Podany adres e-mail nie jest powiązany
z żadnym zapytaniem.

Pomoc - Odpowiedzi na częste Pytania Użytkowników

Ogólne


  1. Co to jest zapytanie ofertowe?
  2. Jak wyliczana jest ocena dostawców towarów lub usług?

Dla Zlecających


  1. Jak sporządzić prawidłowe zapytanie ofertowe?
  2. Ile kosztuje korzystanie z serwisu?
  3. Czy Klient jest zobowiązany do skorzystania z otrzymanej oferty?
  4. Ile ofert otrzymam?
  5. Czy można zmienić treść wysłanego Zapytania ofertowego?
  6. Jak zamknąć zapytanie ofertowe przed czasem?
  7. W jakiej sytuacji mogę wystawić Dostawcy komentarz negatywny lub neutralny?
  8. Jak odszukać zapytanie ofertowe?
  9. Korzyści dla Pytającego o oferty
  10. Którzy Dostawcy otrzymają moje zapytanie ofertowe?
  11. Czy Oferteo.pl faworyzuje wybranych Dostawców przy wysyłaniu zapytań ofertowych?
  12. Składam zapytanie ofertowe, co to znaczy?
  13. Jak długo będę otrzymywał oferty?
  14. Nie dostałem żadnej oferty na moje zapytanie ofertowe, dlaczego?

Dla Zleceniobiorców


  1. Jak się zarejestrować w Oferteo?
  2. Jak zmienić adres e-mailowy przy koncie?
  3. Jak usunąć konto?
  4. Nie mogę się zalogować do swojego konta.
  5. Jak wykupić pakiet punktów pozwalających na odkrywanie danych kontaktowych?
  6. Ile kosztuje korzystanie z serwisu?
  7. Pakiet punktów nie jest aktywny. Co zrobić?
  8. Korzyści dla Dostawców i Wykonawców
  9. Od czego zależy cena kontaktu?
  10. Dostałem powiadomienie o nowym Kliencie – co dalej?
  11. Co to jest wizytówka?
  12. Jakie i ile zapytań ofertowych otrzymam?
  13. Jak odszukać odpowiednie zapytania ofertowe?
  14. Ile ofert mogę opublikować w portalu?
  15. Otrzymuję za dużo maili (powiadomień) - dlaczego? jak mogę to zmienić?
  16. Moja firma świadczy usługi, a zapytania ofertowe, które otrzymuję dotyczą sprzedaży towarów, dlaczego?
  17. Jak edytować/usunąć/aktywować lub dezaktywować ofertę?
  18. Co to jest ranking dostawców (ranking firm)?
  19. Zakupiona liczba punktów jest dla mnie niewystarczająca. Co mam zrobić?
  20. Jak zapłacić za pakiet punktów jeśli wśród sposobów płatności nie ma mojego banku?
  21. Dokonał(a)m zapłaty - kiedy wybrany przeze mnie pakiet punktów będzie aktywny?
  22. Czas oczekiwania na aktywację zakupionych punktów jest dłuższy niż typowy. Co mam zrobić?
  23. Czy rachunek wskazany przez Dotpay S.A. wymaga przelewu zagranicznego?
  24. Konfiguracja subdomeny firmowej w Oferteo.pl
  25. Jak pobrać ikonę z linkiem do wizytówki w systemie Oferteo.pl?
  26. Jak opublikować unikatowy artykuł w wizytówce mojej firmy?
  27. Jak uzyskać tytuł Eksperta Oferteo.pl dla mojej firmy?
  28. Jakie wymagania powinien spełnić artykuł, aby pozytywnie przejść weryfikację Moderatora?

Ogólne


  1. Co to jest zapytanie ofertowe?

    Zapytanie ofertowe (z angielskiego Request For Proposal - RFP) to zaproszenie dla dostawców do wzięcia udziału w procesie składania ofert mającym na celu dostarczenie konkretnego produktu lub usługi.

    Zapytanie ofertowe powinno zawierać między innymi:

    1. specyfikację przedmiotu oferty,
    2. specyfikację struktury oferty,
    3. kryteria pozwalające na obiektywne porównanie ofert:
      • cena,
      • doświadczenie firmy (mierzone ilością projektów określonego typu, referencje od klientów),
      • doświadczenie wyznaczonych pracowników,
      • kapitał firmy (informacje o jej finansach),
      • itp.
    4. specyfikację dokumentacji, którą oferent musi dołączyć do oferty.

    (na podstawie pl.wikipedia.org)

    Kliknij tutaj, aby wprowadzić własne zapytanie ofertowe.


  2. Jak wyliczana jest ocena dostawców towarów lub usług?

    Każda Firma zarejestrowana w systemie Oferteo.pl podlega ocenie obliczanej na postawie komentarzy otrzymanych od swoich Klientów.
    Oceny prezentowane są obok nazw firm w postaci graficzno-punktowej.


    Przykład:

    Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe sp. z o.o.  (12)


    oznacza, że Firma zdobyła 12 punktów, przy czym 80% (cztery zielone gwiazdki z pięciu) komentarzy przez nią otrzymanych to komentarze pozytywne, a 20% (jedna czerwona gwiazdka z pięciu) komentarze negatywne.

    Przeliczanie komentarzy na punkty następuje na podstawie średniej ważonej. Każdy typ komentarza ma określoną wartość punktową:


    Typ komentarzaWartość punktowa
    Pozytywny5
    Neutralny2,5
    Negatywny0

    Liczba komentarzy danego typu zostaje pomnożona przez jej wartość punktową i dodana do iloczynu liczby komentarzy innego typu i ich wartości punktowych. Otrzymana suma jest dzielona przez całkowitą liczbę komentarzy.


    Przykład 1:
    Firma otrzymała od swych Klient�w łącznie 12 komentarzy, w tym 9 komentarzy pozytywnych, 2 neutralne i 1 komentarz negatywny. Ocena Firmy wynosi 4,17.
    9 x 5 pkt. + 2 x 2,5 pkt. + 1 x 0 pkt. = 50 pkt.
    50 pkt. / 12 komentarzy = 4,17
    a otrzymała łącznie 6 komentarzy, w tym 5 komentarzy pozytywnych, 1 neutralny i żadnego komentarza negatywnego. Ocena Firmy wynosi 4,58.
    5 x 5 pkt. + 1 x 2,5 pkt. = 27,5 pkt.
    27,5 pkt. / 6 komentarzy = 4,58


    Komentarze od tego samego Klienta:
    Jeżeli Firma otrzyma od danego Klienta kilka komentarzy, to wszystkie one zostaną uwzględnione w punktacji.


Dla Zlecających


  1. Jak sporządzić prawidłowe zapytanie ofertowe?

    Wystarczy, że w wyszukiwarce na stronie głównej wpiszesz, jakiej usługi lub produktu szukasz. Podaj słowo kluczowe, a podpowiemy Ci pasujące kategorie. Następnie odpowiedz na kilka podstawowych pytań i gotowe.


  2. Ile kosztuje korzystanie z serwisu?

    Nic! Korzystanie z serwisu jest bezpłatne. Nie pobieramy opłat za wysyłanie i obsługę zapytań ofertowych.


  3. Czy Klient jest zobowiązany do skorzystania z otrzymanej oferty?

    Nie, Klient nie jest zobowiązany do skorzystania z ofert otrzymanych od Dostawców.


  4. Ile ofert otrzymam?

    Zapytania ofertowe wysyłamy średnio do 10-ciu Dostawców (również niezarejestrowanych). Dodatkowe oferty mogą pochodzić od Dostawców, którzy samodzielnie znajdą ofertę w serwisie. Lista firm, które zadeklarowały, że złożą oferty i w tym celu zapoznała się z danymi kontaktowymi autora zapytania ofertowego znajduje się pod zapytaniem o oferty.


  5. Czy można zmienić treść wysłanego Zapytania ofertowego?

    Nie ma możliwości zmodyfikowania treści wysłanego zapytania ofertowego. Zapytanie można odwołać (patrz niżej) i wysłać nowe, zmienione.


  6. Jak zamknąć zapytanie ofertowe przed czasem?
    1. Sytuacja A:

      Zapytanie zostało wysłane przez niezarejestrowanego użytkownika.
      Wysyłając zapytanie ofertowe otrzymałeś wiadomość e-mail z potwierdzeniem. W potwierdzeniu jest link, którego kliknięcie spowoduje zamknięcie zapytania ofertowego przed czasem. E-mail był wysłany ze skrzynki powiadomienia@oferteo.pl, w tytule miał numer oraz tytuł zapytania ofertowego.

    2. Sytuacja B:

      Zapytanie zostało wysłane przez zarejestrowanego i zalogowanego użytkownika.
      Trzeba odnaleźć swoje zapytanie ofertowe (patrz niżej). Po wejściu w szczegóły zapytania ofertowego można znaleźć przycisk „zamknij zapytanie ofertowe przed czasem”. Po kliknięciu przycisku pokaże się ekran z pytaniem o potwierdzenie. Zapytanie zostanie zamknięte w chwili potwierdzenia. Informacja o anulowaniu zapytania ofertowego wysyłana jest automatycznie do zainteresowanych Dostawców.


  7. W jakiej sytuacji mogę wystawić Dostawcy komentarz negatywny lub neutralny?

    Użytkownik, oprócz komentarza pozytywnego, może również wystawić komentarz neutralny lub negatywny. Taka możliwość udostępniona jest wyłącznie klientom, z którymi Dostawcy skontaktowali się w odpowiedzi na złożone na Oferteo.pl zapytanie ofertowe. Wyłącznie w takich przypadkach Oferteo ma pewność, iż doszło do kontaktu między Użytkownikiem a Dostawcą.


  8. Jak odszukać zapytanie ofertowe?

    Po lewej stronie ekranu Zapytania o oferty znajdują się specjalne panele „Znajdź zapytanie ofertowe” „Wybierz kategorię” i „Wybierz lokalizację”, które pozwalają zawęzić listę wyświetlanych zapytań o oferty.

    Klient może odszukać złożone przez siebie zapytanie ofertowe na dwa sposoby:

    Sytuacja A. Zapytanie zostało złożone przez niezarejestrowanego użytkownika.
    Wysyłając zapytanie Klient otrzymuje wiadomość e-mail z linkiem kierującym do strony z zapytaniem ofertowym.

    Sytuacja B. Zapytanie zostało wysłane przez zarejestrowanego i zalogowanego użytkownika.
    Po zalogowaniu w menu Moje oferteo należy kliknąć w opcję Moje Zapytania o oferty i wybrać z listy właściwe zapytanie ofertowe.


  9. Korzyści dla Pytającego o oferty
    1. Oferteo.pl szybko wyszuka dla Ciebie odpowiednią grupę Dostawców,
    2. Porady i formularze Oferteo.pl ułatwiają Ci przygotowanie prawidłowego zapytania ofertowego,
    3. Oferteo.pl udostępni Ci informacje, które pomogą wybrać najlepszych Dostawców,
    4. Oferteo.pl jest efektywnym sposobem uzyskania odpowiedniej ceny,
    5. Usługa jest całkowicie bezpłatna!

  10. Którzy Dostawcy otrzymają moje zapytanie ofertowe?

    Składając zapytanie ofertowe Pytający podaje Kategorię Dostawcy, lokalizację i inne dane, które pozwalają wysłać zapytanie do najbardziej zainteresowanych Dostawców. Oferteo.pl wysyła zapytanie ofertowe jednocześnie do trzech grup Dostawców:

    1. Dostawcy, którzy zarejestrowali się w Oferteo.pl,
    2. Dostawcy wskazani przez Pytającego,
    3. Dostawcy specjalnie wyszukani przez Zespół Oferteo.pl.

  11. Czy Oferteo.pl faworyzuje wybranych Dostawców przy wysyłaniu zapytań ofertowych?

    Oferteo nie faworyzuje dostawców. Serwis Oferteo.pl wysyła zapytanie do wszystkich zarejestrowanych i wskazanych przez Klienta Dostawców. Wszystkie zapytania mają tę samą formę i są wysyłane w tym samym czasie.


  12. Składam zapytanie ofertowe, co to znaczy?

    Korzystając z formularzy przygotowujesz zapytanie ofertowe, następnie Zespół Oferteo.pl znajduje Dostawców takiego towaru lub usługi i wysyła do nich zapytanie ofertowe.


  13. Jak długo będę otrzymywał oferty?

    Przygotowując zapytanie ofertowe Klient podaje termin do kiedy Dostawcy mogą nadsyłać oferty.


  14. Nie dostałem żadnej oferty na moje zapytanie ofertowe, dlaczego?

    Dostawcy nie wysyłają ofert, gdy:

    1. Zapytanie ofertowe jest nieprecyzyjne lub niezrozumiałe – dostawca nie wie jak przygotować ofertę,
    2. Potencjalna transakcja jest mało prawdopodobna lub nieopłacalna – szansa na korzystną transakcję jest zbyt mała i dostawcy nie chcą się angażować.

  15. Kto zobaczy moje dane kontaktowe podane w komentarzu wystawionym dostawcy?

    Dane kontaktowe podawane w komentarzu są przez nas chronione i udostępniamy je wyłącznie:

    1. Firmie, która otrzymała ten komentarz,
    2. Użytkownikom, których dane kontaktowe zostaną odkryte przez komentowaną Firmę.


Dla Zleceniobiorców


  1. Jak się zarejestrować w Oferteo?

    Aby zarejestrować firmę, kliknij w link https://www.oferteo.pl/rejestracja/wybierz-klientow.

    Następnie wpisz, jaką usługę/produkt oferujesz (wpisz główną usługę/produkt. W następnym kroku zostaniesz poproszony o wskazanie pozostałych usług, które oferuje Twoja firma).

    W polu Miejscowość wpisz siedzibę firmy lub lokalizację, gdzie głównie świadczysz usługi (po zakończeniu procesu rejestracji będziesz mógł uzupełnić profil o pozostałe lokalizacje, z których chciałbyś otrzymywać zapytania).

    Następnie uzupełnij dane kontaktowe i załóż bezpłatne konto.

    Na adres e-mail zostanie wysłany link do aktywacji konta, po jego kliknięciu konto będzie aktywne.


  2. Jak zmienić adres e-mailowy przy koncie?

    Aby zmienić adres e-mail, zaloguj się, w Profilu wejdź w zakładkę Dane kontaktowe. Następnie w polu Adres e-mail kliknij polecenie „Zmień”.

    W oknie dialogowym podaj nowy adres e-mail, potwierdź adres e-mail, wpisując go ponownie w drugim polu i wprowadź dotychczasowe hasło. Kliknij przycisk „Wyślij link aktywacyjny”.

    Na podany adres e-mail otrzymasz wiadomość z linkiem aktywacyjnym. Link będzie aktywny przez 48 godzin. Przejdź do swojej skrzynki pocztowej i kliknij przycisk „Potwierdź adres e-mail”.

    Zostaniesz skierowany na stronę logowania. W polu logowania automatycznie pojawi się Twój nowy adres e-mail. Aby się zalogować, podaj dotychczasowe hasło do konta i kliknij „Zaloguj się”.

    Możesz również, tak jak do tej pory, wysłać wiadomość na adres: biuro@oferteo.pl z prośbą o zmianę adresu e-mail.


  3. Jak usunąć konto?

    Aby usunąć konto w serwisie Oferteo.pl, na adres biuro@oferteo.pl wyślij wiadomość z prośbą o jego usunięcie. Koniecznie napisz nam co jest powodem usunięcia konta. Twoje zdanie ma dla nas znaczenie!

    Jeśli wysyłasz prośbę z innego adresu e-mail, niż ten podany przy koncie, bardzo prosimy o zaznaczenie w treści wiadomości, pod jakim adresem e-mail konto jest obecnie zarejestrowane w serwisie Oferteo.pl.

    Po usunięciu konta otrzymasz potwierdzenie, że Twoja prośba została zrealizowana.


  4. Nie mogę się zalogować do swojego konta.

    Problem z logowaniem może być spowodowany podaniem błędnego loginu lub hasła. Przy logowaniu prosimy zwracać uwagę na to, aby wielkość zastosowanych liter w loginie i haśle była identyczna z wprowadzoną podczas rejestracji.

    Najprostszym rozwiązaniem problemu z hasłem jest skorzystanie z opcji generowanie nowego hasła, która jest dostępna na stronie Zapomniał(a)eś hasła?

    Na stronie tej należy podać adres email wykorzystany jako login. System Oferteo.pl wyśle na podany adres e-mail instrukcje opisujące w jaki sposób ustalić nowe hasło.


  5. Jak wykupić pakiet punktów pozwalających na odkrywanie danych kontaktowych?

    Po zalogowaniu:

    1. Wejdź na stronę Cennika,
    2. Wybierz interesującą Cię liczbę punktów i kliknij przycisk „Kup teraz”,
    3. Na kolejnym ekranie podaj dane do wystawienia faktury VAT i wybierz sposób zapłaty. Możesz tu wybrać opcję Faktura pro forma (w takim wypadku szczegóły wymaganej płatności są opisane na fakturze pro forma),
    4. Kliknij przycisk „Zapłać…”, aby przejść na stronę operatora płatności (Dotpay S.A.),
    5. Uzupełnij dane na stronie i kliknij „Dokonaj płatności”,
    6. Postępuj zgodnie z dalszym wskazówkami.

  6. Ile kosztuje korzystanie z serwisu?

    Bezpłatne są

    1. rejestracja w serwisie,
    2. utworzenie wizytówki internetowej,
    3. wprowadzenie firmy do katalogu Dostawców i Wykonawców,
    4. publikowanie ofert sprzedaży w wizytówce,
    5. przeglądanie zapytań o oferty,
    6. otrzymywanie powiadomień mailowych o nowych Klientach.

    Płatne jest:

    Przeglądanie danych kontaktowych Klientów składających zapytania o oferty. Wysokość opłat określona jest w cenniku.


  7. Pakiet punktów nie jest aktywny. Co zrobić?

    W pierwszej kolejności upewnij się, czy opłaciłeś fakturę oraz czy poprawnie wpisałeś nr faktury, tytuł przelewu i rachunek konta bankowego (sprawdź, czy nie ma dodatkowych znaków, spacji, kropki).

    Pakiet punktowy jest aktywny po zaksięgowaniu wpłaty.

    W przypadku faktur z odroczonym terminem płatności możliwe jest skorzystanie z części punktów (ilość ustalana indywidualnie podczas wystawienia faktury) przed dokonaniem płatności. W momencie wykorzystania wskazanej liczby punktów dostęp do reszty pakietu możliwy jest po opłaceniu faktury i zaksięgowaniu wpłaty.

    Jeśli opłaciłeś fakturę, a mimo to punkty nie są aktywne, skontaktuj się z Opiekunem Twojego konta lub napisz do nas na adres biuro@oferteo.pl


  8. Korzyści dla Dostawców i Wykonawców
    1. Stały dostęp do nowych Klientów,
    2. Minimalizacja kosztów związanych z pozyskiwaniem Klientów,
    3. Możliwość rozszerzenia działalności na dowolny region Polski,
    4. Prawidłowo przygotowane zapytania o oferty skracają czas obsługi Klientów.

    Przeczytaj także:


  9. Od czego zależy cena kontaktu?

    Cena za poszczególny kontakt zależy od kilku czynników: kategorii, wielkości zlecenia i lokalizacji.

    Zapytania z odległym lub niepewnym terminem wykonania, małym budżetem Klienta lub z możliwością kontaktu jedynie drogą mailową są przecenione i kosztują 50% mniej.


  10. Dostałem powiadomienie o nowym Kliencie – co dalej?

    Przeczytaj nasz poradnik: Jak skutecznie sprzedawać z Oferteo


  11. Co to jest wizytówka?

    Zarejestrowana firma ma możliwość publikowania w Oferteo.pl szeregu informacji na swój temat - całkowicie bezpłatnie. Może opisać swoją działalność, ofertę towarów i/lub usług, uzupełnić dane teleadresowe i inne.
    Wizytówki są prezentowane użytkownikom składającym zapytania ofertowe oraz przeglądającym Katalog firm.

    Wizytówka firmy może być publikowana w subdomenie Oferteo.pl pod adresem:
    www.Twoja-firma.oferteo.pl

    Edycji wizytówki oraz nazwy subdomeny dokonuje się za pomocą opcji: Moje Oferteo / Wizytówka


  12. Jakie i ile zapytań ofertowych otrzymam?

    Oferteo.pl stale zachęca użytkowników do składania kolejnych zapytań ofertowych. Jedne branże są bardziej popularne od innych. Oferteo.pl nie może zagwarantować określonej liczby zapytań ofertowych, ale dokłada starań, by liczba składanych zapytań stale rosła i by składane zapytania były jak najlepiej dopasowane do profili Dostawców.


  13. Jak odszukać odpowiednie zapytania ofertowe?

    Po lewej stronie ekranu Zapytania o oferty znajdują się specjalne panele "Znajdź zapytanie ofertowe", „Wybierz kategorię” i „Wybierz lokalizację”, które pozwalają zawęzić listę wyświetlanych zapytań o oferty.


  14. Ile ofert mogę opublikować w portalu?

    Liczba ofert, które możesz jednocześnie publikować w portalu wynosi 100.


  15. Otrzymuję za dużo maili (powiadomień) - dlaczego? jak mogę to zmienić?

    Otrzymujesz powiadomienia o zapytaniach ofertowych, które Cię nie interesują (być może w dużej liczbie), ponieważ ustawienia Twojego konta są niewłaściwe.

    Aby otrzymywać odpowiednią liczbę powiadomień należy:

    1. wybrać tylko te województwa i powiaty (lokalizacje), które rzeczywiście obejmujesz swoją działalnością,
    2. ustawić precyzyjniejsze kategorie branżowe, wybrać tylko te, które naprawdę Cię interesują,
    3. wybrać tryb powiadamiania, który preferujesz - np. zbiorcze raz na dzień zamiast powiadamiania po każdym zapytaniu ofertowym*

    Wszystkie te ustawienia możesz dowolnie zmieniać na stronie:
    Moje Oferteo / Klienci / Usługi i Produkty

    Pamiętaj, aby po każdej zmianie zapisać nowe ustawienia korzystając z przycisku "Zapisz".

    Jeżeli potrzebujesz pomocy przy zmianie ustawień Twojego konta to skontaktuj się z nami za pomocą strony:
    http://www.oferteo.pl/kontakt.html

    * Niekorzystnym efektem wyboru powiadamiania zbiorczego jest to, że będziesz się dowiadywał(a) o interesujących Cię zapytaniach ofertowych z jednodniowym opóźnieniem.


  16. Moja firma świadczy usługi, a zapytania ofertowe, które otrzymuję dotyczą sprzedaży towarów, dlaczego?

    Oferteo.pl stosuje podstawowy podział branż na towary i usługi. W kategorii towary rejestrują się producenci, importerzy oraz firmy handlowe i sklepy, a w kategorii usługi rejestrują się usługodawcy.

    Jeśli Twoje firma jest zarejestrowana w kategorii Towary, zamiast Usługi, możesz to łatwo zmienić w następujący sposób:

    1. Zaloguj się i wejdź do opcji Moje oferteo (ikona w prawym górnym rogu ekranu),
    2. Kliknij w podmenu Klienci i wybierz opcję Dopasowywanie klientów po lewej stronie ekranu,
    3. Na środku ekranu widzisz panel z wszystkimi dostępnymi branżami zwiniętymi na początku do dwóch głównych kategorii: Towary i Usługi. W panelu po prawej stronie znajdziesz kategorie wybrane dla Twojej firmy,
    4. Klikając w kategorie w obu panelach możesz wybrać kategorie, które najlepiej pasują do profilu Twojej firmy.

  17. Jak edytować/usunąć/aktywować lub dezaktywować ofertę?

    Najpierw się zaloguj i wejdź do menu Moje oferteo / Wizytówka / Oferty na wizytówce, a następnie skorzystaj z linku Edytuj, Usuń, Aktywuj lub Dezaktywuj przy właściwej ofercie.


  18. Co to jest ranking dostawców (ranking firm)?

    Jest to lista dostawców towarów i usług, którzy są najbardziej aktywni w portalu. Najbardziej aktywne firmy są wyświetlane jako pierwsze w wynikach wyszukiwania naszego katalogu firm Oferteo.pl, na stronie Dostawcy i Wykonawcy oraz dodatkowo mogą być wyświetlane w widgetach zamieszczanych przez Oferteo w innych serwisach internetowych należących do Oferteo oraz w serwisach partnerskich.

    Oto lista zachowań, które promujemy:

    1. Posiadanie konta doładowanego punktami - patrz Cennik,
    2. Stopień wypełnienia poszczególnych pól w wizytówce Twojej firmy:
      • numer NIP lub KRS
      • obszerny opis działalności
      • dane kontaktowe
    3. Pozytywne referencje i opinie na temat firmy,
    4. Składanie zapytań ofertowych
      (liczba aktywnych zapytań ofertowych złożonych przez Twoją firmę w ciągu ostatnich 7 dni),
    5. Publikowanie ofert sprzedaży w wizytówce firmy.

  19. Zakupiona liczba punktów jest dla mnie niewystarczająca. Co mam zrobić?

    W dowolnym momencie możesz dokupić kolejne punkty, które pozwolą na odkrycie kolejnych danych kontaktowych. Zakupione punkty można wykorzystać nawet przez rok czasu.


  20. Jak zapłacić za pakiet punktów jeśli wśród sposobów płatności nie ma mojego banku?

    Jeżeli na liście płatności on-line nie ma Państwa banku to zachęcamy do dokonania zapłaty za pomocą opcji "Przekaz / Przelew bankowy".

    Po wybraniu tego sposobu płatności, na stronie operatora płatności Dotpay S.A., zostanie wygenerowany formularz (druczek) z danymi do zapłaty.

    WAŻNE:
    W przypadku ręcznego wypełniania formularza zapłaty prosimy o staranne przepisanie danych. Szczególnie ważne są: TYTUŁ PŁATNOŚCI, NR RACHUNKU i KWOTA.
    Brak tych danych lub nieczytelność uniemożliwi identyfikację Państwa wpłaty.


  21. Dokonał(a)m zapłaty - kiedy wybrany przeze mnie pakiet punktów będzie aktywny?

    Uaktywnienie zakupionych punktów następuje automatycznie w momencie, kiedy operator płatności Dotpay S.A. potwierdzi zaksięgowanie Państwa wpłaty. W zależności od wybranego sposobu zapłaty może to potrwać od kilku sekund do kilku dni.


    Tabela.Typowe czasy oczekiwania na aktywację punktów:


    Sposób płatności Czas min. * Czas maks. *
    Wpłata on-line
    Karta płatnicza kilka minut30 minut
    Bank Ochrony Środowiska S.A. 1 dzieńkilka dni
    Fortis Bank S.A. kilka godzinkilka dni
    ING Bank Śląskikilka minut2 dni
    Inteligo1 minutakilka minut
    iPKO (PKO Bank Polski) kilka minut1 dzień
    KB24 (Kredyt Bank S.A.) kilka minut9 godzin
    Lukas Bank S.A. kilka minut30 minut
    MilleNet (Millenium Bank) kilka minut2 dni
    mTransfer (mBank) 1 minutakilka minut
    MultiTransfer (MultiBank) 1 minutakilka minut
    Płać z Nordea (Nordea Bank Polska S.A.) 1 minutakilka minut
    Pekao24 (Bank Pekao S.A.) kilka minut1 godzina
    Przelew24 (BZWBK S.A.) kilka minut2 dni
    SEZAM (Bank BPH S.A.) kilka minutkilka godzin
    Wpłata gotówkowa
    Przekaz/Przelew bankowy9 godzin5 dni
    MojeRachunki1 dzień7 dni
    Zapłać w Żabce30 minutkilka dni
    Wirtualna portmonetka
    mPay (płatność telefonem komórkowym)kilka minutkilka godzin

    * Powyższa tabela została opracowana na podstawie danych historycznych zgromadzonych w naszym systemie i ma charakter wyłącznie poglądowy.


  22. Czas oczekiwania na aktywację zakupionych punktów jest dłuższy niż typowy. Co mam zrobić?

    Jeżeli czas oczekiwania na aktywację punktów jest dłuższy niż typowy (patrz tabela "Typowe czasy oczekiwania na aktywację punktów") to powodem tego może być niepoprawne, niepełne lub nieczytelne przepisanie danych z formularza przelewu prezentowanego na stronie firmy Dotpay S.A.

    W takich przypadkach, w celu poprawnej identyfikacji Państwa wpłaty, prosimy o bezpośredni kontakt z Biurem Obsługi Klienta firmy Dotpay S.A.

    Dane, które będą w tej sytuacji pomocne to:

    • potwierdzenie przelewu lub inny dowód wpłaty (jeśli taki Państwo posiadacie),
    • kwota oraz możliwie dokładna data dokonania wpłaty,
    • adres email podany przez Państwa na stronie Dotpay S.A.

    Powyższe informacje można przekazać do firmy Dotpay S.A. za pomocą poczty elektronicznej, faksu lub telefonicznie:

    E-mail:bok@dotpay.pl (preferowany sposób kontaktu)
    Fax:+48 12 688 26 99
    Telefon:+48 12 688 26 00

  23. Czy rachunek wskazany przez Dotpay S.A. wymaga przelewu zagranicznego?

    Nie. Firma Dotpay S.A. do obsługi przelewów wykorzystuje rachunki bankowe w polskim oddziale Alior Banku


  24. Konfiguracja subdomeny firmowej w Oferteo.pl

    Aby wizytówka firmy widoczna była w internecie pod adresem www.twoja-firma.oferteo.pl wystarczy wykonać kilka prostych kroków:

    • Zaloguj się lub zarejestruj w przypadku, gdy Twoja firma nie posiada jeszcze konta na Oferteo.pl
    • Przejdź do sekcji Moje Oferteo / Wizytówka / Wizytówka firmy,
    • W polu zatytułowanym "Ustal własny adres wizytówki" zaproponuj własną nazwę subdomeny np. twoja-firma.
      Nazwa może mieć od 1 do 30 znaków i składać się z liter alfabetu łacińskiego oraz myślnika (tylko w środku nazwy),
    • Podana nazwa zostanie sprawdzona pod względem unikalności, aby nie dopuścić do pojawienia się dwóch identycznych wpisów.
      Po zatwierdzeniu wyboru klawiszem Zapisz, wizytówka firmy natychmiast będzie widoczna w sieci pod adresem www.twoja-firma.oferteo.pl.

    Teraz Twoja firma może cieszyć się swoją własną, niepowtarzalną stroną WWW całkowicie bezpłatnie.


  25. Jak pobrać ikonę z linkiem do wizytówki w systemie Oferteo.pl?

    Aby pobrać kod do umieszczenia odpowiedniego emblematu na stronie, forum lub blogu należy:

    1. Wejść na wizytówkę firmy i kliknąć przycisk “Promuj” lub w panelu Moje Oferteo wejść w zakładkę „Wizytówka”, a następnie wybrać „Promuj Firmę w Internecie”.

      Promuj firmę w Internecie
    2. W sekcji "Publikuj swoje emblematy w całym Internecie" wybrać jeden spośród dostępnych emblematów, wskazać jego preferowany rozmiar oraz stronę, na którą emblemat ma przekierować użytkownika.
      Aby otrzymać dostęp do kolejnych emblematów (Polecają Nas, Ekspert Oferteo oraz Profesjonalny Sprzedawca) należy spełnić warunki określone dla danego programu
    3. Skopiować wygenerowany kod.
    4. Nie modyfikując pobranego kodu należy wstawić go na własną witrynę WWW lub przekazać Administratorowi strony.
    5. Przejdź teraz do wizytówki swojej firmy lub do panelu Moje Oferteo i pobierz własny emblemat.

  26. Jak opublikować unikatowy artykuł w wizytówce mojej firmy?

    Aby opublikować unikatowy artykuł w wizytówce swojej firmy, zawierający treść dotyczącą Państwa branży, należy przesłać go na nasz adres biuro@oferteo.pl lub skorzystać z formularza pozwalającego na automatyczne jego zaczytanie. Dostępny jest on po zalogowaniu w sekcji Moje Oferteo. Dodanie unikatowego artykułu poprzez formularz wymaga wykonania następujących kroków:

    1. Należy wejść na stronę "Artykuły Eksperta Oferteo.pl" dostępną po zalogowaniu,
    2. Wybrać sposób, w jaki chcą nam Państwo przekazać swój unikatowy artykuł. Pierwszy sposób polega na wklejeniu treści artykułu w polu „Treść” i uzupełnieniu pola „Tytuł”, natomiast drugi sposób polega na załączeniu artykułu w postaci pliku,
    3. Dodać zdjęcia lub obrazki,
    4. Kliknąć przycisk "Wyślij", aby skierować artykuł do Moderatora.

    Moderator opublikuje przekazany artykuł w Państwa wizytówce zaraz po weryfikacji.

    Należy pamiętać, że:

    • artykuł ekspercki musi zawierać treści unikatowe, co oznacza, że nie mogą być one kopią tekstu umieszczonego na innych stronach internetowych, w tym na Państwa stronach firmowych; artykuł nie może także zawierać elementów promujących daną firmę,
    • w procesie weryfikacji w wyjątkowych sytuacjach Moderator naszego systemu może skontaktować się z Państwem w celu wyjaśnienia ewentualnych wątpliwości w nadesłanych treściach,
    • jeśli posiadają Państwo wiele plików, np.: w postaci wielu stron html, prosimy utworzyć skompresowane archiwum i przekazać je nam w postaci jednego kompletnego pliku,
    • jeśli w artykule znajdują się obrazki, prosimy załączyć je w postaci jednego skompresowanego pliku,
    • przesyłane artykuły, obrazki i zdjęcia podlegają ustawie o prawie autorskim i prawach pokrewnych - osoba przesyłająca materiały do naszego portalu powinna być ich pełnoprawnym właścicielem.

  27. Jak uzyskać tytuł Eksperta Oferteo.pl dla mojej firmy?

    Aby uzyskać tytuł „Eksperta Oferteo.pl” należy:

    • posiadać konto wraz z wizytówką swojej firmy na portalu Oferteo.pl
    • napisać unikatowy artykuł dotyczący produktów lub usług swojej firmy
    • wysłać artykuł do Działu Obsługi Klienta poprzez formularz dostępny po zalogowaniu
    • uzyskać akceptację Moderatora

    Aby dodać unikatowy artykuł prosimy kliknąć Tutaj.


  28. Jakie wymagania powinien spełnić artykuł, aby pozytywnie przejść weryfikację Moderatora?
    Informujemy, że aktualnie wstrzymaliśmy możliwość załączania nowych artykułów eksperckich na naszej stronie. Zauważyliśmy wzrost liczby artykułów generowanych przez sztuczną inteligencję, co wpływa na jakość udostępnianych przez nas treści. Przepraszamy za utrudnienia i prosimy o cierpliwość. Zachęcamy do ponownego odwiedzenia naszej strony później. Dziękujemy za zrozumienie.

Jeśli nie znalazł(a)eś odpowiedzi na swoje pytanie to zachęcamy do wysłania go do nas.
Odpowiemy jak najszybciej.

Kliknij tutaj, aby zadać pytanie zespołowi Oferteo.pl


  • Jest z nami 639 990 firm
    z całej Polski

  • Nasi Klienci otrzymali
    już 17 349 393 ofert

  • Zdobyliśmy już 9 553 898 Klientów
    dla naszych firm


Oferteo - Strona Tygodnia Wprost

"Oferteo.pl ułatwia użytkownikom wzajemny kontakt, oszczędzając czas, który musieliby poświęcić na poszukiwanie dostawcy."


Puls Biznesu

"Oferteo.pl stanowi alternatywę
dla samodzielnego poszukiwania zleceń przez firmy, co czasem bywa kosztowne i czasochłonne."