Krafton Accounting Sp. Z o.o. Sp. k.
Od 2004 roku zapewniamy naszym klientom rzetelną obsługę w zakresie księgowości, kadr i płac oraz nadzoru podatkowego.
1. Jaki jest nasz zespół?
• działamy na rynku 15 lat
• posiadamy zespół 13 specjalistów, ds. księgowości oraz kadr i płac
• obsługujemy 60 klientów z różnych branż
• gwarantujemy ubezpieczenie OC na 300 tys. złotych
• zapewniamy pomoc prawną we współpracy z radcą prawnym
• doradzamy w sprawach podatkowych we współpracy z doradcą podatkowym
2. JAKIE PRACE KSIĘGOWE WYKONAMY ZA CIEBIE?
1) księgowanie dokumentów przychodowych i kosztowych według indywidualnie dostosowanego planu kont,
2) księgowanie płatności zobowiązań i należności oraz kontrola rozrachunków z odbiorcami, dostawcami, pracownikami, urzędami,
3) prowadzenie ewidencji środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych,
4) rozliczanie międzyokresowych kosztów i przychodów,
5) rozliczanie podatku od towarów i usług VAT, przygotowanie i wysłanie plików JPK_VAT
6) prezentowanie wyników finansowych za poszczególne miesiące,
7) kalkulacja dochodów / strat podatkowych oraz zaliczek na CIT,
8) bieżące doradztwo w zakresie stosowania prawa podatkowego i bilansowego,
9) sporządzanie sprawozdań statystycznych do GUS,
10) przygotowanie raportów wymaganych przez NBP,
11) sporządzanie indywidualnych raportów finansowych dla zarządu, właścicieli,
12) przygotowanie rozliczeń związanych z podatkiem u źródła,
13) prace związane z zamknięciem ksiąg rachunkowych oraz przygotowaniem e-sprawozdania finansowego na dzień bilansowy,
14) rozliczenie podatku dochodowego CIT / PIT na koniec roku podatkowego,
15) pomoc niezbędna w przypadku badania ksiąg rachunkowych przez biegłych rewidentów,
16) wsparcie merytoryczne oraz niezbędna pomoc w przypadku kontroli podatkowych.
3. JAKIE PRACE KADROWO-PŁACOWE WYKONAMY ZA CIEBIE?
1) przygotowanie list płac osób zatrudnianych na podstawie umowy o pracę, zlecenia, o dzieło, powołania,
2) obliczenie zaliczek na podatek dochodowy PIT o osób zatrudnionych,
3) przygotowanie miesięcznych rozliczeń z ZUS,
4) przygotowanie miesięcznych informacji dotyczących wynagrodzenia pracowników,
5) zarejestrowanie oraz wyrejestrowanie zatrudnionych osób dla celów ubezpieczenia społecznego lub zdrowotnego,
6) bieżące doradztwo w zakresie stosowania prawa podatkowego oraz ubezpieczeń,
7) przygotowanie informacji do komorników oraz urzędów skarbowych w związku z zajęciem wynagrodzeń,
8) wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu,
9) prowadzenie akt osobowych pracowników,
10) przygotowanie świadectw pracy dla pracowników,
11) przygotowanie deklaracji PIT-11 dla zatrudnionych,
12) przygotowanie deklaracji PIT-4R o zaliczkach na podatek dochodowy,
13) przygotowanie deklaracji do PFRON, SOD,
14) sporządzanie sprawozdań statystycznych do GUS,
15) wsparcie merytoryczne oraz niezbędna pomoc w przypadku kontroli podatkowych, ZUS, PIP,
Wielkopolskie
Powiązane produkty i usługi: Doradca finansowy, Fundusze europejskie, Kredyt, Kredyt dla firm, Księgowość Poznań, Prawo gospodarcze Poznań, Prawo spółek Poznań, Wirtualne biuro Poznań
Adres
ul. Promienista 132, 60-001 Poznań
WWW
Telefon
https://www.facebook.com/kraftonaccounting/
Nazwa firmy | KRAFTON ACCOUNTING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA |
Data rozpoczęcia działalności | 2010-09-03 |
NIP | 7792381569 |
Regon | 301533798 |
Kraj | Polska |
Województwo | WIELKOPOLSKIE |
Powiat | Poznań |
Gmina | Poznań-Grunwald |
Miejscowość | Poznań |
Kod pocztowy | 60142 |
Poczta | Poznań |
Ulica | ul. Promienista |
Numer nieruchomości | 132 |
Telefon kontaktowy | 607644387 |
Kod i nazwa podstawowej formy prawnej | 2 - Jednostka organizacyjna niemająca osobowości prawnej |
Kod i nazwa szczegółowej formy prawnej | 120 - Spółki komandytowe |
Kod i nazwa formy własności | 214 - Własność krajowych osób fizycznych |
Organ rejestrowy | SĄD REJONOWY POZNAŃ - NOWE MIASTO I WILDA W POZNANIU, VIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO |
Rodzaj rejestru lub ewidencji | 138 - REJESTR PRZEDSIĘBIORCÓW |
Data wpisu do bazy REGON | 2010-09-15 |
Data wpisu do rejestru ewidencji | 2010-09-15 |
Data powstania | 2010-09-03 |
Data rozpoczęcia działalności | 2010-09-03 |
Kod PKD | Nazwa |
6920Z |
DZIAŁALNOŚĆ RACHUNKOWO-KSIĘGOWA; DORADZTWO PODATKOWE Przeważające PKD |
6499Z | POZOSTAŁA FINANSOWA DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANA, Z WYŁĄCZENIEM UBEZPIECZEŃ I FUNDUSZÓW EMERYTALNYCH |
6820Z | WYNAJEM I ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚCIAMI WŁASNYMI LUB DZIERŻAWIONYMI |
7022Z | POZOSTAŁE DORADZTWO W ZAKRESIE PROWADZENIA DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ I ZARZĄDZANIA |
7312C | POŚREDNICTWO W SPRZEDAŻY MIEJSCA NA CELE REKLAMOWE W MEDIACH ELEKTRONICZNYCH (INTERNET) |
7312D | POŚREDNICTWO W SPRZEDAŻY MIEJSCA NA CELE REKLAMOWE W POZOSTAŁYCH MEDIACH |
7810Z | DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z WYSZUKIWANIEM MIEJSC PRACY I POZYSKIWANIEM PRACOWNIKÓW |
7830Z | POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z UDOSTĘPNIANIEM PRACOWNIKÓW |
8211Z | DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA ZWIĄZANA Z ADMINISTRACYJNĄ OBSŁUGĄ BIURA |
8219Z | WYKONYWANIE FOTOKOPII, PRZYGOTOWYWANIE DOKUMENTÓW I POZOSTAŁA SPECJALISTYCZNA DZIAŁALNOŚĆ WSPOMAGAJĄCA PROWADZENIE BIURA |
8299Z | POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ WSPOMAGAJĄCA PROWADZENIE DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANA |
Dane zostaną pobrane i zaktualizowane w ciągu kilku minut.
W razie potrzeby prosimy o kontakt przez Formularz kontaktowy.
W mojej opinii to solidna firma. Polecam tego wykonawcę!