycznych oraz pozabankowe pożyczki bez...
|
Cassis Grupa Finansowa
Cassis Grupa Finansowa Sp. z o.o. jest podmiotem wyspecjalizowanym w skutecznym dochodzeniu należności, zarówno na drodze przedsądowej, sądowo-egzekucyjnej jak również i w sprawach, w których egzekucja okazała się bezskuteczna.
Zajmujemy się windykacją wierzytelności z...
|
Tuenergia
Jesteśmy innowacyjną firmą nakierowaną na dobro klienta i jakość świadczonych usług. Jako broker usług fotowoltaicznych skupiamy oferty wielu sprawdzonych wykonawców instalacji PV, którzy gwarantują wieloletnie doświadczenie monterskie i bogate portfolio. Nasz model biznesowy zapewnia...
|
SYSTEL Systemy Teleinformatyczne
Od ponad 15 lat skutecznie realizujemy cele swoich Klientów. Firma specjalizuje się w branży telekomunikacyjnej - centrale telefoniczne, serwery telekomunikacyjne, systemy dla hoteli, CRM i firm z obiektami rozproszonymi w różnych częściach kraju, a poprzez sieciowanie central dajemy swojemu Klientowi mozliwość bepłatnej...
|
TELBRIDGE Sp. z o.o.
Telbridge to firma specjalizująca się w outsourcingu procesów sprzedaży. Posiadamy wieloletnie doświadczenie w sprzedaży telefonicznej produktów ubezpieczeniowych, bankowych, telekomunikacyjnych itp....
|
Western Singa BCG sp. z o.o.
Dlaczego założyliśmy Western Singa?
Western Singa założyliśmy zauważając sporą niewykorzystaną przestrzeń w zakresie pomocy przedsiębiorstwom w prowadzeniu działalności od strony zarządzania zasobami. Zestawiając nasze doświadczenie oraz kompetencje uznaliśmy że jesteśmy w stanie zapełnić tą lukę. Nasze wartości i przekonania odzwierciedlone...
|
Multi Interactive Solutions Sp. z o.o.
Multi Interactive Solutions – nowa marka na rynku usług call/contact center - została założona przez grupę pasjonatów z wieloletnim doświadczeniem zdobywanym w polskich i międzynarodowych firmach z branży call/contact...
|
Crafts Sp.z o.o.
Jesteśmy agencją zatrudnienia o ogólnopolskim zasięgu działania, wpisaną do Rejestru Agencji Zatrudnienia pod numerem 11153. Usługi, które oferujemy obejmują szeroki zakres czynności związanych z rekrutacją, obsługą kadrową pracowników oraz kompleksowymi szkoleniami dla działów HR oraz marketingu.
Jako agencja...
|
TomBit Tomasz Sańczyk
Głównym celem naszego zespołu jest dostarczenie Klientom kompleksowych rozwiązań technicznych, służących ochronie mienia. Nie straszne są nam żadne zlecenia, np. montaż i uruchomienie systemu alarmowego oraz monitoringu w obiektach nie podłączonych do sieci elektroenergetycznej, czy też montaż fotopułapek do rejestracji kradzieży drzewa lub...
|
Noprobs Consulting
Call Center Glasensis umożliwia najszybsze i najskuteczniejsze dotarcie do szerokiej grupy potencjalnych klientów. Świadczymy usługę polegającą na obsłudze telefonicznych oraz kontaktów docierających za pośrednictwem...
|
M.Telecom, Marcin Stąsiek
Firma M. Telecom, Marcin Stąsiek istnieje na rynku od 5 lat. Mimo, że jesteśmy młodą firmą to możemy pochwalić się wieloma sukcesami. Jako jedni z nielicznych dostarczamy nowoczesne systemy telekomunikacyjne i usługi IT "skrojone" na miarę...
|
Databroker S.A.
DATABROKER S.A. od ponad 11 lat świadczy kompleksowe usługi wsparcia sprzedaży i promocji.
Realizuje projekty sprzedażowe prowadzone z pominięciem standardowej sieci sprzedaży (hurtowni, dystrybutorów) i tradycyjnego...
|
Pro-d Dorota Słowińska
Posiadamy dwa biura Call Center wyposażone w 40 stanowisk w pełni obsadzonych. Umawiamy na spotkania lokalowe, indywidualne w zależności od potrzeb. Posiadamy w pełni przeszkoloną kadrę , która cały czas monitoruje prace CC. Jestesmy bardzo elastyczni co jest naszym atutem. Dodatkowe...
|
Compol II Spółka z o.o.
Firma Compol2 Sp. zo.o. jest producentem rejestratorów rozmów telefonicznych o nazwie Corsac. Urządzenia te przeznaczone są do rejestracji na platformie PC rozmów telefonicznych lub radiotelefonicznych prowadzonych na łączach analogowych,...
|
Firma Sanmarks Sp. z o.o. od 2005 roku dostarcza swoim klientom zaawansowane rozwiązania z zakresu usług i produktów Contact Center (systemów Call Center, baz danych i usług telemarketingowych).
1. Pozyskiwanie klienta:
Sprzedaż B2C (firma do klienta)
Sprzedaż B2B (firma do firmy)
Stworzenie...
|
Jesteśmy doświadczoną firmą, działamy od kilku lat w branży.
Świadczymy usługi takie jak:
1) Telemarketing
2) Generowanie leadów
3) Bazy danych
Proponujemy współpracę przy wyszukiwaniu oraz pozyskiwaniu kontaktów handlowych/leadów do osób / firm zainteresowanymi...
|
Oferujemy kompleksowe usługi call center. Naszą pracę wspiera wysokiej klasy system informatyczny dedykowany do obsługi call center, który pozwala jednocześnie zapewnić płynną pracę konsultantów, jak również stały monitoring efektywności podejmowanych działań, w tym przygotowywania raportów dla naszych Klientów. Mamy przeszkolonych Konsultantów z...
|
Liczba wyświetleń strony: 24 |