Jesteśmy rodzinną firmą, której atmosfera udziela się współpracującym z nami Klientom.
Brak u nas anonimowości, a telefony czy czat z Klientem zdarzają się nam nawet o 23:00 czy w weekend przy obiedzie :)
Inwestujemy w innowacje - wdrożyliśmy roboty w księgowości.
Zapraszamy również do naszego projektu księgowości hybrydowej - księgowości online w czasie rzeczywistym.
Ponieważ pasjonuje nam automatyzacja - naszych Klientów zachęcamy do wdrażania elektronicznych obiegów, archiwum online i rezygnacji z papierologii.
Naszą pasją jest księgowość, ale księgowość nowoczesna, elastyczna i maksymalnie zautomatyzowana.
Ponadto :
NASZYCH KLIENTÓW CHRONIĄ:
- POLISA PZU OC (PEŁNOWYMIAROWE )NASZEGO BIURA NA KWOTĘ 3 mln zł (W OBSZARZE KSIĘGOWOŚĆ, KADRY/PŁACE, DORADZTWO PODATKOWE)
- POLISA W ZAKRESIE RYZYK CYBERPRZESTRZENI
Oferujemy Państwu usługi z zakresu księgowości, kadr i płac oraz podatków, m.in.:
- księgowość w pełnym zakresie (w tym zakresie dostęp 24h do dokumentów księgowanie dokumentów na bieżąco);
- wyprowadzanie zaległości;
- wdrażanie programów księgowych (konfiguracja, dobór);
- audyt ksiąg;
- e-archiwum dokumentów;
- doradztwo w zakresie podatków;
- doradztwo księgowe;
- doradztwo gospodarcze;
- odtwarzanie ksiąg;
- pełną obsługę kadrowo-płacową;
- wsparcie w zakresie RODO;
- tworzenie dokumentacji cen transferowych;
- raportowanie schematów podatkowych.
Zapraszamy do kontaktu.
Lubelskie, Zachodniopomorskie, Mazowieckie, Świętokrzyskie, Podkarpackie, Pomorskie, Śląskie, Warmińsko-mazurskie, Lubuskie, Łódzkie, Opolskie, Małopolskie, Wielkopolskie, Dolnośląskie, Podlaskie, Kujawsko-pomorskie
44 opinie
Jesteś Klientem firmy?
Wszystko super, polecam, dobra i miła obsługa!
Polecam gorąco współpracę z firmą KBV, księgowość na najwyższym poziomie, zawsze pomocni, wyrozumiali i wspaniali ludzie. Tak właśnie powinna wyglądać współpraca z biurem księgowym, inni mogliby się uczyć. Pozdrawiam!
5 gwiazdek to zdecydowanie za mało! Do rzetelnej oceny KBV potrzebowałabym co najmniej 50 gwiazdek!! Usługi księgowe na najwyższym poziome, na tle konkurencji nie mają sobie równych: szybkie terminy (w innym biurze podali mi termin za 3 miesiące, a tu od ręki), przystępne ceny, fachowa pomoc, zarówno zdalna jak i w biurze, biuro nowoczesne i przestronne, a co najważniejsze mówią do człowieka "ludzkim głosem", który można zrozumieć, a nie skomplikowanym księgowym słownictwem. Przychodząc miałam mętlik w głowie, jeśli chodzi o podatki, rozliczenia w ZUS, US, itd. Pani Bożenka bardzo szczegółowo i w prosty sposób wszystko mi wytłumaczyła i doradziła, jak zoptymalizować podatki. Ze święcą takich szukać!! Bardzo polecam!
Zdecydowanie polecam. Z usług księgowych KbV korzystałam po raz pierwszy raz i jestem bardzo zadowolona. Obsługa była szybka, sprawna, na najwyższym poziomie, a doradztwo fachowe. Na pewno będę korzystać w przyszłości z usług biura. Zachęcam wszystkich do skorzystania z usług KbV każdego, komu zależy na profesjonalizmie i jednocześnie indywidualnym podejściu do klienta.
Jestem bardzo zadowolona ze współpracy z biurem KbV Sp. z o.o.. Bardzo fachowa obsługa, wszystko zostało nam wyjaśnione ze szczegółami. Firma zajęła się zleceniem rozliczyła PIT 11 oraz sprawdziła dla nas czy zeszłoroczny PIT był rozliczony. Udało się uzyskać zwrot z US. Ponadto cały czas mieliśmy kontakt i pani Bożena która wykonywała to zlecenie cały czas udzielała nam informacji na bierząco. Jesteśmy bardzo zadowoleni i na pewno skorzystamy nie raz z usług tej firmy. Dodam też, że pani Bożena to przemiła i chętna do pomocy osoba. Także zwyczajnie bezinteresownie udzielała informacji w innych sprawach. Dla mnie 6/5 gwiazdek.
Polecam wszystkim. Dobrze wykonane zlecenie. Fachową obsługą.
Bardzo miłe i profesjonalne podejście . Pani Bożena odpowiedziała na wszelkie moje pytania bardzo dokładnie . Serdecznie polecam .☺️
Pani Bożena pomogła mi poprowadzić od zera funkcjonowanie działalności gospodarczej. Jest najbardziej rzeczową i profesjonalną osobą z jaką spotkałam się do tej pory w tej dziedzinie.
Półgodzinna porada w sprawie prowadzenia działalności gospodarczej i metod rozliczania, Pani Bożena to bardzo empatyczna osoba z ogromną wiedzą i doświadczeniem. Ta pierwsza cecha rzadko spotykana u księgowych i doradców finansowych. Bardzo polecam.
Super współpraca. Wszystko terminowo. Bardzo profesjonalna obsługa. Bardzo szybka komunikacja. Polecam i jeszcze raz polecam
Bardzo otwarte, elastyczne i niesztampowe podejście do problemów, relacja biznesowa oparta bardziej na partnerstwie i kompleksowym zrozumieniu kluczowych zagadnień niż na powtarzalnym odtwórczym procesie kojarzonym często, a błędnie, z księgowością.
Ogromny profesjonalizm, szczera chęć wsparcia i sprawne działanie. Nie mogłem trafić lepiej.
I highly recommend this company, they are really professional, they listen to me, they were able to solve a major problem with the tax authorities quickly, efficiently and above all, with a really honest price. I found them, I'm still using them. Bardzo polecam tę firmę, są naprawdę profesjonalni, słuchają mnie, potrafili szybko, sprawnie i przede wszystkim w naprawdę uczciwej cenie rozwiązać duży problem z fiskusem. Znalazłem ich, korzystam z nich do dziś.
Szczerze polecam usługi tego biura. Profesjonalna i bardzo miła obsługa. Jest to moje trzecie i ostatnie biuro rachunkowe.
Polecam współpracę z biurem rachunkowym. Jestem zadowolony szczególnie ze współpracy z panią Olą, która obsługuje moją firmą, która wykazuje się ponadprzeciętnym zaangażowaniem.
Szybko, rzeczowo, profesjonalnie. Zadzwoniłem w niedzielę. W poniedziałek już miałem rozliczone dwa miesiące. Każdemu polecam.
Uwaga! Brak kontaktu, nieterminowe wystawianie Pit-4r, oraz Cit -8. Jedyny kontakt to przy wystawianiu faktury. To nie tylko moja opinia, a również można znaleźć od innych. Nie wiem jak może się tak nieprofesjonalne biuro utrzymywać. Nie polecam.
W życiu na swojej drodze spotykasz wielu ludzi, a część z nich to księgowi. Ale spotkać takie księgowe jak te z JBBA to trzeba mieć szczęście porównywalne z trafieniem co najmniej piątki w totka. Ty zajmujesz się tym co przynosi ci kasę, a nie martwisz się o żadne papierki, kontrole czy inne bliżej nie zrozumiałe skomplikowane sprawy z dziedziny księgowości, które moim zdaniem zahaczają o czarnoksięstwo, magię i wróżenie z fusów. Pełna swoboda działania, zaufanie, uczciwość, a przede wszystkim atmosfera, która umila ci codzienną egzystencję. POLECAM !
Polecam w 100%. Najlepsza firma księgowa z jaką miałem styczność. Szybko, miło, w 100% żetelnie
Potwierdziliśmy tożsamość właściciela konta na podstawie jego dokumentów identyfikacyjnych.
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe tego Wykonawcy w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem tego Wykonawcy. Dlatego ten Wykonawca otrzymał znak Sprawdzona Firma.
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe tego Wykonawcy w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem tego Wykonawcy. Dlatego ten Wykonawca otrzymał znak Sprawdzona Firma.
Każda Sprawdzona Firma może zdobyć certyfikat Polecają Nas Klienci.
Firma posiada pozytywne opinie i jest polecana przez swoich Klientów oraz partnerów biznesowych. Ma również status Sprawdzonej Firmy. Dlatego została nagrodzona certyfikatem Polecają Nas Klienci.
Wykonawca potwierdził ekspercką wiedzę branżową publikując lub recenzując Artykuł Eksperta w Serwisie Oferteo. Więcej w Regulaminie.
Specjalista z sukcesem ukończył szkolenie z zakresu profesjonalnej obsługi Klienta.
Chcesz znaleźć się na liście? Załóż bezpłatne konto.
Kolejność na liście zależy m.in. od wykupienia przez firmę opcji promowania, liczby złożonych ofert, opinii poprzednich klientów oraz stopnia wypełnienia wizytówki. Dowiedz się więcej.
Zasady publikacji opinii w naszym
Serwisie sa opisane w Regulaminie
Tę opinię wystawiła osoba, która skorzystała z usługi lub nabyła produkt od tego Wykonawcy. Więcej o opiniach
w Regulaminie.
Niestety nie udało nam się potwierdzić, że tę opinię wystawiła osoba, która skorzystała
z usługi lub nabyła produkt od tego Wykonawcy. Więcej o opiniach
w Regulaminie.
Klient i Wykonawca potwierdzili współpracę pomiędzy sobą.
Dbamy o bezpieczną realizację Twojego
zlecenia. Więcej informacji tutaj.
Powiązane produkty i usługi: Adwokat rozwodowy, Dotacje unijne, Kredyt, Księgowość, Obsługa prawna firm Piaseczno, Prawnik rodzinny Piaseczno, Upadłość konsumencka Piaseczno, Wirtualne biuro Piaseczno
Prowadzimy szkolenia z zakresu: - księgowości - kadr i płac - obsługi programów księgowych - podatków Proponujemy szkolenie online, jak również w siedzibie Klienta (szkolenia dla grup). Każde szkolenie dobieramy indywidualnie, zgodnie z potrzebami i oczekiwaniami słuchaczy.
Prowadzimy kompleksową obsługę kadrowo-płacową Klientów:
- sporządzamy listy płac
- prowadzimy akta osobowe
- sporządzamy deklaracje ZUS
- przygotowujemy PITy pracownicze
- rozliczamy PFRON
- reprezentujemy Klienta przed ZUS, PIP itp.
Zapraszamy do współpracy, zarówno Klientów zainteresowanych wyłącznie obsługą kadrowo-płacową, jak i komp...
Wdrażamy programy księgowe, przeprowadzamy konfigurację według potrzeb Klienta. Modyfikujemy oraz wprowadzamy automatyzację. Pomagamy w wyborze odpowiedniego oprogramowania. Szkolimy. W ramach współpracy i kont klienckich udostępniamy własne oprogramowanie wraz z wypracowanymi schematami.
Nazwa firmy | PODBIELSKI GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ |
Data rozpoczęcia działalności | 2016-09-27 |
NIP | 5242809268 |
Regon | 365489254 |
Kraj | Polska |
Województwo | MAZOWIECKIE |
Powiat | piaseczyński |
Gmina | Piaseczno |
Miejscowość | Piaseczno |
Kod pocztowy | 05500 |
Poczta | Piaseczno |
Ulica | ul. Puławska |
Numer nieruchomości | 38 |
Kod i nazwa podstawowej formy prawnej | 1 - Osoba prawna |
Kod i nazwa szczegółowej formy prawnej | 117 - Spółki z ograniczoną odpowiedzialnością |
Kod i nazwa formy własności | 214 - Własność krajowych osób fizycznych |
Organ rejestrowy | SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIV WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO |
Rodzaj rejestru lub ewidencji | 138 - REJESTR PRZEDSIĘBIORCÓW |
Data wpisu do bazy REGON | 2016-09-27 |
Data wpisu do rejestru ewidencji | 2016-09-27 |
Data powstania | 2016-09-27 |
Data rozpoczęcia działalności | 2016-09-27 |
Kod PKD | Nazwa |
6920Z |
DZIAŁALNOŚĆ RACHUNKOWO-KSIĘGOWA; DORADZTWO PODATKOWE Przeważające PKD |
6201Z | DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z OPROGRAMOWANIEM |
6202Z | DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z DORADZTWEM W ZAKRESIE INFORMATYKI |
6203Z | DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z ZARZĄDZANIEM URZĄDZENIAMI INFORMATYCZNYMI |
6209Z | POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA W ZAKRESIE TECHNOLOGII INFORMATYCZNYCH I KOMPUTEROWYCH |
6311Z | PRZETWARZANIE DANYCH; ZARZĄDZANIE STRONAMI INTERNETOWYMI (HOSTING) I PODOBNA DZIAŁALNOŚĆ |
6312Z | DZIAŁALNOŚĆ PORTALI INTERNETOWYCH |
6391Z | DZIAŁALNOŚĆ AGENCJI INFORMACYJNYCH |
6399Z | POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA W ZAKRESIE INFORMACJI, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANA |
6411Z | DZIAŁALNOŚĆ BANKU CENTRALNEGO |
6419Z | POZOSTAŁE POŚREDNICTWO PIENIĘŻNE |
6420Z | DZIAŁALNOŚĆ HOLDINGÓW FINANSOWYCH |
6430Z | DZIAŁALNOŚĆ TRUSTÓW, FUNDUSZÓW I PODOBNYCH INSTYTUCJI FINANSOWYCH |
6491Z | LEASING FINANSOWY |
6492Z | POZOSTAŁE FORMY UDZIELANIA KREDYTÓW |
6499Z | POZOSTAŁA FINANSOWA DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANA, Z WYŁĄCZENIEM UBEZPIECZEŃ I FUNDUSZÓW EMERYTALNYCH |
6611Z | ZARZĄDZANIE RYNKAMI FINANSOWYMI |
6612Z | DZIAŁALNOŚĆ MAKLERSKA ZWIĄZANA Z RYNKIEM PAPIERÓW WARTOŚCIOWYCH I TOWARÓW GIEŁDOWYCH |
6619Z | POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ WSPOMAGAJĄCA USŁUGI FINANSOWE, Z WYŁĄCZENIEM UBEZPIECZEŃ I FUNDUSZÓW EMERYTALNYCH |
6621Z | DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z OCENĄ RYZYKA I SZACOWANIEM PONIESIONYCH STRAT |
6622Z | DZIAŁALNOŚĆ AGENTÓW I BROKERÓW UBEZPIECZENIOWYCH |
6629Z | POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ WSPOMAGAJĄCA UBEZPIECZENIA I FUNDUSZE EMERYTALNE |
6630Z | DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z ZARZĄDZANIEM FUNDUSZAMI |
6910Z | DZIAŁALNOŚĆ PRAWNICZA |
7010Z | DZIAŁALNOŚĆ FIRM CENTRALNYCH (HEAD OFFICES) I HOLDINGÓW, Z WYŁĄCZENIEM HOLDINGÓW FINANSOWYCH |
7021Z | STOSUNKI MIĘDZYLUDZKIE (PUBLIC RELATIONS) I KOMUNIKACJA |
7022Z | POZOSTAŁE DORADZTWO W ZAKRESIE PROWADZENIA DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ I ZARZĄDZANIA |
7311Z | DZIAŁALNOŚĆ AGENCJI REKLAMOWYCH |
7312A | POŚREDNICTWO W SPRZEDAŻY CZASU I MIEJSCA NA CELE REKLAMOWE W RADIO I TELEWIZJI |
7312B | POŚREDNICTWO W SPRZEDAŻY MIEJSCA NA CELE REKLAMOWE W MEDIACH DRUKOWANYCH |
7312C | POŚREDNICTWO W SPRZEDAŻY MIEJSCA NA CELE REKLAMOWE W MEDIACH ELEKTRONICZNYCH (INTERNET) |
7312D | POŚREDNICTWO W SPRZEDAŻY MIEJSCA NA CELE REKLAMOWE W POZOSTAŁYCH MEDIACH |
7320Z | BADANIE RYNKU I OPINII PUBLICZNEJ |
7410Z | DZIAŁALNOŚĆ W ZAKRESIE SPECJALISTYCZNEGO PROJEKTOWANIA |
7420Z | DZIAŁALNOŚĆ FOTOGRAFICZNA |
7430Z | DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z TŁUMACZENIAMI |
7490Z | POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ PROFESJONALNA, NAUKOWA I TECHNICZNA, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANA |
8211Z | DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA ZWIĄZANA Z ADMINISTRACYJNĄ OBSŁUGĄ BIURA |
8219Z | WYKONYWANIE FOTOKOPII, PRZYGOTOWYWANIE DOKUMENTÓW I POZOSTAŁA SPECJALISTYCZNA DZIAŁALNOŚĆ WSPOMAGAJĄCA PROWADZENIE BIURA |
8220Z | DZIAŁALNOŚĆ CENTRÓW TELEFONICZNYCH (CALL CENTER) |
8230Z | DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z ORGANIZACJĄ TARGÓW, WYSTAW I KONGRESÓW |
8291Z | DZIAŁALNOŚĆ ŚWIADCZONA PRZEZ AGENCJE INKASA I BIURA KREDYTOWE |
8292Z | DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z PAKOWANIEM |
8299Z | POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ WSPOMAGAJĄCA PROWADZENIE DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANA |
Dane zostaną pobrane i zaktualizowane w ciągu kilku minut.
W razie potrzeby prosimy o kontakt przez Formularz kontaktowy.
Pani Bożena i jej Biuro Księgowe to ludzie, którzy potrafią wysłuchać, zrozumieć, pomóc. Zrobią to życzliwie, potrafią nie mnożyć problemy, tylko je rozwiązywać. Ośrodek księgowości bezstresowej.