Na rynku Nieruchomości As DOM Nieruchomości Sp. z o.o. wyróżnia się kompetencją, uczciwością, skutecznością działania.
Głównym pionem naszej działalności jest zarządzanie nieruchomościami, ale możemy poszczycić się również wieloma sukcesami w pośrednictwie i doradztwie z zakresu nieruchomości.
Naszym celem jest podnoszenie wartości państwa własności oraz zadowolenie naszych klientów, dlatego tak dużą wagę przywiązujemy do wiedzy i kompetencji naszej firmy.
W poniższej ofercie chcielibyśmy przedstawić Państwu propozycję naszej firmy abyśmy mogli przy okazji naszego ewentualnego spotkania przedyskutować zakres naszych usług i uzgodnić warunki umowy o prowadzenie administracji należącej do Państwa nieruchomości.
Pragniemy nadmienić, iż jest to tylko wstępna propozycja, która w trakcie prowadzonych negocjacji zostaje zawsze dostosowana do potrzeb indywidualnego klienta.
Firma As Dom nieruchomości Sp. z o.o. zapewni Państwu spokojny sen. Posiadamy szereg firm, które zgodnie z wymogami prawa budowlanego będą przeprowadzać okresowe kontrole stanu technicznego budynku oraz zapewnią mu odpowiednie funkcjonowanie poprzez usuwanie wszelkich awarii i dokonywanie zarówno drobnych konserwacji jak również kompleksowych remontów.
Współpracujemy z wieloma firmami świadczącymi usługi pogotowia technicznego , które nie tworzy dodatkowych kosztów, jednocześnie gwarantuje szybkie i skuteczne usuwanie wszelkich nieprawidłowości niezwłocznie od momentu ich wystąpienia.
Zakres naszych usług obejmuje również gwarancję czystego i estetycznego wyglądu Państwa wspólnej własności.
Współpracujemy z wieloma firmami świadczącymi utrzymanie czystości na wysokim poziomie. Potrafimy wynegocjować korzystne dla Państwa warunki umowy oraz egzekwować jej przestrzeganie.
Zarządzanie budynkiem mieszkalnym to nie tylko konieczność utrzymania nieruchomości w dobrym stanie technicznym. Prawidłowo prowadzona administracja obejmuje także obsługę Właścicieli pod względem księgowości. Zajmiemy się wystawianiem faktur dla kontrahentów i egzekwowaniem należności, prowadzeniem ewidencji wszelkich przychodów i kosztów, przygotowywaniu rocznych zeznań podatkowych.
Będziemy dla Państwa prowadzić konta bankowe, rozliczać poszczególnych właścicieli z opłat czynszowych oraz rozliczeń mediów.
Zapewnimy terminowe regulowanie wszelkich zobowiązań Właścicieli wynikających z zawartych umów z dostawcami oraz kontrahentami.
Spółka w ramach swojej działalności oferuje Państwu następujący zakres usług:
• Przygotuje dokumenty wspólnoty
• Minimum raz w roku przeprowadzi zebranie wszystkich Właścicieli oraz w zgodzie z ustawą o Własności Lokali w odpowiedni sposób zawiadomi członków wspólnoty o zebraniu i ustali porządek obrad z wszystkimi elementami, które na takim zebraniu musza mieć miejsce (wraz z protokołowaniem). Ilość zebrań przeprowadzanych w ciągu całego roku jest także uzależniona od indywidualnych potrzeb każdej Wspólnoty.
• Opracuje wstępny budżet wspólnoty do zaakceptowania przez członków
• W oparciu o budżet ustali wysokość zaliczek wpłacanych przez członków wspólnoty na pokrycie opłat eksploatacyjnych i remontów, nasza firma dysponuje profesjonalnym programem komputerowym gwarantującym sprawne i bezproblemowe naliczanie i rozliczanie zaliczek
• Będziemy doradzać wspólnocie jakie prace remontowe, przeglądowe należy wykonać w terminach określonych przez Prawo Budowlane
• Polecimy Wspólnocie firmy remontowe, dokonujące również okresowych przeglądów instalacji, posiadające wymagane uprawnienia dozorowe, wybór danej firmy będzie należał oczywiście do Wspólnoty lub Zarządu
• Zaoferujemy firmy, które świadczyć będą usługi Pogotowia Technicznego przez 24h, bez stałych opłat
• Skonstruujemy umowy o dzieło, zlecenia dla firm świadczących usługi na nieruchomości
• Podpiszemy w imieniu wspólnoty jeśli będzie taka jej wola umowy o dostawę mediów miejskich
• Wynegocjuje korzystne warunki ubezpieczenia nieruchomości
• Zajmiemy się zbieraniem, kontrolą opłat i upominaniem osób zalęgających z płatnościami a także egzekucją zobowiązań
• W przypadku spraw sądowych będziemy reprezentować wspólnotę i polecimy adwokata, który w szybki i skuteczny sposób rozwiąże istniejący problem
• Poprowadzimy rejestr przychodów i rozchodów oraz będziemy reprezentować Wspólnotę przed Urzędem Skarbowym(art.29)
• Otworzymy konto bankowe dla wspólnoty i będziemy dokonywać operacji na tym koncie (art. 29), polecając korzystne warunki opłat i prowizji bankowych
• Dopilnujemy wszelkich terminów płatności związanych z funkcjonowaniem nieruchomości
• Zatrudnimy pracowników dla Wspólnoty (np. dozorca), sporządzać będziemy listy płac, rozliczenia z Urzędem Skarbowym i ZUS -em. Możemy zaoferować usługi utrzymywania czystości na nieruchomości, świadczone przez naszą firmę, na oddzielne zlecenie po bardzo konkurencyjnych cenach przy jednoczesnym wysokim poziomie świadczenia tychże usług
• Oferujemy doradztwo kredytowe
• Dopilnujemy prac remontowych i dokonamy sprawdzenia kosztorysów ze stanem faktycznym
• Dokonamy poprzez uprawnionego rzeczoznawcę odbioru budynku, prac remontowych
• Będziemy egzekwować prawo Wspólnoty wynikające z umów gwarancyjnych
• Sporządzimy ewentualne umowy najmu, dzierżawy oraz możemy zaoferować pośrednictwo w sprzedaży, najmie lokali.
• Będziemy przygotowywać odpowiednie uchwały Wspólnoty oraz piłować ich respektowania.
W ramach naszej współpracy oferujemy Państwu także ZARZĄDZANIE PAŃSTWA DOMEM.
Pozwólcie Państwo, że przedstawię przykładowe korzyści płynące dla Państwa z naszej działalności:
• Znajdziemy Najemców Państwa prywatnych domów,
• Sporządzimy umowy najmu,
• Dopilnujemy terminów płatności,
• Doradzimy, gdzie najkorzystniej ulokować Państwa pieniądze,
• Dopilnujemy depozytów Najemców
• Pomożemy podjąć Państwu decyzje dotyczące ewentualnej sprzedaży Nieruchomości oraz znajdziemy potencjalnych kupców,
Jesteśmy w pełni świadomi ogromnej odpowiedzialności jaka ciąży na zarządcy nieruchomości. W dzisiejszych czasach nie wystarczy tylko administrować co jest czynnością stosunkowo łatwą, ale trzeba zarządzać ogromnym majątkiem ludzi, którzy powierzyli nam swoje nieruchomości. Robić to w sposób świadomy, odpowiedzialny, potrafić przewidywać sytuacje nietypowe, analizować rynek nieruchomości i w odpowiednim czasie reagować na zmiany tego rynku
Chciałbym nadmienić, iż rolą Zarządcy jest inicjowanie oraz przeprowadzanie określonej czynności, natomiast Zarząd Wspólnoty Mieszkaniowej decyduje o wykonaniu oraz wyborze firmy, osoby etc. wykonującej określoną czynność, zlecenie. Zarząd może przekazać część uprawnień Zarządcy, ale jest to suwerenna decyzja Zarządu.
Zdajemy sobie sprawę, iż indywidualne podejście w stosunku do każdego klienta jest podstawą naszego sprawnego i korzystnego działania, dlatego jeśli macie Państwo jakiekolwiek życzenia, pytania chętnie udzielimy wyczerpującej odpowiedzi.
Z wyrazami szacunku
Zarząd As Dom Nieruchomości Sp. z o.o.
Rozwiążemy Państwa problemy z nieruchomością.
Dla nas będzie to zaszczyt – dla Państwa koniec zmartwień.
Dolnośląskie, Wielkopolskie, Podkarpackie
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe w GUS i to, że wskazana osoba reprezentuje tę firmę.
Specjalista z sukcesem ukończył szkolenie z zakresu profesjonalnej obsługi Klienta.
47 opinii
Jesteś Klientem firmy?
Miła i sympatyczna obsługa, polecam z całego serducha na pewno nie raz skorzystam z usług pani Anity.
Bardzo polecam Panią jako zarządcę nieruchomości. Osoba działająca bardzo sprawnie, w ciągu kilku miesięcy zrobiła dla wspólnoty więcej niż poprzedni zarządcy przez ostatnie kilka lat. Pomocna w wielu kwestia, nawet tych wykraczających poza obowiązki zarządcy. Rzetelna osoba.
Zaangażowanie i chęć pomocy w rozwiązywaniu problemów.
Profesjonalne podejście do klienta, współpraca przebiegała bardzo dobrze, bez zakłóceń.
Jestem w pełni zadowolony ze współpracy z państwem moja sprawa została przez was rozwiązana pozytywnie.
Solidność, responsywność, dyspozycyjność.
W naszej współpracy podoba mi się sprawne i skuteczne załatwianie bieżących spraw. Profesjonalne działanie i dobra komunikacja. Polecam.
Polecam , bardzo rzetelna firma , nie mam zastrzeżeń
Wszystko OK. Informacje przesyłane na bieżąco, Wzorowa wymiana korespondencji. Polecam.
Profesjonalizm, łatwość kontaktu, zainteresowanie sprawami jednostki
AS-Dom od kilku lat administruje kamienicą, w której mam mieszkanie. Współpracę oceniam rewelacyjnie, kontakt jest zawsze profesjonalny, serdeczny i szybki, Pani Anita daje z siebie 200%. Wszystkim polecam, bo lepszego administratora w Poznaniu trudno znaleźć.
Świetny kontakt, chęć pomocy w każdej sytuacji, sprawne rozwiązywanie problemów, bardzo polecam
Bardzo polecamy, bardzo rzetelna firma, bezproblemowy kontakt. Nie ma sprawy nie do załatwienia.
Petarda - wszystko załatwione i ogarnięte szybko, sprawnie i kompetentnie! Polecam z całego serca.
Firma zarządza moją wspólnota jest to trzeci nasz zarządca. Jest kompetentna, zainteresowana nowymi przepisami, których coraz więcej. Poleciłam wspólnocie w Warszawie. Pomaga również w sprawach między sąsiedzkich. Dostosowuje ilość pracy/wspólnot/ do możliwości. Polecam
Długoletnia i doskonała współpraca z Panią Anitą Sobkowiak. Członek Zarządu Wspólnoty Mieszkaniowej
Bardzo dobry kontakt. Duża wiedza i doświadczenie.
Możliwość dogadania w bieżących sprawach, oraz kontakt telefoniczny i mailowy.
Jak dla mnie duży pozytyw. Szybkie załatwienie sprawy, sprawne podejmowanie decyzji.
Powiązane produkty i usługi: Automatyka do bram, Budowa domów, Ubezpieczenia, Kredyt, Remont mieszkania Poznań, Sprzątanie Poznań, Wykończenia wnętrz Poznań
SZANOWNI PAŃSTWO !
Jest mi niezmiernie miło, iż mogę przedstawić Państwu firmę AS DOM NIERUCHOMOŚCI SP. Z O.O., która specjalizuje się w profesjonalnej obsłudze rynku nieruchomości. Zajmujemy się Zarządzaniem oraz Pośrednictwem i Doradztwem w Nieruchomościach.
Rynek nieruchomości jest dość szczególny – towarem na tym rynku nie jest w istocie sa...
Adres
ul. 28 czerwca 1965r 213-239 lokal 121, 61-485 Poznań
WWW
Telefon
Nazwa firmy | AS DOM NIERUCHOMOŚCI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ |
Data rozpoczęcia działalności | 2020-05-19 |
NIP | 7831818623 |
Regon | 386089707 |
Kraj | Polska |
Województwo | WIELKOPOLSKIE |
Powiat | Poznań |
Gmina | Poznań-Wilda |
Miejscowość | Poznań |
Kod pocztowy | 61846 |
Poczta | Poznań |
Ulica | ul. Hutnicza |
Numer nieruchomości | 52 |
Kod i nazwa podstawowej formy prawnej | 1 - Osoba prawna |
Kod i nazwa szczegółowej formy prawnej | 117 - Spółki z ograniczoną odpowiedzialnością |
Kod i nazwa formy własności | 214 - Własność krajowych osób fizycznych |
Organ rejestrowy | SĄD REJONOWY POZNAŃ - NOWE MIASTO I WILDA W POZNANIU, VIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO |
Rodzaj rejestru lub ewidencji | 138 - REJESTR PRZEDSIĘBIORCÓW |
Data wpisu do bazy REGON | 2020-05-19 |
Data powstania | 2020-05-19 |
Kod PKD | Nazwa |
6832Z |
ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚCIAMI WYKONYWANE NA ZLECENIE Przeważające PKD |
8129Z | POZOSTAŁE SPRZĄTANIE |
8122Z | SPECJALISTYCZNE SPRZĄTANIE BUDYNKÓW I OBIEKTÓW PRZEMYSŁOWYCH |
8121Z | NIESPECJALISTYCZNE SPRZĄTANIE BUDYNKÓW I OBIEKTÓW PRZEMYSŁOWYCH |
6831Z | POŚREDNICTWO W OBROCIE NIERUCHOMOŚCIAMI |
6820Z | WYNAJEM I ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚCIAMI WŁASNYMI LUB DZIERŻAWIONYMI |
6810Z | KUPNO I SPRZEDAŻ NIERUCHOMOŚCI NA WŁASNY RACHUNEK |
4531Z | SPRZEDAŻ HURTOWA CZĘŚCI I AKCESORIÓW DO POJAZDÓW SAMOCHODOWYCH, Z WYŁĄCZENIEM MOTOCYKLI |
4313Z | WYKONYWANIE WYKOPÓW I WIERCEŃ GEOLOGICZNO-INŻYNIERSKICH |
4312Z | PRZYGOTOWANIE TERENU POD BUDOWĘ |
4311Z | ROZBIÓRKA I BURZENIE OBIEKTÓW BUDOWLANYCH |
Dane zostaną pobrane i zaktualizowane w ciągu kilku minut.
W razie potrzeby prosimy o kontakt przez Formularz kontaktowy.
Bardzo dobra i pozytywna współpraca. Można spokojnie polecić.