LOWTAX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Żukówka

2

Wiadomość została wysłana

Trzymaj rękę na pulsie! Wykonawca
niedługo
powinien się z Tobą
skontaktować.

Wiadomość do:

O specjaliście

Rozpoczęliśmy działalność w 2013 roku.

Nasza specjalność to KPIR,
księgi handlowe, kadry.

Obszar działania obejmuje głównie województwo mazowieckie, ale jesteśmy otwarci na współpracę na terenie całej Polski.

Pasjonujemy się cyferkami.
Ważne jest dla nas zadowolenie Klientów.

Zapraszamy do współpracy.

Branża

Obszar działania

Mazowieckie

Opinie

5.0 / 5
Gwiazdki opinii

5 opinii

5 5
(5)
4 4
(0)
3 3
(0)
2 2
(0)
1 1
(0)

Jesteś Klientem firmy?

Dodaj opinię
Ян З. 18 marca 2022
opinia potwierdzona
Zlecę prowadzenie księgowości, 1-5 faktur msc., Brwinów
Pozytywna opinia

Super księgowa, polecam wszystkim. Miła i nie droga.

Krzysztof N. 21 stycznia 2022
opinia niepotwierdzona
Pozytywna opinia

Jestem zadowolony ze współpracy dobra znajomość przepisów.

Grażyna G. 20 stycznia 2022
opinia niepotwierdzona
Pozytywna opinia

Polecamy usługi firmy M&R Maria Nita, przede wszystkim za rzetelną, profesjonalną obsługę klienta, za doradztwo podatkowe, finansowe w pełnym wymiarze, rzetelne prowadzenie ksiąg rachunkowych, jak również pod kątem kadrowo-płacowym. Jeśli chodzi o współpracę, pani Maria zawsze ma czas na zajęcie się daną sprawą, która w danym momencie wymaga kompleksowego rozwiązania.

Krzysztof R. 11 stycznia 2022
opinia niepotwierdzona
Pozytywna opinia

współpraca przebiegała bardzo solidnie , byłem zawsze dobrze poinformowany

Bożena S. 10 stycznia 2022
opinia niepotwierdzona
Pozytywna opinia

Konkretnie i na temat. Bardzo duża wiedza i chęć pomocy w trudnych sytuacjach.

Otrzymaj bezpłatną wycenę

od specjalistów takich jak LOWTAX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Co chcesz zlecić lub kupić?

Oferta

Prowadzenie Ksiąg Handlowych

od 500 zł

Kadry i Płace

od 45 do 85 zł

Naliczanie wynagrodzeń - umowy zlecenie, umowy o pracę, składki ZUS.

Prowadzenie KPiR

Polska - Błonie

Prowadzenie KPiR od 150.zl, Obsługa kadrowo-płacowa od 30 zł za pracownika.

Kontakt

Formularz kontaktowy

captchaImage
Następny obraz
Klikając w przycisk „Wyślij” wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Oferteo S.A., która będzie ich Administratorem. Mamy siedzibę we Wrocławiu (50‑559) przy ul. Świeradowskiej 51‑57/102A. Będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe w celu zapewnienia komunikacji pomiędzy Tobą, a tym Dostawcą usług lub produktów, w tym poinformowania Dostawcy kto jest nadawcą wiadomości. Na wypadek rozstrzygania ewentualnych roszczeń lub sporów będziemy przechowywać Twoje dane przez 12 miesięcy. w ten sposób zabezpieczamy interesy Oferteo i wszystkich naszych Użytkowników. Gwarantujemy spełnienie Twoich praw wynikających z ogólnego rozporządzenia o ochronie danych (RODO) tj. prawo dostępu, sprostowania oraz usunięcia Twoich danych, ograniczenia ich przetwarzania, prawo do ich przenoszenia, prawo wniesienia sprzeciwu, niepodlegania zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania. Podanie danych jest dobrowolne, lecz niezbędne do realizacji wyżej wymienionego celu. Więcej na temat sposobu, czasu przetwarzania i przekazywania Twoich danych osobowych oraz skarg, znajdziesz w Polityce Ochrony Prywatności.

Adres

Żukówka 4B, 05-870 Żukówka

Telefon

607 ••• ••• Pokaż numer

Dane rejestrowe

Firma

Nazwa firmy LOWTAX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Data rozpoczęcia działalności 2013-10-22
NIP 5291802237
Regon 146927206

Siedziba

Kraj Polska
Województwo MAZOWIECKIE
Powiat warszawski zachodni
Gmina Błonie
Miejscowość Żukówka
Kod pocztowy 05870
Poczta Błonie
Numer nieruchomości 4B

Forma prawna

Kod i nazwa podstawowej formy prawnej 1 - Osoba prawna
Kod i nazwa szczegółowej formy prawnej 117 - Spółki z ograniczoną odpowiedzialnością
Kod i nazwa formy własności 214 - Własność krajowych osób fizycznych

Rejestracja

Organ rejestrowy SĄD REJONOWY DLA ŁODZI ŚRÓDMIEŚCIA W ŁODZI, XX WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Rodzaj rejestru lub ewidencji 138 - REJESTR PRZEDSIĘBIORCÓW
Data wpisu do bazy REGON 2013-10-25
Data powstania 2013-10-22

Zakres działalności (PKD)

Kod PKD Nazwa
6920Z DZIAŁALNOŚĆ RACHUNKOWO-KSIĘGOWA; DORADZTWO PODATKOWE
Przeważające PKD
9319Z POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA ZE SPORTEM
8219Z WYKONYWANIE FOTOKOPII, PRZYGOTOWYWANIE DOKUMENTÓW I POZOSTAŁA SPECJALISTYCZNA DZIAŁALNOŚĆ WSPOMAGAJĄCA PROWADZENIE BIURA
8211Z DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA ZWIĄZANA Z ADMINISTRACYJNĄ OBSŁUGĄ BIURA
8121Z NIESPECJALISTYCZNE SPRZĄTANIE BUDYNKÓW I OBIEKTÓW PRZEMYSŁOWYCH
8110Z DZIAŁALNOŚĆ POMOCNICZA ZWIĄZANA Z UTRZYMANIEM PORZĄDKU W BUDYNKACH
7711Z WYNAJEM I DZIERŻAWA SAMOCHODÓW OSOBOWYCH I FURGONETEK
7022Z POZOSTAŁE DORADZTWO W ZAKRESIE PROWADZENIA DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ I ZARZĄDZANIA
4532Z SPRZEDAŻ DETALICZNA CZĘŚCI I AKCESORIÓW DO POJAZDÓW SAMOCHODOWYCH, Z WYŁĄCZENIEM MOTOCYKLI
4511Z SPRZEDAŻ HURTOWA I DETALICZNA SAMOCHODÓW OSOBOWYCH I FURGONETEK

Dane zostaną pobrane i zaktualizowane w ciągu kilku minut.
W razie potrzeby prosimy o kontakt przez Formularz kontaktowy.