Aplikacja Oferteo
Znajdź Wykonawcę!
Karol
Oferteo.pl
1
minuta
26 cze 15:01
Oferujemy usługi contact center w co najmniej 5 językach. Zajmujemy się kompleksową obsługą klienta zaczynając od sprzedaży przez realizację zamówień kończąc na pełnej obsłudze posprzedażowej w ...
Korzystam z ich usług call center i jestem zadowolona. Bez zastrzeżeń.
29
minut
26 cze 15:29
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe przedsiębiorstwa w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem firmy. Dlatego firma otrzymała znak Sprawdzona Firma.
Firma Sanmarks Sp. z o.o. od 2005 roku dostarcza swoim klientom zaawansowane rozwiązania z zakresu usług i produktów Contact Center (systemów Call Center, baz danych i usług telemarketingowych). 1. ...
Przedstawicielka firmy skontaktowała się bardzo szybko i w rozmowie telefonicznej zadawała wiele szczegółowych pytań aby zapoznać się ze specyfika prowadzonej przez nas działalności dzięki temu przygotować dobrze dopasowaną ofertę. Propozycja została przygotowana i przesłana w ustalonym wcześniej terminie, a zaproponowane warunki są bardzo korzystne.
Usługa: telesprzedaż, obsługa infolinii, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne, firmy
Termin rozpoczęcia współpracy: Klient nie wie
...
|
Usługa: telesprzedaż, obsługa infolinii, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy
Wymagania dodatkowe: Witam, szukamy firmy call center która będzie pozyskiwać dla nas klientów na usługi prawne - abonament miesięczny, najlepiej rozliczenie za sukces ponieważ na chwilę obecną 4 firmy się chwaliły a nic nie sprzedały a 20k poszło fr
Termin rozpocz...
|
Usługa: telesprzedaż, obsługa infolinii, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: osoby prywatne, firmy
Termin rozpoczęcia współpracy: jak najszybciej
...
|
Usługa: telesprzedaż, obsługa infolinii, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne, firmy, organizacje
Termin rozpoczęcia...
|
Usługa: obsługa infolinii
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: osoby prywatne, firmy
Wymagania dodatkowe: jestem zainteresowany ciepłymi...
|
Usługa: telesprzedaż, obsługa infolinii
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: Specjalista
Termin rozpoczęcia współpracy:...
|
Usługa: telesprzedaż, obsługa infolinii, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne, firmy, organizacje
Termin...
|
Usługa: telesprzedaż, telemarketing
Klient korzysta z usług call center:...
|
Usługa: uumawianie spotkań sprzedażowych
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne
Wymagania...
|
Usługa: telesprzedaż, telemarketing
Klient korzysta z usług call center:...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy, organizacje
Termin rozpoczęcia współpracy:...
|
Usługa: telesprzedaż
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy
Termin rozpoczęcia...
|
Usługa: obsługa infolinii
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne,...
|
Aquatal Polska Sp. z o.o.
Aquatal Polska Sp. z o.o. od ponad 30 lat pracuje nad sprostaniem rosnących potrzeb na wysokiej jakości czystą wodę, poprzez projektowanie, produkcję i sprzedaż szerokiej gamy systemów uzdatniania Wody. Posiadając obszerną wiedzę i duże doświadczenie w tej kwestii Aquatal jest...
|
MTM Digital Mikołaj Brzeziński
MTM Digital - firma informatyczna, działająca na rynku od 1994r. Usługi w zakresie instalacji sieci komputerowych, pomiarów, instalacji systemów alarmowych, telewizji przemysłowej.
Także producent programó...
|
PHARMA-MED Piotr Łuczywek
Firma Pharma-Med System powstała w 2010 roku. Zajmuję się kompleksową opieką informatyczną przychodni zdrowia, ale nie tylko.
Moim głównym celem jest zrozumienie potrzeb klientów i zagwarantowanie najwyższej jakości usług spełniających oczekiwania klientów i wymogi określone przepisami prawa. Dążę do tego dbając o dobrą współpracę...
|
Ośrodek Szkolenia BHP Poznań Sp. z O.O.
Przeprowadzamy szkolenia wstępne i okresowe, szkolenia pracowników administracyjno-biurowych i robotniczych, szkolenia dla pracodawców i...
|
DGM Maciej Małek
DGM to nowoczesne call center, istniejące na rynku od 2007 roku. Specjalizujemy się w dostarczaniu i realizacji kompleksowych usług z zakresu direct marketingu, tele-sprzedaży i obsługi klienta. Od trzech lat budujemy wiarygodny wizerunek naszych Partnerów na rynku. Realizujemy rozmaite kampanie, dzięki doświadczonym menadżerom...
|
Lux-Stige Centrum Usług Biznesowych
Lux-Stige Centrum Usług Biznesowych to przede wszystkim pomoc dla Państwa biznesu.
Skupiamy się na tym, aby poprawić jakość Polskich firm.
W Naszej ofercie znajdują się takie usługi jak szeroko pojęty Marketing, Kampanie Reklamowe, Budowanie PR, Detektyw wewnętrzny*nowość*, Znajdowanie inwestorów/kupców/wspólników,...
|
Call4U
Oferuję usługi Call Center, bardzo mały zespół 3 osób co znacznie ograniczy koszty tej usługi. Jestem nową osobą na rynku,lecz posiadam wystarczające doświadczenie, ażeby zapewnić Państwu najlepszą jakość usług. Kadra złożona jest z osob które pracowały w globalnej...
|
michalszafranski.pl Michał Szafrański
Pomagam firmom sprzedawać więcej przez Internet. W dobie ciągłego poszukiwania klienta i oszczędności należy zadbać o to, aby Twoja marka była bardziej rozpoznawalna, produkty popularne, a wydatki na marketing i reklamę nie przekraczały efektów kampanii.
Naszą pasją są:
- strony internetowe,
- pozycjonowanie,
- kreowanie wize...
|
Ozon Partner Sp. z o.o
Telecentrum Ozon Partner Sp. z o.o. powstało w 2012 roku w celu realizacji i obsługi projektów wsparcia sprzedaży, będąc odpowiedzią na potrzeby zmieniającego się rynku i potrzeb Klientów.
Po 2 latach działania jako wewnętrzne i zewnętrzne Telecentrum realizujące projekty postanowiliśmy rozszerzyć zakres naszych usług. Jesteśmy gotowi kontynuować...
|
Oferujemy usługi contact center w co najmniej 5 językach.
Zajmujemy się kompleksową obsługą klienta zaczynając od sprzedaży przez realizację zamówień kończąc na pełnej obsłudze posprzedażowej w zakresie zwrotów lub reklamacji.
Gwarantujemy bieżący kontakt z Państwa klientami, szybką wysyłkę zamówień oraz profesjonalizm w realizacji zleconych...
|
Firma Sanmarks Sp. z o.o. od 2005 roku dostarcza swoim klientom zaawansowane rozwiązania z zakresu usług i produktów Contact Center (systemów Call Center, baz danych i usług telemarketingowych).
1. Pozyskiwanie klienta:
Sprzedaż B2C (firma do klienta)
Sprzedaż B2B (firma do firmy)
Stworzenie baz danych
Linie informacyjne
Przyjmowanie...
|
Liczba wyświetleń strony: 23 |