Jesteśmy rodzinną firmą, której atmosfera udziela się współpracującym z nami Klientom.
Brak u nas anonimowości, a telefony czy czat z Klientem zdarzają się nam nawet o 23:00 czy w weekend przy obiedzie :)
Inwestujemy w innowacje - wdrożyliśmy roboty w księgowości.
Zapraszamy również do naszego projektu księgowości hybrydowej - księgowości online w czasie rzeczywistym.
Ponieważ pasjonuje nam automatyzacja - naszych Klientów zachęcamy do wdrażania elektronicznych obiegów, archiwum online i rezygnacji z papierologii.
Naszą pasją jest księgowość, ale księgowość nowoczesna, elastyczna i maksymalnie zautomatyzowana.
Ponadto :
NASZYCH KLIENTÓW CHRONIĄ:
- POLISA PZU OC (PEŁNOWYMIAROWE )NASZEGO BIURA NA KWOTĘ 3 mln zł (W OBSZARZE KSIĘGOWOŚĆ, KADRY/PŁACE, DORADZTWO PODATKOWE)
- POLISA W ZAKRESIE RYZYK CYBERPRZESTRZENI
Oferujemy Państwu usługi z zakresu księgowości, kadr i płac oraz podatków, m.in.:
- księgowość w pełnym zakresie (w tym zakresie dostęp 24h do dokumentów księgowanie dokumentów na bieżąco);
- wyprowadzanie zaległości;
- wdrażanie programów księgowych (konfiguracja, dobór);
- audyt ksiąg;
- e-archiwum dokumentów;
- doradztwo w zakresie podatków;
- doradztwo księgowe;
- doradztwo gospodarcze;
- odtwarzanie ksiąg;
- pełną obsługę kadrowo-płacową;
- wsparcie w zakresie RODO;
- tworzenie dokumentacji cen transferowych;
- raportowanie schematów podatkowych.
Zapraszamy do kontaktu.
Zachodniopomorskie, Kujawsko-pomorskie, Łódzkie, Dolnośląskie, Małopolskie, Podlaskie, Wielkopolskie, Mazowieckie, Opolskie, Śląskie, Podkarpackie, Świętokrzyskie, Lubelskie, Warmińsko-mazurskie, Lubuskie, Pomorskie
44 opinie
Jesteś Klientem firmy?
Wszystko super, polecam, dobra i miła obsługa!
Polecam gorąco współpracę z firmą KBV, księgowość na najwyższym poziomie, zawsze pomocni, wyrozumiali i wspaniali ludzie. Tak właśnie powinna wyglądać współpraca z biurem księgowym, inni mogliby się uczyć. Pozdrawiam!
5 gwiazdek to zdecydowanie za mało! Do rzetelnej oceny KBV potrzebowałabym co najmniej 50 gwiazdek!! Usługi księgowe na najwyższym poziome, na tle konkurencji nie mają sobie równych: szybkie terminy (w innym biurze podali mi termin za 3 miesiące, a tu od ręki), przystępne ceny, fachowa pomoc, zarówno zdalna jak i w biurze, biuro nowoczesne i przestronne, a co najważniejsze mówią do człowieka "ludzkim głosem", który można zrozumieć, a nie skomplikowanym księgowym słownictwem. Przychodząc miałam mętlik w głowie, jeśli chodzi o podatki, rozliczenia w ZUS, US, itd. Pani Bożenka bardzo szczegółowo i w prosty sposób wszystko mi wytłumaczyła i doradziła, jak zoptymalizować podatki. Ze święcą takich szukać!! Bardzo polecam!
Zdecydowanie polecam. Z usług księgowych KbV korzystałam po raz pierwszy raz i jestem bardzo zadowolona. Obsługa była szybka, sprawna, na najwyższym poziomie, a doradztwo fachowe. Na pewno będę korzystać w przyszłości z usług biura. Zachęcam wszystkich do skorzystania z usług KbV każdego, komu zależy na profesjonalizmie i jednocześnie indywidualnym podejściu do klienta.
Jestem bardzo zadowolona ze współpracy z biurem KbV Sp. z o.o.. Bardzo fachowa obsługa, wszystko zostało nam wyjaśnione ze szczegółami. Firma zajęła się zleceniem rozliczyła PIT 11 oraz sprawdziła dla nas czy zeszłoroczny PIT był rozliczony. Udało się uzyskać zwrot z US. Ponadto cały czas mieliśmy kontakt i pani Bożena która wykonywała to zlecenie cały czas udzielała nam informacji na bierząco. Jesteśmy bardzo zadowoleni i na pewno skorzystamy nie raz z usług tej firmy. Dodam też, że pani Bożena to przemiła i chętna do pomocy osoba. Także zwyczajnie bezinteresownie udzielała informacji w innych sprawach. Dla mnie 6/5 gwiazdek.
Polecam wszystkim. Dobrze wykonane zlecenie. Fachową obsługą.
Bardzo miłe i profesjonalne podejście . Pani Bożena odpowiedziała na wszelkie moje pytania bardzo dokładnie . Serdecznie polecam .☺️
Pani Bożena pomogła mi poprowadzić od zera funkcjonowanie działalności gospodarczej. Jest najbardziej rzeczową i profesjonalną osobą z jaką spotkałam się do tej pory w tej dziedzinie.
Półgodzinna porada w sprawie prowadzenia działalności gospodarczej i metod rozliczania, Pani Bożena to bardzo empatyczna osoba z ogromną wiedzą i doświadczeniem. Ta pierwsza cecha rzadko spotykana u księgowych i doradców finansowych. Bardzo polecam.
Super współpraca. Wszystko terminowo. Bardzo profesjonalna obsługa. Bardzo szybka komunikacja. Polecam i jeszcze raz polecam
Bardzo otwarte, elastyczne i niesztampowe podejście do problemów, relacja biznesowa oparta bardziej na partnerstwie i kompleksowym zrozumieniu kluczowych zagadnień niż na powtarzalnym odtwórczym procesie kojarzonym często, a błędnie, z księgowością.
Ogromny profesjonalizm, szczera chęć wsparcia i sprawne działanie. Nie mogłem trafić lepiej.
I highly recommend this company, they are really professional, they listen to me, they were able to solve a major problem with the tax authorities quickly, efficiently and above all, with a really honest price. I found them, I'm still using them. Bardzo polecam tę firmę, są naprawdę profesjonalni, słuchają mnie, potrafili szybko, sprawnie i przede wszystkim w naprawdę uczciwej cenie rozwiązać duży problem z fiskusem. Znalazłem ich, korzystam z nich do dziś.
Szczerze polecam usługi tego biura. Profesjonalna i bardzo miła obsługa. Jest to moje trzecie i ostatnie biuro rachunkowe.
Polecam współpracę z biurem rachunkowym. Jestem zadowolony szczególnie ze współpracy z panią Olą, która obsługuje moją firmą, która wykazuje się ponadprzeciętnym zaangażowaniem.
Szybko, rzeczowo, profesjonalnie. Zadzwoniłem w niedzielę. W poniedziałek już miałem rozliczone dwa miesiące. Każdemu polecam.
Uwaga! Brak kontaktu, nieterminowe wystawianie Pit-4r, oraz Cit -8. Jedyny kontakt to przy wystawianiu faktury. To nie tylko moja opinia, a również można znaleźć od innych. Nie wiem jak może się tak nieprofesjonalne biuro utrzymywać. Nie polecam.
W życiu na swojej drodze spotykasz wielu ludzi, a część z nich to księgowi. Ale spotkać takie księgowe jak te z JBBA to trzeba mieć szczęście porównywalne z trafieniem co najmniej piątki w totka. Ty zajmujesz się tym co przynosi ci kasę, a nie martwisz się o żadne papierki, kontrole czy inne bliżej nie zrozumiałe skomplikowane sprawy z dziedziny księgowości, które moim zdaniem zahaczają o czarnoksięstwo, magię i wróżenie z fusów. Pełna swoboda działania, zaufanie, uczciwość, a przede wszystkim atmosfera, która umila ci codzienną egzystencję. POLECAM !
Polecam w 100%. Najlepsza firma księgowa z jaką miałem styczność. Szybko, miło, w 100% żetelnie
Powiązane produkty i usługi: Adwokat rozwodowy, Dotacje unijne, Kredyt, Księgowość, Obsługa prawna firm Piaseczno, Prawnik rodzinny Piaseczno, Upadłość konsumencka Piaseczno, Wirtualne biuro Piaseczno
Prowadzimy szkolenia z zakresu: - księgowości - kadr i płac - obsługi programów księgowych - podatków Proponujemy szkolenie online, jak również w siedzibie Klienta (szkolenia dla grup). Każde szkolenie dobieramy indywidualnie, zgodnie z potrzebami i oczekiwaniami słuchaczy.
Prowadzimy kompleksową obsługę kadrowo-płacową Klientów:
- sporządzamy listy płac
- prowadzimy akta osobowe
- sporządzamy deklaracje ZUS
- przygotowujemy PITy pracownicze
- rozliczamy PFRON
- reprezentujemy Klienta przed ZUS, PIP itp.
Zapraszamy do współpracy, zarówno Klientów zainteresowanych wyłącznie obsługą kadrowo-płacową, jak i komp...
Wdrażamy programy księgowe, przeprowadzamy konfigurację według potrzeb Klienta. Modyfikujemy oraz wprowadzamy automatyzację. Pomagamy w wyborze odpowiedniego oprogramowania. Szkolimy. W ramach współpracy i kont klienckich udostępniamy własne oprogramowanie wraz z wypracowanymi schematami.
Adres
Puławska 38, 05-500 Piaseczno
Telefon
https://www.facebook.com/jbba.biuro/
Nazwa firmy | PODBIELSKI GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ |
Data rozpoczęcia działalności | 2016-09-27 |
NIP | 5242809268 |
Regon | 365489254 |
Kraj | Polska |
Województwo | MAZOWIECKIE |
Powiat | piaseczyński |
Gmina | Piaseczno |
Miejscowość | Piaseczno |
Kod pocztowy | 05500 |
Poczta | Piaseczno |
Ulica | ul. Puławska |
Numer nieruchomości | 38 |
Kod i nazwa podstawowej formy prawnej | 1 - Osoba prawna |
Kod i nazwa szczegółowej formy prawnej | 117 - Spółki z ograniczoną odpowiedzialnością |
Kod i nazwa formy własności | 214 - Własność krajowych osób fizycznych |
Organ rejestrowy | SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIV WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO |
Rodzaj rejestru lub ewidencji | 138 - REJESTR PRZEDSIĘBIORCÓW |
Data wpisu do bazy REGON | 2016-09-27 |
Data wpisu do rejestru ewidencji | 2016-09-27 |
Data powstania | 2016-09-27 |
Data rozpoczęcia działalności | 2016-09-27 |
Kod PKD | Nazwa |
6920Z |
DZIAŁALNOŚĆ RACHUNKOWO-KSIĘGOWA; DORADZTWO PODATKOWE Przeważające PKD |
6201Z | DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z OPROGRAMOWANIEM |
6202Z | DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z DORADZTWEM W ZAKRESIE INFORMATYKI |
6203Z | DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z ZARZĄDZANIEM URZĄDZENIAMI INFORMATYCZNYMI |
6209Z | POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA W ZAKRESIE TECHNOLOGII INFORMATYCZNYCH I KOMPUTEROWYCH |
6311Z | PRZETWARZANIE DANYCH; ZARZĄDZANIE STRONAMI INTERNETOWYMI (HOSTING) I PODOBNA DZIAŁALNOŚĆ |
6312Z | DZIAŁALNOŚĆ PORTALI INTERNETOWYCH |
6391Z | DZIAŁALNOŚĆ AGENCJI INFORMACYJNYCH |
6399Z | POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA W ZAKRESIE INFORMACJI, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANA |
6411Z | DZIAŁALNOŚĆ BANKU CENTRALNEGO |
6419Z | POZOSTAŁE POŚREDNICTWO PIENIĘŻNE |
6420Z | DZIAŁALNOŚĆ HOLDINGÓW FINANSOWYCH |
6430Z | DZIAŁALNOŚĆ TRUSTÓW, FUNDUSZÓW I PODOBNYCH INSTYTUCJI FINANSOWYCH |
6491Z | LEASING FINANSOWY |
6492Z | POZOSTAŁE FORMY UDZIELANIA KREDYTÓW |
6499Z | POZOSTAŁA FINANSOWA DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANA, Z WYŁĄCZENIEM UBEZPIECZEŃ I FUNDUSZÓW EMERYTALNYCH |
6611Z | ZARZĄDZANIE RYNKAMI FINANSOWYMI |
6612Z | DZIAŁALNOŚĆ MAKLERSKA ZWIĄZANA Z RYNKIEM PAPIERÓW WARTOŚCIOWYCH I TOWARÓW GIEŁDOWYCH |
6619Z | POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ WSPOMAGAJĄCA USŁUGI FINANSOWE, Z WYŁĄCZENIEM UBEZPIECZEŃ I FUNDUSZÓW EMERYTALNYCH |
6621Z | DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z OCENĄ RYZYKA I SZACOWANIEM PONIESIONYCH STRAT |
6622Z | DZIAŁALNOŚĆ AGENTÓW I BROKERÓW UBEZPIECZENIOWYCH |
6629Z | POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ WSPOMAGAJĄCA UBEZPIECZENIA I FUNDUSZE EMERYTALNE |
6630Z | DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z ZARZĄDZANIEM FUNDUSZAMI |
6910Z | DZIAŁALNOŚĆ PRAWNICZA |
7010Z | DZIAŁALNOŚĆ FIRM CENTRALNYCH (HEAD OFFICES) I HOLDINGÓW, Z WYŁĄCZENIEM HOLDINGÓW FINANSOWYCH |
7021Z | STOSUNKI MIĘDZYLUDZKIE (PUBLIC RELATIONS) I KOMUNIKACJA |
7022Z | POZOSTAŁE DORADZTWO W ZAKRESIE PROWADZENIA DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ I ZARZĄDZANIA |
7311Z | DZIAŁALNOŚĆ AGENCJI REKLAMOWYCH |
7312A | POŚREDNICTWO W SPRZEDAŻY CZASU I MIEJSCA NA CELE REKLAMOWE W RADIO I TELEWIZJI |
7312B | POŚREDNICTWO W SPRZEDAŻY MIEJSCA NA CELE REKLAMOWE W MEDIACH DRUKOWANYCH |
7312C | POŚREDNICTWO W SPRZEDAŻY MIEJSCA NA CELE REKLAMOWE W MEDIACH ELEKTRONICZNYCH (INTERNET) |
7312D | POŚREDNICTWO W SPRZEDAŻY MIEJSCA NA CELE REKLAMOWE W POZOSTAŁYCH MEDIACH |
7320Z | BADANIE RYNKU I OPINII PUBLICZNEJ |
7410Z | DZIAŁALNOŚĆ W ZAKRESIE SPECJALISTYCZNEGO PROJEKTOWANIA |
7420Z | DZIAŁALNOŚĆ FOTOGRAFICZNA |
7430Z | DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z TŁUMACZENIAMI |
7490Z | POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ PROFESJONALNA, NAUKOWA I TECHNICZNA, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANA |
8211Z | DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA ZWIĄZANA Z ADMINISTRACYJNĄ OBSŁUGĄ BIURA |
8219Z | WYKONYWANIE FOTOKOPII, PRZYGOTOWYWANIE DOKUMENTÓW I POZOSTAŁA SPECJALISTYCZNA DZIAŁALNOŚĆ WSPOMAGAJĄCA PROWADZENIE BIURA |
8220Z | DZIAŁALNOŚĆ CENTRÓW TELEFONICZNYCH (CALL CENTER) |
8230Z | DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z ORGANIZACJĄ TARGÓW, WYSTAW I KONGRESÓW |
8291Z | DZIAŁALNOŚĆ ŚWIADCZONA PRZEZ AGENCJE INKASA I BIURA KREDYTOWE |
8292Z | DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z PAKOWANIEM |
8299Z | POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ WSPOMAGAJĄCA PROWADZENIE DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANA |
Dane zostaną pobrane i zaktualizowane w ciągu kilku minut.
W razie potrzeby prosimy o kontakt przez Formularz kontaktowy.
Pani Bożena i jej Biuro Księgowe to ludzie, którzy potrafią wysłuchać, zrozumieć, pomóc. Zrobią to życzliwie, potrafią nie mnożyć problemy, tylko je rozwiązywać. Ośrodek księgowości bezstresowej.